Kirjoittaja Aihe: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.  (Luettu 17603 kertaa)

alusastia

Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #60 : 17.07.2015, 00:46 »
onkos darkkari käytössä? Uskaltautuisko kukaan alistuva nainen mun kanssa leikkimään vaikka sinne?  >:D

Immortal

  • Vieras
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #61 : 17.07.2015, 11:38 »
onkos darkkari käytössä? Uskaltautuisko kukaan alistuva nainen mun kanssa leikkimään vaikka sinne?  >:D


Korjatkaa toki jos olen väärässä mutta tietääkseni Mixeissä ei ole darkkaria..

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #62 : 17.07.2015, 12:02 »
onkos darkkari käytössä? Uskaltautuisko kukaan alistuva nainen mun kanssa leikkimään vaikka sinne?  >:D


Korjatkaa toki jos olen väärässä mutta tietääkseni Mixeissä ei ole darkkaria..

On siellä ainakin joskus ollut. En tiedä mikä on tilanne nykyään.

MiaQ

  • Vieras
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #63 : 17.07.2015, 12:22 »
Virkavalta  >:D linjasi jo joitain vuosia sitten, että julkinen ravintola ei ole seksiä varten ja sen myötä darkkarit kiellettiin. Mixein darkkaria ei ole poistettu. Siellä on edelleen kolme osaa, joista löytyy vaatteidenvaihtotila ja slingi. Hämärä valaistus. Ei tässä nyt ketään kehoiteta rikkomaan lakeja, mutta voin kertoa, ettei tuota sähkönsäästötilaa aktiivisesti valvotakaan.  :o

Ravintolasta löytyy myös muita leikkikaluja

Itse en pääse bileisiin, kun olen mökillä mutta MAHTAVAA BILETTÄ KAIKILLE  :love:

MiaQ  O:-)

Ginner

Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #64 : 17.07.2015, 12:56 »
Minun kanssa saa uskaltaa myös! :whip:

Aihetta sivuten.

Pip

Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #65 : 17.07.2015, 13:31 »
Sanotaan näin, ettei darkkaria ole virallisesti (jo MiaQ:n mainitseman lain puitteissa), eikä sellaista mainosteta. Niin kauan, kuin konsensuaalisuus pysyy ihmisten välillä, niin ravintolalla ja rsykkeellä ei ole tarvetta puuttua tilanteeseen. Mikäli tämä konsensuaalisuus rikotaan, niin toivomme, että siitä ilmoitetaan lähimmälle staffin henkilölle, tai ravintolan henkilökunnalle ja sääntöjä rikkova tyyppi poistetaan tilasta. Haluamme, että ihmiset viihtyvät, eikä kenenkään tarvitsisi jälkikäteen ilmoittaa huonosta käytöksestä.

Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #66 : 17.07.2015, 13:42 »
Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.

Eiks vanhat saa nykiä helmasta ollenkaan?  :o

Pip

Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #67 : 17.07.2015, 13:54 »
Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.

Eiks vanhat saa nykiä helmasta ollenkaan?  :o
Mä en tiedä, että uskallanko antaa sulle lupaa, kun kuitenkin olisin sit "The Regiment style" esillä...

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #68 : 17.07.2015, 13:56 »
Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.

Eiks vanhat saa nykiä helmasta ollenkaan?  :o
Mä en tiedä, että uskallanko antaa sulle lupaa, kun kuitenkin olisin sit "The Regiment style" esillä...

Joo, riskinä on, että se helma ehkä mahdollisesti vois jäädä mun käteen.  ;D

Warguess

Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #69 : 17.07.2015, 14:45 »
Sanotaan näin, ettei darkkaria ole virallisesti (jo MiaQ:n mainitseman lain puitteissa), eikä sellaista mainosteta. Niin kauan, kuin konsensuaalisuus pysyy ihmisten välillä, niin ravintolalla ja rsykkeellä ei ole tarvetta puuttua tilanteeseen. Mikäli tämä konsensuaalisuus rikotaan, niin toivomme, että siitä ilmoitetaan lähimmälle staffin henkilölle, tai ravintolan henkilökunnalle ja sääntöjä rikkova tyyppi poistetaan tilasta. Haluamme, että ihmiset viihtyvät, eikä kenenkään tarvitsisi jälkikäteen ilmoittaa huonosta käytöksestä.

Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.

Jos Isrika nyppii kiltistä ja mää vaan tyydyn kurkkimaan sen alle?  :o

Pip

Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #70 : 17.07.2015, 15:22 »
Sanotaan näin, ettei darkkaria ole virallisesti (jo MiaQ:n mainitseman lain puitteissa), eikä sellaista mainosteta. Niin kauan, kuin konsensuaalisuus pysyy ihmisten välillä, niin ravintolalla ja rsykkeellä ei ole tarvetta puuttua tilanteeseen. Mikäli tämä konsensuaalisuus rikotaan, niin toivomme, että siitä ilmoitetaan lähimmälle staffin henkilölle, tai ravintolan henkilökunnalle ja sääntöjä rikkova tyyppi poistetaan tilasta. Haluamme, että ihmiset viihtyvät, eikä kenenkään tarvitsisi jälkikäteen ilmoittaa huonosta käytöksestä.

Uusille tulijoille: Tervetuloa ja minua saa tulla nykimään kiltin helmasta, vaikkei olisi mitään ihmeellstä asiaakaan.

Jos Isrika nyppii kiltistä ja mää vaan tyydyn kurkkimaan sen alle?  :o
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.  :P

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #71 : 17.07.2015, 15:46 »
Olispa oikee auto niin tulisin, muuten ei työpäivän jälkeen onnistu. :(
Tyhmää kun työt sotkee vapaa-ajanviettoa! Ei pääsesen enempää mökille kun pileisiinkään.... :P

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #72 : 17.07.2015, 21:13 »
Olispa oikee auto niin tulisin, muuten ei työpäivän jälkeen onnistu. :(
Tyhmää kun työt sotkee vapaa-ajanviettoa! Ei pääsesen enempää mökille kun pileisiinkään.... :P
Eiks niitä halpoja junalippuja vieläkin ole...? ^_^

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #73 : 17.07.2015, 23:52 »
Eiks niitä halpoja junalippuja vieläkin ole...? ^_^

Juu... Jos ostaa sen 48 h ennen... Nyt ei enää kerkiä.

Saatan silti hankkiutua huomenna Tampesteriin ja klubille...

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Tampere: Fetish Club Mixeissä 18.7.
« Vastaus #74 : 18.07.2015, 16:58 »
Tänäääännnn!  8)