Kirjoittaja Aihe: Rangelle (stadiin) miittaamaan ja sitten kahvit.  (Luettu 733 kertaa)

ööö

  • Vieras
Onko golffaajia? Tai sellaisia jotka haluaisi kokeilla pallon lyömistä? Huhti-toukokuun aikana olisi kiva sopia aikaa tällaiseen kokoontumisajoon Helsingissä Paloheinä golfissa.

Ajatuksena olla rangella jonne ei tarvita mitään erityisiä jäsenyyksiä tai greencardeja vaan palloja mäiskitään menemään nurmikolle. Ämpärillinen golfpalloja maksaa vain muutaman euron ja se on ainoa kustannus mikäli saat käsiisi jostain omat mailat tai mukaan tulee joku miespuoleinen henkilö joka voi lainata omia vehkeitään. Minulla on naisten mailoja joita saa lainata.

Itse voin neuvoa (olen golf-opettajan tasolla "puoskari") sen verran kuin osaan/tiedän/muistan.

Kun rangesta on otettu ilo irti voimme purjehtia todella snobiin tyyliin kahvion puolelle ja tuntea itsemme niiiiin keskiluokkaisiksi, niiiin keskiluokkaisiksi.

Jos ja kun löytyy kiinnostusta ja saadaan lyötyä lukkoon aika päivitän sen vaikka tuohon otsikkoon tms.

Pip

Vs: Rangelle (stadiin) miittaamaan ja sitten kahvit.
« Vastaus #1 : 20.04.2022, 23:40 »
Siellähän on myös välinevuokraamo, jossa hinnat ei päätä palella. Jos sopii mun aikatauluuni, niin yritän päästä paikalle myös. Olis nimittäin kiva taas pitkästä aikaa lyödä yhdessä kepillä valkoista.  ;)

ööö

  • Vieras
Vs: Rangelle (stadiin) miittaamaan ja sitten kahvit.
« Vastaus #2 : 21.04.2022, 15:08 »
Siellähän on myös välinevuokraamo, jossa hinnat ei päätä palella. Jos sopii mun aikatauluuni, niin yritän päästä paikalle myös. Olis nimittäin kiva taas pitkästä aikaa lyödä yhdessä kepillä valkoista.  ;)

Ois kyllä kivaa jos pääset paikalle. :)

remmittä

  • Vieras
Vs: Rangelle (stadiin) miittaamaan ja sitten kahvit.
« Vastaus #3 : 21.04.2022, 17:34 »
O.O