Kirjoittaja Aihe: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.  (Luettu 25069 kertaa)

Matsina

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #60 : 13.02.2017, 23:21 »
.
« Viimeksi muokattu: 14.02.2017, 01:43 kirjoittanut Radien »

Nick

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #61 : 13.02.2017, 23:38 »
OT:ksi menee mutta ehkä yp irroittelee omakseen.

Pahasti menee puurot ja vellit sekaisin, ei ulkonäön johdosta palkata ketään johtaviin asemiin. Toki tietyissä rajoissa visuaalisesti vähemmän haastavaa suositaan sukupuoleen katsomatta. Ylipainoisella naisella on heikommat menestymismahdollisuudet verrattuna normaalipainoiseen tai hoikkaan. Aivan kuten kahdesta lähes yhtä pätevästä miehestä palkataan pidempi. Pidempi mies myös ansaitsee enemmän. Miehet voivat käyttää piilokorkoja ja naiset laihduttaa, mikäli tarpeen.

Inhimillisesti katsoen on luonnollista ulkoistaa ne syyt minkä vuoksi menestystä ei tule ja toisaalta pitää onnistumisten syynä omaa erinomaisuuttaan.

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #62 : 14.02.2017, 02:02 »
Eli kaikessa lyhykäisyydessään. Mitä kaikkea olet tehnyt omalle subillesi, sekä  laittanut tekemään sinua miellyttääkseen?
Subit, mitä kaikkea olette joutuneet tekemään mielyttääksenne dominoivaa osapuolta?

Kysymys tietenkin on suunnattu kaikille. Suuntautumisesta riipumatta. Sadistit, masokistit, fettarit ym. (Tarkennukseksi)

;)

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #63 : 15.02.2017, 00:49 »


Pahasti menee puurot ja vellit sekaisin, ei ulkonäön johdosta palkata ketään johtaviin asemiin. Toki tietyissä rajoissa visuaalisesti vähemmän haastavaa suositaan sukupuoleen katsomatta. Ylipainoisella naisella on heikommat menestymismahdollisuudet verrattuna normaalipainoiseen tai hoikkaan. Aivan kuten kahdesta lähes yhtä pätevästä miehestä palkataan pidempi. Pidempi mies myös ansaitsee enemmän. Miehet voivat käyttää piilokorkoja ja naiset laihduttaa, mikäli tarpeen.


Kuten tuossa itse toteat, niin ei ketään vain sen takia palkata/ylennetä, mutta ulkoisten seikkojen takia jätetään kyllä palkkaamatta/ylentämättä - ja edelleen valitettavasti.
Tuo pitkien miesten suosiminen on tilastollisestikin todistettu.
Itsekin olen saanut ko. edusta nauttia  ;)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #64 : 15.02.2017, 13:14 »
Nykyinen subini ei laisinkaan pidä suihinotosta, liian herkkä oksennusrefleksi ja on aikaisemmin sovittu että siksi ei sitä tee. Eilen kun sessioitiin niin hunajalla leikittiin, lämmittää mukavasti paikkoja ja kun se on tahmaantunut, saa todella mukavan "teippimäisen" efektin tehtyä käsillään. Session loputtua hän sanoi että olisi halunnut ystävänpäivä lahjaksi antaa suihinoton, mutta karvoitus ilmeisesti hieman häiritsi. Tuumasin tossa että itselleni ei ole oikein väliä onko sitä karvaa vai ei, niin voisin ajaa pois ja ottaa lahjan vastaan, omalla pakottavalla tavallani seuraavalla kerralla  >:D

Btw, se hunaja kun tahmaantuu tisseihin, niin reaktio oli hauska kun sanoin että tämähän on kuin kissa paapoisi emon masua ;D.

Hän ei ole myöskään kelmulla leikkinyt kertaakaan, joten muumiointia ja puremista on seuraavaksi myös vuorossa.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #65 : 16.02.2017, 19:55 »
Nipistely on aina hauskaa, varsinkin reisien sisäpinnoista ja pillun juuresta.  8)
Kannattaa hommata ihan kynsiviila.

Nick

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #66 : 16.02.2017, 20:02 »
Nipistely on aina hauskaa, varsinkin reisien sisäpinnoista ja pillun juuresta.  8)
Kannattaa hommata ihan kynsiviila.

Terapeuttisen rentouttavaa sormenpäille.

South

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Vain kokeilemalla voi tietää
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #67 : 17.02.2017, 09:21 »
Mukavaa joskus kun on aikaa niin laittaa subi valmistautumaan ja laittautumaan kunnolla tai sitten olemaan vaikka alasti ja asettaa vaan ultrakorkeissa koroissa nätisti nurkkaan seisomaan ääneti ja kopistelematta vaikkapa tunniksi samalla kun itse lukee kirjaa tai katselee leffaa siinä vierellä, tietysti niin että näkee subin koko ajan samalla ja hän ei näe ruutua tai kirjaa vaan joutuu katselemaan masteria hiljaa paikallaan.
Tuollainen passiivisuus voi olla hyvinkin toimivaa joillekin kärsimättömille kiimailijoille jotka palavat päästä toimintaan ;)

Ääneen lukeminen on myöskin kiva tehtävä samalla kun kiusoittelee kaikin mahdollisin keinoin ja rankaisee lukuvirheistä ja kakistelusta näpäkästi vaikka rottingilla tms. Vaikkapa esimerkiksi vakuutustarjousten lukeminen ja vertailu voisi olla oikein innostavaa kun niihin on niin helppo keskittyä tuollaisessa tilanteessa :)

Herra+narttu

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #68 : 17.02.2017, 10:34 »
Todella vähän on tullut kiusattua narttua.
Ei kilttiä ja tottelevaista syyttä tee mieli kiusata ja vaikka brätti onkin niin tietää kyllä itse ettei kannata kauheesti kikkailla tai sitten tulee juttuja mitkä ei ole yhtään mukavia  :P

-H

helle

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 165
  • Galleria
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #69 : 17.02.2017, 14:34 »
Yksi kauhujen sessio olisi ainakin minulle se, että alistettaisiin kaikenlaisen yli-imelän toiminnan kohteeksi. Siirappista musiikkia taustalle, runojen lausumista, vaahtokarkkien syöttämistä, hellää ja hidasta silittelyä jne.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #70 : 17.02.2017, 15:49 »
Mä tein eräälle ensitreffeillä niin, et sidoin kahvilassa yhtäkkiä silmät hupulla ja laitoin korvatulpat ja suukapulan, kaulapannan sekä hihnan. Sit vein bussilla kotiini, julkisissa ihmiset hieman katsoivat mut kukaan ei kommentoinut. Talutin hänet kotiini edelleen silmät sidottuna, vein lämpimään kylpyyn kanssani (hyi, imelää, sanois joku hc kinky). Olin kutsunut miesystävääni tulemaan omilla avaimillaan kotiini tiettyyn kellonaikaan ja niin hän sitten saapui meidän vielä ollessa kylvyssä kiihottumassa. Sidoin miesystävän silmät myös ja laitoin hänellekin hihnan, puettiin ja lähdettiin miesystävän tykö viereiseen rappuun. Kiva oli taluttaa kahta miestä. Lopuks päästin hihnasta irti, niin että saivat selvitä keskenään sokkona ja seurata ääntäni (toki katsoin, että tie on tasainen ja huikkasin neuvoja jos meinasivat mennä penkkaan). Sit puuhailtiin pientä kimppaa, käskin kummankin miellyttää ja kutittaa mua sidottuna ja kutitin ja miellytin kyseistä miestä + otin suihin kummaltakin vuorotellen (uus tyyppi tautitestattu ensin). Sidoin kummatki osittain vierekkäin sänkyyn ja hieroin kummankin eturauhasta, etusormi molempien hanurissa. Sit makasin uuden miehen päällä samalla kun miesystäväni nai mua jne. Oikein hauska ilta :) Miesystävän spermat sisääni, toisen miehen spermat suuhun ja vielä lopuks sain uuden miehen laukeamaan eturauhashieronnalla eturauhasorkun. Itse sain monia, hyviä orgasmeja, kiihottavaa oli mm. kun miesystävä nai sormin ja nuoli samalla ja samaan aikaan uusi mies imi varpaita, siirtyi imemään rintoja jne. Ottaisin uusiks milloin vain samalla kokoonpanolla :D

Mun mielestä sitä keksii vaikka mitä, kun vain vähän miettii ja käyttää luovuutta. Mut on tällainen vinkkiketjukin kiva :)

Kelpie

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #71 : 17.02.2017, 16:34 »
Subien kannattaisi kertoa, miten kamalaa olisi saada uusi auto, pari miljoonaa euroa, karkkia, 5 raavasta miestä hieromaan..olisi yhtä kauhiaa kärsimystä kaikki  ;D

Musashi

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #72 : 17.02.2017, 19:27 »
Näissä työasioissakin pitää aina mielestäni huomioida se, minkälainen työ on kyseessä ja mikä ala on kyseessä. Päiväkotiin ei ole välttämättä ehkä niin soveliasta mennä töihin tissit kunnolla näkyvillä ja lyhyt hame päällä, sen sijaan jossakin toimistotyössä tuollainen taas voi olla aivan ok.

On mahdollista, en vaan ole koskaan nähnyt tämmöistä ilmiötä vaikka naisiakin samalla toimistolla on.  :(

Icebug85

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #73 : 17.02.2017, 19:32 »
Se olisi ihan hirvittävää kiusaamista jos mulle soitettaisiin musiikkia jossa lauletaan PUHTAASTI..kauhistus :o

Bluejoy

  • Vieras
Vs: Vinkkiketju dominoiville, subin kiusaamiseksi.
« Vastaus #74 : 19.02.2017, 21:54 »
Kaverini totesi joku kerta että kamalinta horroria mitä subille voi tehdä on sitoa tämä TVn ääreen ja pakottaa katsomaan Uneton Seattlessa.  >:D Eiköhän tuokin tule vielä tehdyksi joku päivä.