Kirjoittaja Aihe: Vaniljan liuottaminen alkoholilla  (Luettu 3743 kertaa)

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« : 18.11.2021, 09:09 »
On myöhäinen ilta, sinä ja kumppanisi olette olleet juhlissa ja olet vihdoin kotona. Olet hieman humalassa ja väsynyt. Kaadut sänkyyn ja melkein nukahdat. Mutta sitten tunnet kädet housuissasi ja pian kumppanisi nai aivosi pihalle.

LYHYESTI
Hän on seksihullu humalassa, melko vanilja raittiina. Miksi?

PITKÄSTI
Aiemmin kerrottu skenaario, ei ole ehkä sinänsä niin outoa? Päihtyneenä olemme yleensä hieman vähemmän estottomampia. Tarinoita kohtaamisista baareissa voisi melkein kutsua huonoksi vitsiksi mahdollisten seksikumppaneiden kohtaamisessa. Mutta entä jos näin ei ole, eikä kumppanisi yleensä osoita paljon tällaista käytöstä (villiytymistä ja aivojesi pihallae naimista). Yleensä minä aloitan leikit, mutta miksi asiat kääntyvät toisinpäin, kun olemme humalassa?

Tottakai yleensä olemme melko, luulisin aika vaniljaa,  hän tosin ei välitä satunnaisesta lateksisessiosta, mutta yleensä minä teen aloitteen. Ja vaikka kumppanini tekee aloitteen, hän on melko pidättyväinen. Ei se seksikone, joka hän on humalassa. Nyt puhumme täällä todellisesta petotilasta. Kun hän on tuulella, häntä ei todellakaan estä mikään. Kuumana hän saattaa jopa hakea leluja ja olen melko vapaa tekemään myös mitä haluan. Viime kerralla se oli taasen kidutusta lyömällä ja nipistämällä, josta hän näytti nauttivan kovasti. Nyt kun emme ole päihtyneitä, tissien lyöminen tai vastaava on ... sanotaanko yleensä vähemmän hyväksyttyä. Meillä on välillä pieniä BDSM-elementtejä, mutta silti tämä kaikki sai minut ihmettelemään.

Hänellä on se selvästi sisällään, kuinka vetää se päivänvaloon?
En oikein pidä alkoholin juomisesta. Haluaisin mieluummin nussia aivoni pihalle raittiina. Olen nähnyt, että hänellä on näitä taipumuksia humalassa... joten onko niitä olemassa raittiina? Ja mikä tärkeintä, kuinka saada hänet pois kuorestaan ​​ilman alkoholia?

Joten tein niin kuin kuka tahansa normaali ihminen, syytin ensin itseäni. En voi oikeastaan ​​edes muistaa, mitkä syyt olivat, mutta veikkaisin jotain sen suuntaista, että ehkä hän tarvitsee vain olutlasit päästäkseen päälleni... mutta kuka tietää. Hän on selvästi kiinnostunut joistakin asioista, joita haluaisin nähdä raittiina. Humalassa hän saattaa pyytää tissien kidutusta tai muuta sellaista, mikä on raittiina käytännöllisesti katsoen ennenkuulumatonta. Olen aika lailla päinvastoin. Tarkoitan, että en välitä peuhaamisesta humalassa, mutta... minulle seksissä on paljon kyse myös tapahtuman estetiikasta. Vaikka humalassa ihminen ei ole havainnollisimmassa tilassaan, joten minusta tuntuu, että osa tapahtumasta on menetetty tämän vuoksi. Et ehkä huomaa hienovaraista lateksin tuoksua tai märkää pillua. No, olen varma, että ymmärrät sen nyt.

Tämä on varmasti monimutkainen aihe. Tämä asia on pyörinyt mielessäni noin kuukauden. Noin kuukausi sitten, hän laittoi petotilan päälle eräiden juhlien jälkeen. Tietysti voisin rohkaista häntä juomaan enemmän, mutta... jos edes ajattelit sitä vaihtoehtona, ehdotan, että harkitset uudelleen. Juomisen ei pitäisi koskaan olla ratkaisu. Ja tuohon aiheeseen liittyen minun täytyy varmaan myös selventää jotain. Vaikka tämä saattaa saada meidät kuulostamaan juopoilta, juomme todella harvoin. Puoli tusinaa kertaa vuodessa, jos sitäkään, sanoisin.

Toivon, että voisin harrastaa tätä hullua seksiä raittiina
Ajatukset ja oivallukset tervetulleita!

ps. Tämä on alunperin julkaistu FetLifessa ja käännetty sieltä (pahoittelut jos hieman outo kieliasu) tänne : https://fetlife.com/users/12708091/posts/7601525
« Viimeksi muokattu: 18.11.2021, 10:10 kirjoittanut Hornblende »

Mag

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #1 : 18.11.2021, 09:50 »
Oma kokemukseni on, että humalassa nyt vain yksinkertaisesti panettaa enemmän. Toki humalalla on myös aisteja rajoittava vaikutus, jolla voi olla oma osuutensa siinä, että seksi tuntuu silloin erilaiselta, sopivassa tilassa jopa intensiivisemmältä, kun kaikki muu ympäriltä katoaa ja unohtuu helpommin.

Onhan se vähän hankalaa ja turhauttavaa, että alkoholilla on usein päinvastainen vaikutus naisille ja miehille libidon suhteen. Myös meille naisille, joille näin käy. Mutta ei meissä silti ole mitään korjattavaa tai häpeiltävää.

Fia

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #2 : 18.11.2021, 09:56 »
Tämä on kieltämättä melko vaikea, jopa hieman tabuisa aihe.

Lähtökohtaisesti mun mielestä BDSM-sessiota tai oikeastaan hirveästi seksiä muutenkaan ei kannata tehdä humalassa.
Se syö herkkyyttä ja altistaa vaaratilanteille.

Aloin itse tutustua BDSM:n maailmaan puolisoni kanssa kymmenisen vuotta sitten. Etenimme alkuun melko rauhallisesti ja BDSM-aktiviteetit olivat pitkään seksissämme enemmänkin "mauste" kuin pääruoka. Toiminta oli suhteellisen kevyttä ja leikillistä, mikä sopi meille tuolloin oikein hyvin.

Jossain vaiheessa matkan varrella tunnistin kuitenkin itsessäni tarpeen oikeasti rajumpiinkin sessioihin, ns. rape play -tyylisiin juttuihin. Keskustelin asiasta puolisoni kanssa, eikä hän suhtautunut toiveisiini sinsänsä kielteisesti, mutta alkuun tämän fantasian siirtäminen käytäntöön oli kuitenkin molemminpuolisesti jotenkin hankalaa. Asioita tehtiin ja oli todella hauskaa, mutta jollain tasolla tekemisessä oli ehkä kuitenkin vähän "jarru päällä", joskus käytiin joidenkin syvempien ja synkempien asioiden reunalla, mutta ei ikään kuin uskallettu aivan sitten kuitenkaan mennä siitä reunasta yli.

Kunnes sitten jonakin päivänä iski yhteinen humala ja pieni riita. Estot olivat irti ja rajoista mentiin yli niin että raikasi. Ja se oli upea kokemus. Silti jälkikäteen molemmilla osapuolilla oli asiasta jonkinasteinen droppi, jota onneksi kuitenkin pystyimme keskustellen käsittelemään. Seksi oli kuitenkin tämän jälkeen jonkin aikaa sitäkin vaniljaisempaa.

...Kunnes, jonain päivänä se ei enää taas ollut. Rajasta uskallettiin sittenkin mennä yli yhdessä varovasti selvinpäin, sitten taas, sitten jo vähän vähemmän varovaisesti.

Alkoholi poistaa estoja. Joskus ihmiselle voi ehkä olla tarpeen tutkiskella hetki humalassa sitä, kuka minä olenkaan, jos muutama filtteri napsautetaan pois päältä kemiallisesti. Se ei kuitenkaan ole pidemmän päälle terve tie.

Teillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin puhua näistä asioista. Mä tiedän, että se on hankalaa ja kiusallista ja tekisi ehkä mieli kiskaista pienet suojakännit ihan vaan sitä keskustelua varten, mutta kun ei se toimi niin. Pitää vaan ottaa vauhtia, hypätä ja sukeltaa siihen keskusteluun. Yksi päivä sanoa suoraan, mitä haluaisi, mikä tuntuu hyvältä ja kysyä, että voitaiskohan me oikeesti tehdä niitä juttuja myös ihan selvinpäin.

Pitää myös hyväksyä se, jos toinen ei pysty, uskalla eikä halua, ei ole valmis, menemään yli rajoistaan ilman humalaa. Silloin ei auta kuin odottaa. Edetä hitaammin. Kuulostella, että josko jonain päivänä. (Tai yksinkertaisesti etsiä itselleen joku toinen, joka on jo selvinpäin sinut pimeytensä kanssa.) Nämä on usein aika hitaita prosesseja.

Tsemppiä, malttia ja rohkeutta puhua.  :love:

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #3 : 18.11.2021, 10:23 »
Lähtökohtaisesti mun mielestä BDSM-sessiota tai oikeastaan hirveästi seksiä muutenkaan ei kannata tehdä humalassa.
Se syö herkkyyttä ja altistaa vaaratilanteille.
Ehdottomasti samaa mieltä. Itse asiassa olen yleisestikin hyvin alkoholi vastainen. Lähipiirissäni on alkoholin joko suoran tai epäsuoran seurauksen takia kuollut useita henkilöitä, perheitä tuhoutunut ja loputtomasti surua syntynyt. Kuten tekstissä totesinkin, meille alkoholin käyttö on harvinaista ja yleensä vaatii hieman erikoisen tilanteen kuten isot juhlat tjms.

Teillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin puhua näistä asioista. Mä tiedän, että se on hankalaa ja kiusallista ja tekisi ehkä mieli kiskaista pienet suojakännit ihan vaan sitä keskustelua varten, mutta kun ei se toimi niin. Pitää vaan ottaa vauhtia, hypätä ja sukeltaa siihen keskusteluun. Yksi päivä sanoa suoraan, mitä haluaisi, mikä tuntuu hyvältä ja kysyä, että voitaiskohan me oikeesti tehdä niitä juttuja myös ihan selvinpäin.
Olemme kyllä asiasta keskustelleet. Siitä mistä pidämme, mihin suostumme jne, ja keskustelemme toisinaan yhä satunnaisesti. Ja kuten totesinkin, kumitouhuja touhuilemme ilokseni silloin tällöin, mutta mitään vähän rajumpaa ei niinkään. Itse olen se kierompi osapuoli siis tietenkin, joten minulla on paljon enemmän... kyseltävää, mutta noin 20 vuotisen parisuhteemme aikana olen kyllä oppinut malttamaan olemaan painostamatta liikaa näitä asioita ja malttia on kysytty.

Pitää myös hyväksyä se, jos toinen ei pysty, uskalla eikä halua, ei ole valmis, menemään yli rajoistaan ilman humalaa. Silloin ei auta kuin odottaa. Edetä hitaammin. Kuulostella, että josko jonain päivänä. (Tai yksinkertaisesti etsiä itselleen joku toinen, joka on jo selvinpäin sinut pimeytensä kanssa.) Nämä on usein aika hitaita prosesseja.

Tsemppiä, malttia ja rohkeutta puhua.  :love:
Painostus ei ikinä ole hyväksyttävää. Mutta täysi passivoituminen taasen lisää jonkinlaista sisäistä tuskaa mille tulee sitten etsittyä outoja purkautumis reittejä. Joskus ne ovat hyviä, kuten taiteen teko, toisinaan huonoja kuten epämääräiset touhut joihin, en nyt sen enempää mene.

Oma kokemukseni on, että humalassa nyt vain yksinkertaisesti panettaa enemmän. Toki humalalla on myös aisteja rajoittava vaikutus, jolla voi olla oma osuutensa siinä, että seksi tuntuu silloin erilaiselta, sopivassa tilassa jopa intensiivisemmältä, kun kaikki muu ympäriltä katoaa ja unohtuu helpommin.

Onhan se vähän hankalaa ja turhauttavaa, että alkoholilla on usein päinvastainen vaikutus naisille ja miehille libidon suhteen. Myös meille naisille, joille näin käy. Mutta ei meissä silti ole mitään korjattavaa tai häpeiltävää.
Tuo onkin jännä, en itsekään ajattele, että meissä on korjailtavaa tai häpeiltävää. Meidän pitäisi hyväksyä toisemme sellaisena kuin olemme, ja ehkä tämä nyt kuitenkin on siinä vanilja-vs-kinkyn perusasian ytimessä. Harvemmin sitä ensitreffeillä mainostetaan. Parisuhteen muodostumisen jälkeen alkaa (toivottavasti) molemminpuolinen sopeutuminen toiseensa. Meillä sitä on kestänyt nyt noin 20 vuotta ja prosessi on yhä kesken.

Fia

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #4 : 18.11.2021, 10:30 »
Mietin vielä sellaista asiaa, että ehkä erityisesti meillä naisilla mutta mikseipä ihmisillä yleensäkin on myös usein seksuaalisuuteen liittyviä sisäistettyjä estoja ja tabuja. Voi olla psyykkisesti hyvin vaikeaa haluta sitä, mitä haluaa, kun on sisäistänyt ajatuksen, että se on likaista ja väärin, jotain mitä ei pitäisi ja saisi haluta.

Olen joskus kutsunut tätä "kilttityttösyndroomaksi". Kiltit tytöt eivät halua tissikidutusta. Se ei kuulu kilttien tyttöjen imagoon. Humalaa voi kuitenkin kätevästi käyttää ikään kuin "vapaudut vankilasta" -korttina. Humalassa sopimattomat tekemisensä voi pistää humalam piikkiin. Ikään kuin ei muka olisi itse halunnut sitä tissikidutusta, se oli se humala joka halusi. Seuraavana päivänä asian voi siististi paketoida laatikkoon "asioita joita teen vain humalassa" eli ikään kuin etäännyttää itsestään. Säilyttää persoonansa eheyden, naamionsa.

Myönnän joskus elämässä vuosi kausia oikeuttaneeni lutkailujani humalalla. Minulla oli tapana harrastaa villejä ja sekopäisiä irtosuhteita humalassa. Eihän nyt muuten. Mutta kun humalassa sattuu ja tapahtuu. Mutta selvinpäin olin kyllä siis oikein tähtityttö.

Mulle henkilökohtaisesti yksi tapa päästä selvinpäin yli seksuaalisista estoistani on ulkoistaa määräysvalta kehostani ja siitä, mitä sille tapahtuu dominoivalle osapuolelle. On tiettyjä seksuaalisia akteja, joista mä nautin suuresti, mutta joita en edelleenkään pysty tekemään huutamatta: "ei, lopeta, apua". Samalla kuitenkin petyn kovasti jos toiminta loppuu kieltelyihini. Tätä varten on keksitty turvasanat.

Tämä on yksi näkökulma, josta ehkä voisit saada jotain pointteja keskusteluihinne. On kuitenkin tärkeää, että vallan itseen luovuttaminen tapahtuu vallan luovuttavan osapuolen omasta intuitiosta ja tahdosta.

Humala on nyt se D. Se vie ja päättää, antaa luvan, suorastaan pakottaa.
Voisitko sinä ottaa humalan paikan?
Voisiko hän olla päihdyksissä sinusta?

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #5 : 18.11.2021, 11:07 »
Mulle henkilökohtaisesti yksi tapa päästä selvinpäin yli seksuaalisista estoistani on ulkoistaa määräysvalta kehostani ja siitä, mitä sille tapahtuu dominoivalle osapuolelle ... Humala on nyt se D. ... Voisitko sinä ottaa humalan paikan? Voisiko hän olla päihdyksissä sinusta?

Kiintoisa ajatus ja siinäpä melkoinen... solmu avattavaksi. Eihän kukaan ihminen välttämättä voi miksikään Casanovaksi muuttua pelkästään haluamalla niin. En oikein osaa edes ajatella, miten tuollaisessa voisi onnistua. Kertomasi tilannehan edellyttänyt "piilokinkyn(?)" (sinun) omaa aktivoitumista. Minun pitäisi siis jotenkin... mahdollistaa tämä kukkaan puhkeaminen? Miten luoda sellainen turvallinen ja hedelmällinen ympäristö tällaiseen?

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #6 : 18.11.2021, 11:38 »
Minusta toi kuulostaa aika luonnolliselta. Huppeli/humala poistaa estoja, jolloin voi olla helpompi heittäytyä asioihin, joita haluaisi tehdä mutta ei tohdi/pysty/uskalla. Tämä on todellakin tavallista kiltin tytön, ja miksei pojankin syndroomassa. Aina voi toki ajatella, että "pitäisi" pystyä kaikkeen selvin päinkin, mutta eikö se ole taas yksi "pitäisi" lisää? Pitäisi olla siveä, mutta jos ei ole, niin ainakin pitäisi olla oikealla tavalla tuhma.

En näe asiassa ongelmaa, jos henkilö itse tiedostaa asian ja itse valitsee ottaa rohkaisuryypyn, eikä tilanne aiheuta hänelle ikävää oloa jälkikäteenkään. Jos kohtuumäärä alkoholia auttaa jossain tilanteessa hieman löysäämään omaa sisäistä tuomaria, niin miksi sitä ei voisi harkiten käyttää.

Umpitunnellissa sessiointia tai runsasta läträämistä muutenkaan en tietenkään suosittele, se pitää tällaisessa yhteydessä aina erikseen todeta  ;)

Mag

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #7 : 18.11.2021, 11:44 »

... Kuumana hän saattaa jopa hakea leluja ja olen melko vapaa tekemään myös mitä haluan. Viime kerralla se oli taasen kidutusta lyömällä ja nipistämällä, josta hän näytti nauttivan kovasti. Nyt kun emme ole päihtyneitä, tissien lyöminen tai vastaava on ... sanotaanko yleensä vähemmän hyväksyttyä. ...

... Olen nähnyt, että hänellä on näitä taipumuksia humalassa... joten onko niitä olemassa raittiina? ...

... Hän on selvästi kiinnostunut joistakin asioista, joita haluaisin nähdä raittiina. Humalassa hän saattaa pyytää tissien kidutusta tai muuta sellaista, mikä on raittiina käytännöllisesti katsoen ennenkuulumatonta. ...


Jätin nyt lainauksesta törkeästi pois joitain osia. Mutta ehkä näistä kohdista voisi myös päätellä, että puolisosi ei vain nauti kivusta selvinpäin? Alkoholilla on turruttava vaikutus. Se mikä ei tunnu hyvältä selvinpäin voi ollakin nautinnollista humalassa. Tietysti tähän liittyy riskejä, että humalainen ei välttämättä pysty enää tunnistamaan omia rajojaan ja sitä, milloin menee mahdollisesti yli. Mutta voisiko top-osapuoli ottaa tällöin enemmän vastuuta siitä, että leikki pysyy turvallisena?

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #8 : 18.11.2021, 12:10 »
Jätin nyt lainauksesta törkeästi pois joitain osia. Mutta ehkä näistä kohdista voisi myös päätellä, että puolisosi ei vain nauti kivusta selvinpäin? Alkoholilla on turruttava vaikutus. Se mikä ei tunnu hyvältä selvinpäin voi ollakin nautinnollista humalassa. Tietysti tähän liittyy riskejä, että humalainen ei välttämättä pysty enää tunnistamaan omia rajojaan ja sitä, milloin menee mahdollisesti yli. Mutta voisiko top-osapuoli ottaa tällöin enemmän vastuuta siitä, että leikki pysyy turvallisena?

Aah, nyt tähän iski pieni harhaanjohto... ei ole puhe vain kipuun liittyvistä... touhuista. Vaan monenlaista muutakin johon kipu ei liity.

En näe asiassa ongelmaa, jos henkilö itse tiedostaa asian ja itse valitsee ottaa rohkaisuryypyn, eikä tilanne aiheuta hänelle ikävää oloa jälkikäteenkään. Jos kohtuumäärä alkoholia auttaa jossain tilanteessa hieman löysäämään omaa sisäistä tuomaria, niin miksi sitä ei voisi harkiten käyttää.

Mielummin pysyisin kokonaan poissa alkoholin kanssa. Syynä siis :
Ehdottomasti samaa mieltä. Itse asiassa olen yleisestikin hyvin alkoholi vastainen. Lähipiirissäni on alkoholin joko suoran tai epäsuoran seurauksen takia kuollut useita henkilöitä, perheitä tuhoutunut ja loputtomasti surua syntynyt. Kuten tekstissä totesinkin, meille alkoholin käyttö on harvinaista ja yleensä vaatii hieman erikoisen tilanteen kuten isot juhlat tjms.

Fia

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #9 : 18.11.2021, 13:13 »
Kertomasi tilannehan edellyttänyt "piilokinkyn(?)" (sinun) omaa aktivoitumista. Minun pitäisi siis jotenkin... mahdollistaa tämä kukkaan puhkeaminen? Miten luoda sellainen turvallinen ja hedelmällinen ympäristö tällaiseen?

Parhaimmillaan D/s on juuri sitä.

Empaatti

Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #10 : 18.11.2021, 13:22 »
Itsellä sama havainto, että joskus kännipeto pääsee irti. Itse taas yleensä siinä vaiheessa ei kovin kiinnostusta-vaikka ehkä halua olisi:)

Selvänä tekemistä on lähestytty tekniikalla hieman puhetta ja pikkuhiljaa varovaista totuttelua/kokeilua. Olenkin asennoitunut: kehityskelpoinen yksilö ja koulutus kesken tyyppisesti suhteen alusta asti.

Alkumetreillä ilmeni ainakin yksi väärinkäsityskin, kun toinen luuli minua extreme piiskaajaksi ja kännipedon ollessa irti olisi saanut tehdä mitä vaan.  Ei tullut pettymystä hänelle ja tuo väärinkäsityskin ratkesi jälkiselvittelyssä :))

Empaatti

Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #11 : 18.11.2021, 13:23 »
.. ja tuo otsikko on aivan mainio ja kuvaava ;D

Hornblende

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 115
  • HB of your O
  • Galleria
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #12 : 18.11.2021, 13:29 »
Parhaimmillaan D/s on juuri sitä.
No, sillä saralla siis olen kehityskelpoinen yksilö. En ole erityisemmin D suuntaunut. Tai no enemmän kuin S... Switch siis?

Selvänä tekemistä on lähestytty tekniikalla hieman puhetta ja pikkuhiljaa varovaista totuttelua/kokeilua. Olenkin asennoitunut: kehityskelpoinen yksilö ja koulutus kesken tyyppisesti suhteen alusta asti.

Alkumetreillä ilmeni ainakin yksi väärinkäsityskin, kun toinen luuli minua extreme piiskaajaksi ja kännipedon ollessa irti olisi saanut tehdä mitä vaan.  Ei tullut pettymystä hänelle ja tuo väärinkäsityskin ratkesi jälkiselvittelyssä :))
Hieman joo näitä on paljastunut omallakin matkalla, onneksi on tullut puhuttua. On luultu vaikka miksi extreme harrastajaksi, vaikka loppupeleissä aika simppeleitä asioita itse himoitsen.

.. ja tuo otsikko on aivan mainio ja kuvaava ;D
Heh, kiitos, minustakin se oli nokkela.

SusieQutie

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #13 : 18.11.2021, 15:46 »
Liittyykö aiheeseen vai onko vierestä, mutta eräässä entisessä suhteessa, missä suhde oli aika hankala, mutta ei haluttu sitä myöntää ja tunnustaa, halusin seksiä ylipäätään vain vähän ottaneena. Itselle humala oli olotila, missä pystyin blokkaamaan ne ongelmat ja nauttimaan vain siitä seksistä, selvinpäin en taas pystynyt.
Pointti ei ollut se että teillä olisi suhteessa ongelmia, vaan että humala kyllä kätevästi voi auttaa sellaisten asioiden yli, mitkä on sen tiellä, mitä kuitenkin haluaa.
Ratkaisuna ei pitkäkestoinen tietenkään😊.

En oikein tiedä mitä muuta voisi tehdä kuin keskustella, miettiä sitä mistä ajatuksista, keloista ja estoista nimenomaan se humala juuri tämän kumppanisi vapauttaa. Miltä hänestä tuntuu, kun on humalassa. Jos hän silloin on aloitteellinen, onko olo vahva? Seksikäs? Voittamaton? Rohkea?
Näitä fiiliksiä kun voi monilla muillakin tavoilla, vaikka roolileikeillä tai ihan vaan käytöksen muutoksella saada aikaan. Tietyt sanat, eleet, ja niin edespäin, eikä niiden tarvitse olla suuria alkuun tai liittyä seksiin.

Ja asioitahan voi käsitellä myös esimerkiksi kuvien kautta, jos puhuminen on hankalaa🤗.

Toivottavasti löydätte ratkaisun🥰!

SusieQutie

  • Vieras
Vs: Vaniljan liuottaminen alkoholilla
« Vastaus #14 : 18.11.2021, 15:50 »
Ai niin, oletko muuten itse humalassa erilainen? Passiivisempi? Voiko se sytyttää kumppanissasi metsästäjän vietit?😁