Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 59415 kertaa)

Raudi

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #15 : 06.06.2022, 15:39 »
Totellisena Truumaasturina näet myös tulevaisuuten,heittä lonkalta seuraavan Eurojackpotin voittonumerot.Varmaana,itsenäisena ja jääräpäisena,mä tietään,sä pystyyt siihen!

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #16 : 06.06.2022, 15:40 »
Totellisena Truumaasturina näet myös tulevaisuuten,heittä lonkalta seuraavan Eurojackpotin voittonumerot.Varmaana,itsenäisena ja jääräpäisena,mä tietään,sä pystyyt siihen!
Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että vaikka aika-ajoin kuvittelenkin itsestäni suuria, tämä ei kuulu vahvuusalueisiini. Kristallipallosta katsoen näyttää, että viitonen saattaisi tulla.

fido

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #17 : 06.06.2022, 16:33 »
1. Minkä takia ainoastaan miehet voivat olla truumastereita?
2. Voiko olla truumaster, jos on switch?
3. Onko Kuu juustoa vai kuttaperkaa?
4. Kuka asetteli uistimet lauteille?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #18 : 06.06.2022, 16:46 »
1. Minkä takia ainoastaan miehet voivat olla truumastereita?
2. Voiko olla truumaster, jos on switch?
3. Onko Kuu juustoa vai kuttaperkaa?
4. Kuka asetteli uistimet lauteille?
1.) Se on perustavanlaatuinen TrueMasterin ominaisuus. Jos ei ole Mies, ei täytä kriteerejä. Samaan tapaan kirahvi ei ole hirvi, vaikka molemmilla on sarvet.
2.) Ei.
3.) Uskoisin, ettei kumpaakaan.
4.) Se, joka ei saanut.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #19 : 06.06.2022, 17:36 »
Aivan loistava ketju. Upeaa keskustelua  :love: Tylsänä truu-subina totean vain erittäin asiattomasti tähän väliin että jatkakaa :love: Meille kaikille ja jokaiselle koulukunnalle löytynee tilaa ihan aidon suvaitsevaisuuden nimissä  :love: Ihmisiähän me kaikki kuitenkin lopulta olemme  :love:

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1481
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #20 : 06.06.2022, 18:52 »
Voiko True Master olla myös caregiver?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #21 : 06.06.2022, 19:18 »
Voiko True Master olla myös caregiver?
Hyvä kysymys tämäkin. Kyllä voi, se ei ole millään tavalla ristiriitaista. Kyse on tässäkin D:n ja s:n välisestä dynamiikasta, sekä suhteen luonteesta kokonaisuutena.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #22 : 06.06.2022, 19:25 »
Sopiiko TrueMasterista käyttää  käännöstä AitoMassu? (Ei niin, ettenkö käyttäisi kumminkin  O:-))

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #23 : 06.06.2022, 19:34 »
Sopiiko TrueMasterista käyttää  käännöstä AitoMassu? (Ei niin, ettenkö käyttäisi kumminkin  O:-))
Mikäpä sitä estäisi? Monista eri seksuaalisista suuntauksista, preferensseistä ja sukupuoli-identiteeteistä voi käyttää jos jonkinlaisia nimityksiä niin halutessaan. Ei se nyt niin vaarallista ole. Huumorilla näihin kannattaa pyrkiä suhtautumaan. Ei se aina helppoa ole, etenkään jos jokin asia sanotaan negatiivisessa, satuttamistarkoituksessa.

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #24 : 06.06.2022, 22:56 »
Kiva ketju ja arvostan, että aloittaja on aloittanut keskustelun aiheesta. Kysymykset:

Miten tai missä voisin tutustua Truemasteriin?
Onko Truemastereilla mielipidettä dommeista noin yleisesti?
Minkälainen domme olisi naispuolinen vastine Truemasterille?

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #25 : 06.06.2022, 23:49 »

1) Mitä on aito dominointi?
2) Voiko alistuva opettaa dominoivalle asioita BDSM:stä?
3) Miten toimit, jos vinkulelusi käyttää turvasanaa?
4) Miten suhtaudut ns. Alfa-subeihin (Brittilän/Jenkkilän skenestä "lainattu" termi, joka tarkoittaa alistuva, joka on voimakastahtoinen ja vaatii dominoivalta paljon, että uskaltaa/haluaa tälle alistua)?

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #26 : 06.06.2022, 23:59 »
Täytyy sanoa, että tää on tosi hyvä ketju. Myönnän itselläni olleen vähän huono mielikuva ns true-mastereista, mihin on toki vaikuttanut yleiset mielipiteet heistä täällä baarissa. Mutta ettepä te yhtään hullummalta vaikuta tämän ketjun perusteella. 🙂

Kiitos ketjusta.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #27 : 07.06.2022, 08:27 »
Kiva ketju ja arvostan, että aloittaja on aloittanut keskustelun aiheesta. Kysymykset:

1.) Miten tai missä voisin tutustua Truemasteriin?
2.) Onko Truemastereilla mielipidettä dommeista noin yleisesti?
3.) Minkälainen domme olisi naispuolinen vastine Truemasterille?
Lisäsin taas numerot helpottamaan vastauksen tulkintaa.
1.) TrueMasterit ovat niin harvinaisia ja usein (joskaan ei aina) syrjäänvetäytyviä, ettei tapaaminen sattumanvaraisesti on epätodennäköistä. Osa lähtee kahvittelemaan pienellä houkuttelulla, osa (kuten minä) vaatii jonkinlaisen kannustimen lähteä tapaamaan ketään. Joskus olen tiettävästi osallistunut pienimuotoisiin kokoontumisiin keskustelun ääreen.

2.) Mielipiteet ovat kullakin omiaan ja ne vaihtelevat yksilökohtaisesti. Joskus aikanaan en itse pitänyt naispuolisia Dommeja juuri minään, mutta olen joutunut muuttamaan ylimielistä käsitystäni. Siltä osin kuin asiasta tiedän, Dommet saavat juuri niin paljon arvostusta, kuin ansaitsevat - samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Pelkkä titteli ei itsessään tuo arvostusta.

3.) Tämä onkin paha. Helppo vastaus olisi vain vaihtaa kuvauksesta sukupuoli, mutta se taitaisi olla älyllisesti epärehellistä. Samankaltaisuuksia on kyllä paljon. En ole koskaan pohtinut tätä asiaa, mutta äkkiseltään sanoisin, että kyseessä on Nainen, joka tietää mikä on ja on ylpeä siitä. Julma ja säälimätön. Olemuksessaan on  sukupuolelleen epätyypillisen vahva auktoriteetin ’aura’.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #28 : 07.06.2022, 08:44 »

1) Mitä on aito dominointi?
2) Voiko alistuva opettaa dominoivalle asioita BDSM:stä?
3) Miten toimit, jos vinkulelusi käyttää turvasanaa?
4) Miten suhtaudut ns. Alfa-subeihin (Brittilän/Jenkkilän skenestä "lainattu" termi, joka tarkoittaa alistuva, joka on voimakastahtoinen ja vaatii dominoivalta paljon, että uskaltaa/haluaa tälle alistua)?
Aika tiukkaa settiä. Ms. M ei päästä minua helpolla.  ^-^

1.) Se on luontaista, sisäsyntyistä ja alastoman teeskentelemätöntä. Siinä ei ole rahtuakaan roolileikistä, eikä aidosti dominoiva voi tästä johtuen koskaan olla switch.

2.) No todellakin voi. Ilman muuta. Hölmö on se, joka ei kuuntele muita, ota oppia ja kehitä itseään paremmaksi. Uskoisin, että jokainen vinkuleluistani vuosien varrella on opettanut minulle jotakin, tai ainakin ollut mukana oppimisprosessissa.

3.) Riippuu turvasanasta, kontekstista ja turvasanan tarkoituksesta. Otetaan esimerkiksi tyypillinen tilanne, jossa on piiskailtu reippaasti ja käytetään liikennevaloista ’keltaista’. Piiskaus seis heti, luonnollisesti. Tämän jälkeen keskustellaan siitä mikä on vialla ja kun asia on saatu päätökseen ja vinkulelu sanoo olevansa valmis jatkamaan, niin sitten vain kovaa ajoa. Jos taas käytetää ’punaista’ niin sessio päättyy siltä kertaa siihen ja jälkihoito alkaa.

Tässä ei siis käsitellä topping from bottom - tilannetta, jossa dynamiikka on jo korruptoitunut ja vaatii korjausliikkeitä.

4.) Mitä enemmän sub vaatii, sitä parempi. Sitä vähemmän minulla on riittävän kovatasoisia kilpailijoita, jotka kuvaamaasi pystyvät. Vahvan tahdon murtaminen on varsin nautinnollista puuhaa.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #29 : 07.06.2022, 09:09 »
Miksi True Mastereiden dominanssi vaikuttaa niin totiselta?

Ehkä True-etuliite viittaa juuri siihen, että kaveri ottaa masterointinsa tosissaan? Pokeripöydässäkin loppuu naureskelu, kun pöydällä on tarpeeksi pelimerkkejä.

Miksi TM:t eivät pidä brateista?

Brättäily on manipulointia, topping from bottomia. Toiset tykkää, toiset ei.