Kirjoittaja Aihe: Oonko jotenkin sairas kun haluaisin että mies lyö mua esim. riidan aikana.  (Luettu 28170 kertaa)

Jade95

  • Vieras
Miten voi lyödä niin että siitä olis mahdollisimman vähän haittaa? Osaako kukaan sanoa?

Riverlady

  • Vieras
Miten voi lyödä niin että siitä olis mahdollisimman vähän haittaa? Osaako kukaan sanoa?

Tietysti osaan :) Se tapahtuu silloin kun ylläpito lyö pisteen sinun älyttömyyksillesi näillä foorumeilla.

Jade95

  • Vieras
Miten voi lyödä niin että siitä olis mahdollisimman vähän haittaa? Osaako kukaan sanoa?

Tietysti osaan :) Se tapahtuu silloin kun ylläpito lyö pisteen sinun älyttömyyksillesi näillä foorumeilla.
No kiitos tosta oliki suuresti apua. Mulle on sanottu että on jotkut kohdat mihin voi lyödä, mutta en muista mitä ne oli.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2233
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Google osaa kertoa.

Laiska voi aloittaa (maksettu mainos) tästä.


Jade95

  • Vieras
Google osaa kertoa.

Laiska voi aloittaa (maksettu mainos) tästä.

Puhun nyt kasvoihin lyömisestä nyrkillä.:D

lykantrooppi

  • Vieras

Puhun nyt kasvoihin lyömisestä nyrkillä.:D

Kunnon litsari poskelle tekisi hyvää itse kullekkin.

-katy-

  • Vieras
Haluan tulla alistetuksi myös seksissä, mutta siihenkään ei oo löytynyt kunnolla sopivaa miestä. Mutta tällä tarkotan ihan pelkkää riitatilannetta, että lyötäisiin mieluiten nyrkillä. Voi olla että tää on vaan fantasia, joka ei ikinä toteudu. Vaikka parisuhteissa monet on ihan sanonutkin että tekis mieli lyödä, ei kuitenkaan oo lyönyt.

Entä jos kokeilisit jotain kamppailulajia tai nyrkkeilyä,missä takuulla tulee hittiä ja sattuu useinkin-että miten reagoit sellaiseen kipuun?

Mä vähän ihmettelen, ettet saa tätä aihetta avautumaan mitenkään itsellesi,vaikka paljon tähänkin ketjuun on tullut kommentteja ja luettu tuhansia kertoja..vai onko tämä tosiaan vaan jotain pelleilyä?

Hallitsematon väkivalta, oli se fyysistä tai psyykkistä, on sairasta ja väärin. Tietenkin on olemassa hyvinkin pitkälle harkittua väkivaltaa, pistetään joku kylmäksi täysin rauhallisin mielin ja jatketaan uuden uhrin luokse. Välttämättä ei uhrin tarvitse kuolla, vaan jää kitumaan loppuelämäksi tai sitten selviää uhriudestaan eikä jää enää kenenkään jalkoihin, ellei sitten kohtaa vaikka Isistä  ::)

Mutta että joo, mä ihmettelen tätä topikkia-että pitäisikö Kinkyn olla jokin väkivallan asiantuntija..eikö jokin vapaapaini tai mitä näitä showlajeja on, missä hakataan vaan silmittömästi,olisi hedelmällisempää tutkittavaa

Jade95

  • Vieras
Haluan tulla alistetuksi myös seksissä, mutta siihenkään ei oo löytynyt kunnolla sopivaa miestä. Mutta tällä tarkotan ihan pelkkää riitatilannetta, että lyötäisiin mieluiten nyrkillä. Voi olla että tää on vaan fantasia, joka ei ikinä toteudu. Vaikka parisuhteissa monet on ihan sanonutkin että tekis mieli lyödä, ei kuitenkaan oo lyönyt.

Entä jos kokeilisit jotain kamppailulajia tai nyrkkeilyä,missä takuulla tulee hittiä ja sattuu useinkin-että miten reagoit sellaiseen kipuun?

Mä vähän ihmettelen, ettet saa tätä aihetta avautumaan mitenkään itsellesi,vaikka paljon tähänkin ketjuun on tullut kommentteja ja luettu tuhansia kertoja..vai onko tämä tosiaan vaan jotain pelleilyä?

Hallitsematon väkivalta, oli se fyysistä tai psyykkistä, on sairasta ja väärin. Tietenkin on olemassa hyvinkin pitkälle harkittua väkivaltaa, pistetään joku kylmäksi täysin rauhallisin mielin ja jatketaan uuden uhrin luokse. Välttämättä ei uhrin tarvitse kuolla, vaan jää kitumaan loppuelämäksi tai sitten selviää uhriudestaan eikä jää enää kenenkään jalkoihin, ellei sitten kohtaa vaikka Isistä  ::)

Mutta että joo, mä ihmettelen tätä topikkia-että pitäisikö Kinkyn olla jokin väkivallan asiantuntija..eikö jokin vapaapaini tai mitä näitä showlajeja on, missä hakataan vaan silmittömästi,olisi hedelmällisempää tutkittavaa
Ei oo mitään pelleilyä. Mitä siis tarkotat etten saa tätä aihetta avautumaan?? Ja en mä halua mitään tollasta..En halua että kukaan tuntematon tai kuka tahansa lyö mua. (On kokemusta ihan oikeasta väkivallasta, ja oon todella sitä vastaan).

-katy-

  • Vieras
Ei oo mitään pelleilyä. Mitä siis tarkotat etten saa tätä aihetta avautumaan?? Ja en mä halua mitään tollasta..En halua että kukaan tuntematon tai kuka tahansa lyö mua. (On kokemusta ihan oikeasta väkivallasta, ja oon todella sitä vastaan).

No kai se oli tämä kommentti: että siis palaa aina vaan uudelleen kysymykseen, että onko toiveesi sairasta:
Google osaa kertoa.

Laiska voi aloittaa (maksettu mainos) tästä.

Puhun nyt kasvoihin lyömisestä nyrkillä.:D

Minä en ole masokisti ensisijaisesti, jos toissijaisestikaan. Muistui mieleen liki 10 vuoden takaa, kun eräs henkilö ilman mitään syytä läväytti yllättäen avokämmenellä kasvoihin ja mitä sitten tapahtui. 3 kilomertiä taittui kävellen yllättävän nopeasti keskiyöllä raivon vallassa meikäläiseltä ja siihen loppui "ystävyys" kuin kananlento.  Mä en niinkuin lähtökohtaisesti tajua koko nyrkillä naamaan hakkaamista, eli ehkä ongelma onkin omani- Ei avaudu mulle  C:-)

Jade95

  • Vieras
Mua on lyöty nyrkilläkin naamaan, usein oon ollu kännissä ettei se niin pahalta oo tuntunu..Mutta siis haluankin sitä vaan tietyn ihmisen kanssa, mun mielestä se kertoo enemmänkin luottamuksesta.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Kännissä hakattavana oleminen on kaukana luottamisesta.

-katy-

  • Vieras
Mua on lyöty nyrkilläkin naamaan, usein oon ollu kännissä ettei se niin pahalta oo tuntunu..Mutta siis haluankin sitä vaan tietyn ihmisen kanssa, mun mielestä se kertoo enemmänkin luottamuksesta.

Jos nyt tuon kännin ja nyrkillä naamaan jättää- ajattelee ylipäätään,että miksi haluaa saada kipua ja pahaa oloa toisen aiheuttamana-miten se liittyy nimenomaan luottamukseen..sitenkö, että luottaa ettei tuttu kaveri hakkaakaan tohjoksi tai tapa,vaan silleen sopivasti, vaikka itse tekisi mitä tahansa sovitusti tai ilman sopimuksia.

Itse olen muutamia kertoja saanut hallitusti piiskaa- ei se ole minua ihmisiin lähentänyt, mutta ei ole loitontanutkaan. Useimmiten olen ollut kiitollinen,että on suotu sellainen tilaisuus kokea kipua,täysin varmana siitä, ettei "mikään lähde lapasesta",mutta myös sen kokenut, ettei kipu aiheuta mitään elämää suurempaa meitsissä. Ehkä kuvaavaa se, että eräässä tilanteessa eräs huomasi mun pidättävän hengitystä joka iskulla- pikkuhuppelissa taas halusi testata,että onko se kipu jotenkin erityistä-(itse en tajunnut pidättäväni hengitystä,vaan tilannetta tarkkaileva tuttava huomasi asian,heeh)
Voi olla, että parisuhteessa piiskaus saisi toisenlaisia merkityksiä, ehkä se olisi jopa mukavaa tai kiihottavaa,sopivassa määrin saatuna. Mutta että joo, en mä enää tajua tuota satuttamista ja sattumista sillä tavalla kun joskus vuosi pari sitten kuvittelin ymmärtäväni- mutta tosiaan olemme yksilöitä
« Viimeksi muokattu: 05.03.2015, 01:59 kirjoittanut katy »

Jade95

  • Vieras
Kännissä hakattavana oleminen on kaukana luottamisesta.
En todellakaan niin sanonut? Sanoin vaan että on mut ihan oikeestikkin hakattu, että tiedän kyllä miltä se tuntuu.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Haluatko Jade kasvoihisi yhden vai useamman lyönnin nyrkillä ja ihan kunnollako?

Hampaat kurkkuun? Silmäpohjan murtuman? Nenäluun murtuman? Poskiluun murtuman? Leukaluun murtuman? Taidatkin olla varsinainen karkkikauppasubi, joka hengailee luunmurtumakaupassa. Jep.

Kivaa hei.... >:(

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2233
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Turvallista nyrkkiä naamaan ei ole olemassa.