Kirjoittaja Aihe: Oonko jotenkin sairas kun haluaisin että mies lyö mua esim. riidan aikana.  (Luettu 28345 kertaa)

RMK

  • Vieras
No mitähän tähän nyt sanos.

Onko sua joskus hakattu nyrkillä naamaan? Jos on,ja silti haluat lisää,niin ei siinä mitään.

Mutta tota.. kantsii kattoo vähä kuka lyö.


En jaksa pitää mitään saarnaa.

Jade95

  • Vieras
No mitähän tähän nyt sanos.

Onko sua joskus hakattu nyrkillä naamaan? Jos on,ja silti haluat lisää,niin ei siinä mitään.

Mutta tota.. kantsii kattoo vähä kuka lyö.


En jaksa pitää mitään saarnaa.
On kyllä, mutta oon ollu kännis usein niin ei ehkä oo sattunu niin paljoa. En oo tykänny, en edelleenkän tykkää OIKEASTA väkivallasta.

Jade95

  • Vieras
Haluatko Jade kasvoihisi yhden vai useamman lyönnin nyrkillä ja ihan kunnollako?

Hampaat kurkkuun? Silmäpohjan murtuman? Nenäluun murtuman? Poskiluun murtuman? Leukaluun murtuman? Taidatkin olla varsinainen karkkikauppasubi, joka hengailee luunmurtumakaupassa. Jep.

Kivaa hei.... >:(
Ihan sama yks tai useempi..Ei mitään hampaita kurkkuun eikä murtumia. Mulle on sanottu että jotkut kohdat on suht. turvallisia.

Puremua

  • Vieras
Haluatko Jade kasvoihisi yhden vai useamman lyönnin nyrkillä ja ihan kunnollako?

Hampaat kurkkuun? Silmäpohjan murtuman? Nenäluun murtuman? Poskiluun murtuman? Leukaluun murtuman? Taidatkin olla varsinainen karkkikauppasubi, joka hengailee luunmurtumakaupassa. Jep.

Kivaa hei.... >:(
Ihan sama yks tai useempi..Ei mitään hampaita kurkkuun eikä murtumia. Mulle on sanottu että jotkut kohdat on suht. turvallisia.

Kerkiääköhän siinä tappelun tohinassa alkaa mittailemaan mitään turvallisia kohtia? Eikö siinä mee maku tappelusta, jos toinen pyytää kesken tohinan sinut pysähtymään ja rimmailee nyrkillä oikeaa kohtaa sun kasvoista. Ja sit rämäsee.. mulla ainaki alkais niin  naurattaa tai pelottaa tuleva isku. Entä sitten,  jos osuuki väärään kohtaan,  ni onko sulla sit oikeus lyödä takas vielä lujempaa.. siinähän tilanne,  kuin ohukaisessa ja paksukaisessa..

Suzie

  • Vieras
Haluatko Jade kasvoihisi yhden vai useamman lyönnin nyrkillä ja ihan kunnollako?

Hampaat kurkkuun? Silmäpohjan murtuman? Nenäluun murtuman? Poskiluun murtuman? Leukaluun murtuman? Taidatkin olla varsinainen karkkikauppasubi, joka hengailee luunmurtumakaupassa. Jep.

Kivaa hei.... >:(

Joku saa kiksinsä oksennuksesta, joku hengityksen rajoittamisesta ja joku polttomerkinnästä. Ja joku nyrkiniskusta. Käsi ylös se joka kokee voivansa tuomita yhden näistä muita huonompana tai väärempänä.

Puremua

  • Vieras
Jadehan sanoi,  että on paikkoja,  mihin vois turvallisesti lyödä. Hän haluaa iskuja.. mutta kuka niitä uskaltaa alkaa antamaan. Jos osuu huonosti,  ni onko käräjillä seuraava tapaaminen. Kyllähän voi haaveilla lyödyksi tulemisesta,  mut sillon yleensä käy kipeää ja mahdollisesti saattaa murtua joku paikka. Ja jos kyse on riitatilanteesta,  ni silloin harvoin on kontrolli mukana kuviossa. Jos löytyy sellainen hakkaaja-ihminen,  ni veikkaampa,  ettei hän paljoa kysele,  mikä kohta se oli,  muhin sai lyödä..
Jos taas haluaa kokea niitä lyöntejä,  ni niitähän voi kokeilla kontrolloidusti ihan ilman riitaa.. tai tolleen mä ainaki neuvoisin etsimään ne omat turvalliset kohdat,  jos ei niistä oo vielä aivan itekkään selvillä.

sandy

  • Vieras
En minä ainakaan tuomitse mitään. Ihmettelen kyllä miten tätä keskustelua käydään kinkysaitilla. Minusta nyrkillä naamaan suutuspäissään vetäminen ei kuulu mitenkään tähän aihepiiriin. Puhutaan täällä tosin paljon muustakin kuin aihepiirin asioista mutta varsin iso sekoittamisvaara tässä nyt on.

Viridian

Haluatko Jade kasvoihisi yhden vai useamman lyönnin nyrkillä ja ihan kunnollako?

Hampaat kurkkuun? Silmäpohjan murtuman? Nenäluun murtuman? Poskiluun murtuman? Leukaluun murtuman? Taidatkin olla varsinainen karkkikauppasubi, joka hengailee luunmurtumakaupassa. Jep.

Kivaa hei.... >:(

Joku saa kiksinsä oksennuksesta, joku hengityksen rajoittamisesta ja joku polttomerkinnästä. Ja joku nyrkiniskusta. Käsi ylös se joka kokee voivansa tuomita yhden näistä muita huonompana tai väärempänä.

Täällä iloinen veronmaksaja tuomitsee nyrkiniskut kasvoihin. Ei se lyöty eikä lyöjä itse kustanna sitä kasvokirurgia kokoamaan luupalapeliä, mahdollisesti päivystysaikaan, eikä muutakaan tiimiä paikkaamaan. Kun lyödään kasvoihin nyrkillä, usein kumpikaan, ei nukutettu kohde, eikä muualla hengaileva tekijä tiedä, millainen aika ja vaiva kasvojen kokoamisessa on ennenkuin kohde muistuttaa taas hehkeää naista, jota on kiva lyödä taas. Riskit joutua muiden lompakolle ovat suuremmat kuin keskenään oksentelussa tms. esimerkeissä.

Vir


Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Haluatko Jade kasvoihisi yhden vai useamman lyönnin nyrkillä ja ihan kunnollako?

Hampaat kurkkuun? Silmäpohjan murtuman? Nenäluun murtuman? Poskiluun murtuman? Leukaluun murtuman? Taidatkin olla varsinainen karkkikauppasubi, joka hengailee luunmurtumakaupassa. Jep.

Kivaa hei.... >:(

Joku saa kiksinsä oksennuksesta, joku hengityksen rajoittamisesta ja joku polttomerkinnästä. Ja joku nyrkiniskusta. Käsi ylös se joka kokee voivansa tuomita yhden näistä muita huonompana tai väärempänä.

Minä lienen viimeinen, joka kenenkään nyrkillä hakkaamis-fetissin tuomitsee, koska itse pidän siitä, että minua lyödään nyrkeillä vaan ei todellakaan kasvoihin (eikä muuallekaan riskialttiisiin paikkoihin). Mielestäni on kuitenkin järjenvastaista ajatella, että joku löisi todella kovaa nyrkillä toista suoraan kasvoihin. Pahimmillaan kun toinen on sitten vankilassa ja toinen hautausmaalla.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Viridianilla hyvät mielipiteet, samaa mieltä!

Queena

  • Vieras
En nyt jaksanut lukea kokonaan ketjua, mutta se että pyydät miestä löymään itseäsi nyrkillä naamaan ei kuullosta kovin hyvältä idealta. Nyrkki on aika kova, voimankäyttöä voi olla hankalaa arvioida "sopivaksi", ja vahinkojen korjaaminen voi olla vaikeaa ja kallista. Mutta ei siitä haaveilussa mitään pahaa ole, ja ajatukset ei satu ketään. Avokämmenellä läväyttely on parempi vaihtoehto ja luulisi kuitenkin jollain tapaa tuottavan samaa haettua sensaatiota.

RMK

  • Vieras
Ööö.

Tosta käräjä hommasta sen verran.. että.


Luita voi mennä poikki,arpia voi tulla,hampaita voi lähtä.

Aina on riskit olemassa. Siks kannattaaki miettiä mihin ryhtyy.


Joka leikkiin ryhtyy,leikin kestäköön.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Jos mennään lujaa ja ei vaan läpsitä niin sellasta kohtaa kehossa ei olekaan johon ei voisi syntyä vauriota.

KERRANKIN tosin Ärmäkin kanssa samaa mieltä... ken leikkiin ja sillai.  :o

Ja jos tälläsestä haaveilee, kandee puhuu niiden titaanileukojen kanssa jotka käsittääkseni tässäkin
baarissa jauhavat, niin ehkä, sillon tulee hahmotettua millaisista asioista oikeesti on kyse.

Jos taas yritetään erotella väkivalta ja errrotiikka niin täytyy muistaa että joillekin se 'väkivalta' on sitä
errrotiikkaa. Kysehän on halukkuudesta, se erottelee väkivallan ja errrrootiikan, ei metodit sinällään.

Potentiaalisille tekijöille sitten taas :

Riskit siitä että häkki heilahtaa, sakkoja tulee ja maine on lopun ikää 'naisenhakkaaja' ON todellisuutta.

That's it. Get in the ring, father mocker!

 >:D

Underworld

  • Vieras
Oleelliset pointit on jo varmaan kuultu, mutta kerrataan:

Päähän osuneiden iskujen tuottamat vauriot ovat kiinni monista tekijöistä, pitkälti myös tuurista.

Joku saattaa ottaa monissa katutappeluissa monta kovaa potkua päähän ja aina selvitään mustelmilla ja tukevalla adrenaali-annoksella, joskus yksi nyrkinisku tai huonommalla tuurilla myös se kovemmalla voimalla tullut avokämmenkin saattaa aiheuttaa mm kaatumisen josta saattaa seurata pään lyöminen ja siten halvaantuminen/aivovamma/muu liikuntarajoitteisuus/puhekyvyn menetys yms

En ole varmaan ainoa jolla on tuttavapiirissä esimerkkejä niin hyvästä kuin huonosta onnesta näiden suhteen

Jade95

  • Vieras
Oleelliset pointit on jo varmaan kuultu, mutta kerrataan:

Päähän osuneiden iskujen tuottamat vauriot ovat kiinni monista tekijöistä, pitkälti myös tuurista.

Joku saattaa ottaa monissa katutappeluissa monta kovaa potkua päähän ja aina selvitään mustelmilla ja tukevalla adrenaali-annoksella, joskus yksi nyrkinisku tai huonommalla tuurilla myös se kovemmalla voimalla tullut avokämmenkin saattaa aiheuttaa mm kaatumisen josta saattaa seurata pään lyöminen ja siten halvaantuminen/aivovamma/muu liikuntarajoitteisuus/puhekyvyn menetys yms

En ole varmaan ainoa jolla on tuttavapiirissä esimerkkejä niin hyvästä kuin huonosta onnesta näiden suhteen
Mulla on kokemusta siitäkin että on potkittu päähän, hakattu päätä vaikka mihin jne.
Ja ei kyllä tuu mitään mainetta, ainakaan multa.