Newbie-nurkka > Artikkelit

Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?

<< < (2/6) > >>

Blondewolf:
Onhan noita vaikka mitä meettityyliä missä miehiä ei kaivata. Ei sinänsä rassaa tavatkoon miten tykkäävät oli syy mikä tahansa. Toivottavasti sit on ymmärrystä jos joskus tilanne on toisinpäin...

En nyt ymmärrä miksi johonki swinger bileisiin pitäisi ottaa 100 ukkoa jos on vaan 25 naista tms paikalla. Vois kuvitella että järjestäjät täyttävät ne miespaikat aika nopeeta että ei auta kun hommata joku nainen pariksi jos tekee mieli mennä?

balthazar:
Mä olen kyllä käynyt erilaisissa miiteissä ympäri suomen, eikä yhdestäkään ole ketään käännytetty ovelta pois. Joskus on tainnut käydä niin ettei joku ujouttaan ole kehdannut tulla kynnyksen yli, siitäkin on rohkaisulla selvitty.

Toki on selkeästi rajattuja miittejä sukupuolen tai suuntauksen perusteella, mutta etukäteen rajaaminen lienee ihan kohtuullista.

Oletan siis että tässä puhutaan nyt nimenomaan swinkkubileistä, joissa tasaisehko sukupuolijakauma lisää varmasti kaikkien viihtyvyyttä.

Jos itse sinkkuna haluaisin moisiin osallistua, niin hakisin varmaankin kaveria aveciksi joka myös olisi kiinnostunut paikalle jonkun kanssa lähtemään kun kumppania ei ole, mutta yksin lähteminenkään ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta.

Toki allekirjoitan sen, että olisi varmasti kysyntää myös tapahtumalle joka olisi kaikille avoin varausjärjestyksessä.

vanDaali:
Ja ystävällisenä vinkkinä niin täältä löytyy jopa ihan pelkästään miehille suunnattuja tapahtumia, reippaasti vaan osallistumaan, seuraavana näyttää olevan pikkujoulut 17.12. clubx:llä

https://mscfin.fi/

stoge:

--- Lainaus käyttäjältä: satanik.venus - 05.12.2022, 14:03 ---Minä haistattelen mielelläni vanhoille miehille ja vanhat miehet pitää siitä. En näe ongelmaa.

--- Lainaus päättyy ---

hv.

 ;D

Satanik.Venus:

--- Lainaus käyttäjältä: stoge - 05.12.2022, 17:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: satanik.venus - 05.12.2022, 14:03 ---Minä haistattelen mielelläni vanhoille miehille ja vanhat miehet pitää siitä. En näe ongelmaa.

--- Lainaus päättyy ---

hv.

 ;D

--- Lainaus päättyy ---

Okei okei, Stoge poislukien.

Mut aiheesta vielä sen verran et jokaiselle jotakin ei ole sama asia kuin kaikille kaikkea. Jotain rajauksia aina tehdään - onko niiden tarkoituksena haistattelu, en jaksa uskoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta