Kirjoittaja Aihe: Miksi lahnaa pilkataan?  (Luettu 10546 kertaa)

KingDom

  • Vieras
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #45 : 12.12.2017, 11:32 »
Lahna-subi on ihan parasta mitä on, kertakaikkiaan.

Lilli

  • Vieras
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #46 : 12.12.2017, 13:46 »
Ikäviä muistoja. Ensimmäinen prinssi rohkeani minut sänkyyn viedessään kommentoi että ”Lahna”. Vaikka mielestäni olin erittäinkin haluttava siinä peloissani ja antautuneena. Ihana lukea teidän mielipiteitä!

hokkupii

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • "Ei tänne puhumaan ole tultu." -Hiihtoliitto 2020!
  • Galleria
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #47 : 12.12.2017, 15:48 »
Lahna-subi on ihan parasta mitä on, kertakaikkiaan.

 :love:

Miksi musta nyt tuntuu, että pakko avata sanainen arkku, ku mikä tää lahnajuttu nyt sit on, ja itekin aina läppää heittänyt, että olen lahna.

Onneksi jotkut ymmärtää lahnaherkun päälle. Onneksi köydet on keksitty - mikä vapaus kun saa kerrankin vain olla ja nauttia, vaipua tiloihin, subspaceen, ja toinen voi pyöritellä ja kiusata mielensä mukaan. Onneksi meille lahnoillekin löytyy ottajia, jotka nauttii siitä roolista.   O:-) :love: >:D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #48 : 12.12.2017, 16:44 »
Tää niin kuvastaa naissukupuolen seksististä, yökättävää, ylivaltaa.

ONKO MIEHILLÄ MUKA VASTAAVAA ? TURSKA ? HÄ ?  >:(

Liäsksi.

Miksi lehmä ja emakko on loukkaavai, mutta sonni ja karju sitten niin saatanan kovia jätkiä ?

OTTAKAAPA TÄSTÄ SEURAAVA MISSIO POLULLA KOHTI TASAARVELUTTAVUUTTA!

 :o


;D )

KingDom

  • Vieras
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #49 : 12.12.2017, 20:45 »
Kyllä mieskin voi lahnailla, makaa vaikkapa selällään ja nautiskelee kun aktiivinen subi touhuaa, tai vaikkapa Domina.

Nvriih

  • Vieras
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #50 : 12.12.2017, 21:10 »
Kyllähän se on varsin helppoa sekstailua olla panoleluna.  :love: Polvistut lattialle ja avaat suun. Tai avaat haarat/pyllistät ja vähän vikiset. Joskus joutuu kyllä tekemään töitäkin, varsinkin suihinotossa. Olen ylpeästi lahna, jota saa käyttää mielensä mukaiseen ateriointiin.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #51 : 12.12.2017, 21:51 »
Vaikka ite vien ja lelut vikisee niin eivät he lahnoja ole  :). Herttaisia panoleluja vaan  :love:
Satunnaisesti ja vain harvat päästän edes ratsastaan kun se nyt vaan ei ole mun juttu maata alla mutta tuossakin pääsee tarvittaessa näyttään miten se homma hoituu tehokkaammin  ;)

Ja onhan sekin toki kivaa kun seisoo lelun takana ja käskee työnteleen persettään kyrpää vasten ja hoitaan hetken ”panemista”. Sitten kun ite kyllästyy ja nappaa niskatukasta kiinni ja näyttää miten se tehdään oikein on jotain ihan taivaallista  :P. Märkä pillu litisee ja kämmen läpsähtelee perseelle lelun vikistessä on mun taivaani  ;)

CRPulse

  • Vieras
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #52 : 13.12.2017, 01:23 »
Ei oo ollu vaniljasta panoo, miks tulis ?! Hoitakaa te se, jotka ootte viel nuorii -onneks mun ei enää tartte.. (harmittaa et 2000 luvulla oli pari vanilla panoo..:((

bin_hki

  • Vieras
Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #53 : 22.12.2017, 13:30 »
Eikö lahna ole pohjakala? Ainakin sameassa mutapohjaisessa järvessä kalan liha maistuu mutaiselle. En voi luonnehtia mitenkään kulinaristiseksi nautinnoksi. Tietysti voi savustaa.

Jos kumppani makaa lötköpötkönä eikä aktiivisesti myötäile liikettä yhdynnän aikana niin tätä kai joku kutsuu lahnaksi. Vaikka nimityksellä pyritään syyllistämään naisia, niin näin voivat toimia myös miehet.

Lahna-pilkka menee vähän PissaLasse-osastolle. Miksi ylipäätään ketään pitää pilkata? Jokainen on itse saaliinsa pyydystänyt...
« Viimeksi muokattu: 24.12.2017, 05:05 kirjoittanut bin_hki »

godjat

Vs: Miksi lahnaa pilkataan?
« Vastaus #54 : 22.12.2017, 19:15 »
Olen päätynyt kuivakasti pitämään lahnoittelua vähän samankaltaisena ilmiönä kuin (suostumuksetonta) huorittelua. Mun mielikuvissa sillä pyritään vaan syyllistämään näennäisesti vääränlaisesta seksistä, rajoittamaan seksuaalisuutta ja/tai kiusaamaan ja aiheuttamaan pahaa mieltä. Tapana antaa palautetta tätä ei voi oikein nähdä.