Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus

<< < (5/5)

Dominanssi:
Pakko kompata Chennaita tässä.
Ja siis ihan vapaaehtoisesti ;)

Dark Foxi:
Mun mielestä on OK valita subi/masteri ulkonäön perusteella. Toiset tykkää sporttisista ja toiset pyöreämmistä.
En itse pysty ottamaan subia, jonka ulkonäkö ei miellytä. En pysty sessioimaan, joa toinen ällöttää ja joutuu antamaan kaapua asenteella "pue päällesi, en halua nähdä enempää".

Edit: eikös D/s dynamiikassa ole kysymys molempien nautinnosta, joten antaa ihmisten "valita kumppaninsa omikka kriteereillään".
Itse en lihaskimpuista välitä :D

MK75:
Tottakai ulkonäkö ratkaisee, jos viivalla on kaksi ihan samanlaista subia luonteensa puolesta jne.. Mutta toinen miellyttää enemmän silmää. Niin valinta on aika helppo. Tää nyt on vaan teoreettinen esimerkki.

Kata:
Eiköhän se tässäkin mene niinkuin kaikessa muussakin parinmuodostuksessa. Kyllä ne omaa silmää miellyttävät ajaa muista ohi.

Mie en henkilökohtaisesti lämpene ihan sille hoikimmalle hyvässä kunnossakaan olevalle miehelle, koska haluan miehet itseäni leveämpiharteisina ja mielellään pitkähköinä oman ison egoni vuoksi. Elintasomahakaan ei haittaa, jos liikkuminen kuitenkin sujuu hengästymättä. Naisissa ulkonäöllisesti rajaavaa on vain pituus, satun vain tykkäämään vähän lyhyemmistä. Edit. Lisään vielä, että muunsukupuolisissa mennään sitten sen mukaan mikä perstuntuma tulee. Ikuinen haave on löytää naisista tykkäävä shemale niin saisi kaikki herkut samassa korissa.   8)

Tärkeintä on kuitenkin se miten ihminen itsensä kantaa. Luonteella ja yleisellä olemuksella on myös osansa tässä valinnassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta