Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Subin ulkonäkö Dommelle vaikutus

<< < (2/5) > >>

lamie:
Hyvin kliseisesti vastaan että persoona ratkaisee. Toki ulkonäöllä on väliä, mutta ei ole mitään yhtä tiettyä seikkaa joka on oltava tai muuten ei toimi. Lähinnä kyseessä on kemia ja se kuuluisa kipinä. Oli kyseessä sitten subi tai mikä tahansa muu suhdemuoto.

Eralumi:
Itelle ainakin tärkeintä on mitä löytyy pään sisältä. Niin d/s-suhteessa kuin parisuhteessakin. Toki sen verran pinnallinen oon (ja väitän että jokainen on) että sen toisen osapuolen täytyy kuitenkin olla ulkoisesti sellainen että sitä mielellään katselee. Se ei tarkoita sitä että sen pitäis olla kaikinpuolin ulkonäköihanteet täyttävä.

Violation:
Itselläni on kokemus suhteesta jossa ulkonäkö oli hyvinkin tärkeää kumppanilleni. Minulla oli kovat paineet pysyä hoikkana ja vahdin syömisiäni. Suhteemme oli pinnallinen ja epäterve, kun sitä näin jälkikäteen mietin.

Greta:
Mulla on todella vahvoja viehtymyksiä tietynlaisiin ulkoisiin ominaisuuksiin. En voisi kuvitella, että mulla olisi mitään sessiosuhdetta syvempää sellaisen ihmisen kanssa, joka ei suurimmilta osin vastaisi näihin viehtymyksiin. Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että mulla syvempään D/s-suhteeseen liittyy aina jonkinasteista omistamista, ja mun täytyy voida  haluta omaisuuttani.
Se, että mitä nämä ominaisuudet sitten ovat, on välillä melko liukuva käsite. Viimeaikoina mua on viehättänyt ihmisissä esim: pehmeä lantion kaari, vanhat arvet joilla on tarina, vahvat ja tekevät kädet, hurmaavan söötti peräreikä, voimakas niska.
Ja toisaalta: ihaninkaan kroppa ja näteimmät kasvot ei paikkaa epämieluisia ominaisuuksia persoonassa. Hyvä subi on aina parempi, kuin huono subi joka vaan näyttää hyvältä.

orjamies:
kun nyt nais statuksen omaava ilmottautuu Dominaksi saa sen " 500 " vastausta 1 iltana helppo uskoa että nuori komeahko mies nousee helposti viimeiseen karsintaan kun keski ikäinen +100kg ei niin komea kokenut submies lähtee helposti ö mappiin,,

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta