Baarin kannatusmaksut
Lyhyt tukka ja Urheilijanaisen lihaksikkaat jalat ja peppu. Erityisesti kehittyneet takareidet ja pohkeet, nämä yleensä toteutuu vain lyhyillä naisilla. Uimarit,tanssijat,kamppailijat, kehonrakentajat ja ratsastajat tulee mieleen kokemuspohjalta.-tai noh täysin sekaisin ei saa ehkä enään mikään.
Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:44Lyhyt tukka ja Urheilijanaisen lihaksikkaat jalat ja peppu. Erityisesti kehittyneet takareidet ja pohkeet, nämä yleensä toteutuu vain lyhyillä naisilla. Uimarit,tanssijat,kamppailijat, kehonrakentajat ja ratsastajat tulee mieleen kokemuspohjalta.-tai noh täysin sekaisin ei saa ehkä enään mikään.Kuvailusi mukaisen naisen kävin tänään viemässä pärräajelulla. Hoikka tosin, mutta riittävän hyvin kantoi itsensä.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 09.05.2024, 01:50Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:44Lyhyt tukka ja Urheilijanaisen lihaksikkaat jalat ja peppu. Erityisesti kehittyneet takareidet ja pohkeet, nämä yleensä toteutuu vain lyhyillä naisilla. Uimarit,tanssijat,kamppailijat, kehonrakentajat ja ratsastajat tulee mieleen kokemuspohjalta.-tai noh täysin sekaisin ei saa ehkä enään mikään.Kuvailusi mukaisen naisen kävin tänään viemässä pärräajelulla. Hoikka tosin, mutta riittävän hyvin kantoi itsensä.Bravo! Iloinen puolestasi. Kyllä moisia on olemassa paljonkin hoikkuus on vaan plussaa myös.Mä taasen jo 4ttä päivää avaan putkitukoksia ja siivoan rasvamonttua, eilen tiputin puhelimenkin sinne kaivoon...Koirakin tylsistyy...ja mä riehun.FZtako sulla alla? mulla oli joskus uusi 85 FZ750...kaipaan sitä takaisin vaikka jätti ikuiset arvet....sekin on olemassa rekisterissä vielä.
Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:56Lainaus käyttäjältä: Pip - 09.05.2024, 01:50Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:44Lyhyt tukka ja Urheilijanaisen lihaksikkaat jalat ja peppu. Erityisesti kehittyneet takareidet ja pohkeet, nämä yleensä toteutuu vain lyhyillä naisilla. Uimarit,tanssijat,kamppailijat, kehonrakentajat ja ratsastajat tulee mieleen kokemuspohjalta.-tai noh täysin sekaisin ei saa ehkä enään mikään.Kuvailusi mukaisen naisen kävin tänään viemässä pärräajelulla. Hoikka tosin, mutta riittävän hyvin kantoi itsensä.Bravo! Iloinen puolestasi. Kyllä moisia on olemassa paljonkin hoikkuus on vaan plussaa myös.Mä taasen jo 4ttä päivää avaan putkitukoksia ja siivoan rasvamonttua, eilen tiputin puhelimenkin sinne kaivoon...Koirakin tylsistyy...ja mä riehun.FZtako sulla alla? mulla oli joskus uusi 85 FZ750...kaipaan sitä takaisin vaikka jätti ikuiset arvet....sekin on olemassa rekisterissä vielä.Se varastettiin pihasta ja on ollut pakko taluttaa vähintään parisataa metriä, koska en ole herännyt käynnistysääniin. Loppujen lopuksi se löydettiin katteet riisuttuneena ja tankin korkki murrettuna 90 km päästä jonne se on ajettu yöaikaan marraskuussa. Kuka helvetti ajaa riistavarotusaikaan yöllä sen pyörän Parkanoon? Nykyään Sussan gsxf 750 ja sitä kun hain vakuutuksesta, niin jollei olis ollut naista, niin olisin ottanut r -version.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 09.05.2024, 02:11Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:56Lainaus käyttäjältä: Pip - 09.05.2024, 01:50Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:44Lyhyt tukka ja Urheilijanaisen lihaksikkaat jalat ja peppu. Erityisesti kehittyneet takareidet ja pohkeet, nämä yleensä toteutuu vain lyhyillä naisilla. Uimarit,tanssijat,kamppailijat, kehonrakentajat ja ratsastajat tulee mieleen kokemuspohjalta.-tai noh täysin sekaisin ei saa ehkä enään mikään.Kuvailusi mukaisen naisen kävin tänään viemässä pärräajelulla. Hoikka tosin, mutta riittävän hyvin kantoi itsensä.Bravo! Iloinen puolestasi. Kyllä moisia on olemassa paljonkin hoikkuus on vaan plussaa myös.Mä taasen jo 4ttä päivää avaan putkitukoksia ja siivoan rasvamonttua, eilen tiputin puhelimenkin sinne kaivoon...Koirakin tylsistyy...ja mä riehun.FZtako sulla alla? mulla oli joskus uusi 85 FZ750...kaipaan sitä takaisin vaikka jätti ikuiset arvet....sekin on olemassa rekisterissä vielä.Se varastettiin pihasta ja on ollut pakko taluttaa vähintään parisataa metriä, koska en ole herännyt käynnistysääniin. Loppujen lopuksi se löydettiin katteet riisuttuneena ja tankin korkki murrettuna 90 km päästä jonne se on ajettu yöaikaan marraskuussa. Kuka helvetti ajaa riistavarotusaikaan yöllä sen pyörän Parkanoon? Nykyään Sussan gsxf 750 ja sitä kun hain vakuutuksesta, niin jollei olis ollut naista, niin olisin ottanut r -version.No voihan Vittu...Miten olis 86 GSX1100R Yoshimura 170hv... Musta punainen. EN MYY.
Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 02:16Lainaus käyttäjältä: Pip - 09.05.2024, 02:11Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:56Lainaus käyttäjältä: Pip - 09.05.2024, 01:50Lainaus käyttäjältä: Eugenicser - 09.05.2024, 01:44Lyhyt tukka ja Urheilijanaisen lihaksikkaat jalat ja peppu. Erityisesti kehittyneet takareidet ja pohkeet, nämä yleensä toteutuu vain lyhyillä naisilla. Uimarit,tanssijat,kamppailijat, kehonrakentajat ja ratsastajat tulee mieleen kokemuspohjalta.-tai noh täysin sekaisin ei saa ehkä enään mikään.Kuvailusi mukaisen naisen kävin tänään viemässä pärräajelulla. Hoikka tosin, mutta riittävän hyvin kantoi itsensä.Bravo! Iloinen puolestasi. Kyllä moisia on olemassa paljonkin hoikkuus on vaan plussaa myös.Mä taasen jo 4ttä päivää avaan putkitukoksia ja siivoan rasvamonttua, eilen tiputin puhelimenkin sinne kaivoon...Koirakin tylsistyy...ja mä riehun.FZtako sulla alla? mulla oli joskus uusi 85 FZ750...kaipaan sitä takaisin vaikka jätti ikuiset arvet....sekin on olemassa rekisterissä vielä.Se varastettiin pihasta ja on ollut pakko taluttaa vähintään parisataa metriä, koska en ole herännyt käynnistysääniin. Loppujen lopuksi se löydettiin katteet riisuttuneena ja tankin korkki murrettuna 90 km päästä jonne se on ajettu yöaikaan marraskuussa. Kuka helvetti ajaa riistavarotusaikaan yöllä sen pyörän Parkanoon? Nykyään Sussan gsxf 750 ja sitä kun hain vakuutuksesta, niin jollei olis ollut naista, niin olisin ottanut r -version.No voihan Vittu...Miten olis 86 GSX1100R Yoshimura 170hv... Musta punainen. EN MYY.Pitää olla tarakkakottaraisella mukavemmat oltavat, kuin postimerkin kokoinen persalunen. Toi työjuhta riittää mulle, en vanhana miehenä tartten ton enempää heppoja, koska ohitukset on riittävän turvallisiá jo tollakin.