Kirjoittaja Aihe: Nuori vitsaneito  (Luettu 1570 kertaa)

Floora

Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #15 : 08.04.2024, 05:12 »
"Jos taas ois kahden kesken niin seksiä varmasti tekis kummankin mieli.'

Täh?

Ei välttämättä tekisi ja kellään ei oo oikeus yleistää toisen haluja tai tarpeita. Mun ei esim tee mieli seksiä lähes ollenkaan, koska oon grayseksuaalinen. En tunne kyseistä ihmistä, joten en tiedä. Mutta et varmaan sinäkään tunne? Varsinkin alkaville kinkyille tälläinen yleistäminen on haitallista ja sulla ei ole oikeutta siihen.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2024, 14:19 kirjoittanut Floora »

tumppi

Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #16 : 08.04.2024, 09:29 »
Kai sitä pitää tulla tänne myös sanomaan se että masokismi ei ole kaikille seksuaalista. Esim minulle piiskaus ja moni muu sadismin muoto tuo mitään seksuaalista mielihyvää. Silti saan siittä kuitenkin muun laista mielihyvää en osaa oikein sitä selittää mutta kipu on kivaa. Joten tuo väite siittä että kun ollaan kaksin piiskaamaassa johtaa panetukseen menee ainakin mun kohdalla pahasti metsään.

K.A.R.M.A.

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 13
  • Lady / sub
  • Galleria
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #17 : 08.04.2024, 12:10 »
Jokainen päättää omista rajoistaan. Piste. Sessioon on hyvä suostua vasta siinä kohtaa kun luottamus sessiokumppaniin on vähintään sillä tasolla, että rajoistasi ja session sovitusta sisällöstä voidaan luottaa pidettävän kiinni. Se ei tarkoita aina valmista käsikirjoitusta, mutta kohtuu yksityiskohtaistakin tietoa siitä mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Ja jos haluaa rajata kaiken mistä ei olla sovittu ulos sessiosta, niin senkin pitää olla ok. Session aikana varsinkaan dominoiva ei saisi lisätä asioita, sillä subspaceen päästyään sub voi suostua asioihin jotka kaduttaa, kuten tässä ketjussa jo mainittu.

Myös turvasanoista kannattaa pitää kiinni ja niitä saa myös käyttää, jos siltä tuntuu. Turvasanojen käyttämisestä on tärkeää kiittää niiden lausujaa. Session saa keskeyttää, ilman että kukaan suuttuu. Jokainen saa kokeilla ja testata rajojaan turvallisesti. Turvallinen bdsm mahdollistaa pidemmät suhteet ja vapautuneemman leikin.

Seksiä kannattaa harrastaa sessioissa vain, jos sitä aidosti haluaa harrastaa. Tätä ei voi olettaa, mitään ei voi olettaa, kaikki pitää aina selvittää ja keskustella…
Kun luottaa itseensä ja tuntee omat rajansa, osaa kertoa ne myös toiselle, niin bdsm on ihanaa ja turvallisempaa.

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #18 : 08.04.2024, 17:57 »
Tollaisessa julkisessa asetuksessa se on ihan ok että asetat rajat just siihen mihin haluat.
Toivottavasti tämä on vain tökerö muotoilu. Missä tahansa tilanteessa, niin julkisessa kuin kaikkien seinien ja ovien takana kahden kesken, se on ok, suorastaan vaadittavaa, että asetat rajat just siihen, mihin haluat. Ja niissä ennen sessiota sovituissa rajoissa sitten pysytään koko session, vaikka voisikin mieli muuttua - kuten täällä on todettu, voi subspacessa (ja miksei Domspacessakin) tulla suostuneeksi johonkin, mikä kaduttaa jälkeenpäin.

Musta on tosi hyvä, että kyselet täällä, vitsaneito. Saa kysyä, se on vain hyvä asia. Ja tähänkin ketjuun on tullut ihania vastauksia ihmisiltä, jotka toivoo sun taipaleelle hyviä ja turvallisia sessioita ja ennen kaikkea tyyppejä. Kysele ihmeessä lisää. Halutessas voit myös laittaa yksityisviestiä, jos haluat keskustella privana.

EspooDom

  • Vieras
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #19 : 09.04.2024, 02:36 »
"Jos taas ois kahden kesken niin seksiä varmasti tekis kummankin mieli.'

Täh?

Ei välttämättä tekisi ja kellään ei oo oikeus yleistää toisen haluja tai tarpeita. Mun ei esim tee mieli seksiä lähes ollenkaan, koska oon grayseksuaalinen. En tunne kyseistä ihmistä, joten en tiedä. Mutta et varmaan sinäkään tunne? Varsinkin alkaville kinkyille tälläinen yleistäminen on haitallista ja sulla ei ole oikeutta siihen.
Näköjään kaiken voi ymmärtää tahallaan väärin ja vetää raget kun päättää niin. Olitpa ihan mitä tahansa omasta mielestäsi niin tällä pallolla olemme kaikki samalla viivalla ja mulla on oikeus sananvapauteen siinä missä sullakin. Voit toki leikkiä jotain etuoikeutettua lumihiutaletta.

Itse nyt en ainakaan näkisi ketään kahden kesken ellei tekis seksuaalisesti mieli. Tämä tulee kokemuksesta subien kans. En tule lukemaan forumia jatkossa joten sait ainakin yhden uuden jäsenen karkotettua, joskin melko kokeneen bdsm:ssä.

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 74
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #20 : 09.04.2024, 06:19 »
"Jos taas ois kahden kesken niin seksiä varmasti tekis kummankin mieli.'

Täh?

Ei välttämättä tekisi ja kellään ei oo oikeus yleistää toisen haluja tai tarpeita. Mun ei esim tee mieli seksiä lähes ollenkaan, koska oon grayseksuaalinen. En tunne kyseistä ihmistä, joten en tiedä. Mutta et varmaan sinäkään tunne? Varsinkin alkaville kinkyille tälläinen yleistäminen on haitallista ja sulla ei ole oikeutta siihen.
Näköjään kaiken voi ymmärtää tahallaan väärin ja vetää raget kun päättää niin. Olitpa ihan mitä tahansa omasta mielestäsi niin tällä pallolla olemme kaikki samalla viivalla ja mulla on oikeus sananvapauteen siinä missä sullakin. Voit toki leikkiä jotain etuoikeutettua lumihiutaletta.

Itse nyt en ainakaan näkisi ketään kahden kesken ellei tekis seksuaalisesti mieli. Tämä tulee kokemuksesta subien kans. En tule lukemaan forumia jatkossa joten sait ainakin yhden uuden jäsenen karkotettua, joskin melko kokeneen bdsm:ssä.
Ei kait tässä kukaan "ragennu", lähinnä kiinnitti huomiota yleistykseen joka oli varsin selvästi sun tekstistä luettavissa. Ilmeisesti oikeampi muoto olisi ollut sitten tämä, että itse et lähtisi sessioimaan ilman mahdollisuutta seksin harrastamiseen, mikä on ihan ok.

Tämä uhriutuminen ja kiukkupyllyily nyt ei välttämättä anna kuvaa, että olisi valtava menetys mikäli et jatkossa yhtä aktiivisesti osallistu foorumilla keskusteluun. Itse ajattelen, että pikkuisen kun ajan kanssa hioutuu tuo ulosanti särmiltään pehmeämmäksi, niin varmaan sullakin olisi annettavaa moneenkin keskusteluun. Ei välttämättä kaikille, mutta varmasti joillekin.

Sitä odotellessa, eihän oleteta että oma tapa harrastaa olisi yleispätevä, saati ainoa oikea. Mun käsityksen mukaan domeissa, sadisteissa, subeissa ja masokisteissa on paljonkin niitä, joille paneminen ei ole kauhean tärkeää. Mun mielestä on hyvä, että asiasta keskustellaan siltäkin kantilta, että paneminen ei millään tavalla automaagisesti kuulu kinkyilyyn :)


-baltsu

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 409
  • Spanko
  • Galleria
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #21 : 09.04.2024, 06:44 »
"Jos taas ois kahden kesken niin seksiä varmasti tekis kummankin mieli.'

Täh?

Ei välttämättä tekisi ja kellään ei oo oikeus yleistää toisen haluja tai tarpeita. Mun ei esim tee mieli seksiä lähes ollenkaan, koska oon grayseksuaalinen. En tunne kyseistä ihmistä, joten en tiedä. Mutta et varmaan sinäkään tunne? Varsinkin alkaville kinkyille tälläinen yleistäminen on haitallista ja sulla ei ole oikeutta siihen.
Näköjään kaiken voi ymmärtää tahallaan väärin ja vetää raget kun päättää niin. Olitpa ihan mitä tahansa omasta mielestäsi niin tällä pallolla olemme kaikki samalla viivalla ja mulla on oikeus sananvapauteen siinä missä sullakin. Voit toki leikkiä jotain etuoikeutettua lumihiutaletta.

Itse nyt en ainakaan näkisi ketään kahden kesken ellei tekis seksuaalisesti mieli. Tämä tulee kokemuksesta subien kans. En tule lukemaan forumia jatkossa joten sait ainakin yhden uuden jäsenen karkotettua, joskin melko kokeneen bdsm:ssä.

Olipahan taas herneitten nenäänveto... Toisille piiskaus on paljon tärkeämpää kuin seksi. Ihmisten määrä, joiden kanssa voisin harrastaa seksiä on paljon pienempi kuin ihmisten määrä, joita voisin piiskata.

LiliumRegale

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Kuriton kissapeto 🐈
  • Galleria
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #22 : 09.04.2024, 07:07 »
"Jos taas ois kahden kesken niin seksiä varmasti tekis kummankin mieli.'

Täh?

Ei välttämättä tekisi ja kellään ei oo oikeus yleistää toisen haluja tai tarpeita. Mun ei esim tee mieli seksiä lähes ollenkaan, koska oon grayseksuaalinen. En tunne kyseistä ihmistä, joten en tiedä. Mutta et varmaan sinäkään tunne? Varsinkin alkaville kinkyille tälläinen yleistäminen on haitallista ja sulla ei ole oikeutta siihen.
Näköjään kaiken voi ymmärtää tahallaan väärin ja vetää raget kun päättää niin. Olitpa ihan mitä tahansa omasta mielestäsi niin tällä pallolla olemme kaikki samalla viivalla ja mulla on oikeus sananvapauteen siinä missä sullakin. Voit toki leikkiä jotain etuoikeutettua lumihiutaletta.

Itse nyt en ainakaan näkisi ketään kahden kesken ellei tekis seksuaalisesti mieli. Tämä tulee kokemuksesta subien kans. En tule lukemaan forumia jatkossa joten sait ainakin yhden uuden jäsenen karkotettua, joskin melko kokeneen bdsm:ssä.

Kukaan ei ymmärtänyt väärin sanojasi. Käytät väitettä laihana puolustuksena kun ihmiset täysin aiheellisesti antoivat palautetta tekstistäsi huokuvasta asenteesta ja väitteestä. Ansaitset palautteen. Jos loukkaannut, uhriudut ja poistut, niin sepä ei ole keneltäkään pois.


Kukaan järkevä tai vastuullinen ihminen ei oleta eikä yleistä omia halujaan toisten haluiksi. BDSM-hommissa ainoa oikea tapa toimia on luoda omat rajat, pitää niistä kiinni sekä yksiselitteisesti kunnioittaa muiden rajoja.

Floora

Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #23 : 09.04.2024, 08:33 »
"Jos taas ois kahden kesken niin seksiä varmasti tekis kummankin mieli.'

Täh?

Ei välttämättä tekisi ja kellään ei oo oikeus yleistää toisen haluja tai tarpeita. Mun ei esim tee mieli seksiä lähes ollenkaan, koska oon grayseksuaalinen. En tunne kyseistä ihmistä, joten en tiedä. Mutta et varmaan sinäkään tunne? Varsinkin alkaville kinkyille tälläinen yleistäminen on haitallista ja sulla ei ole oikeutta siihen.
Näköjään kaiken voi ymmärtää tahallaan väärin ja vetää raget kun päättää niin. Olitpa ihan mitä tahansa omasta mielestäsi niin tällä pallolla olemme kaikki samalla viivalla ja mulla on oikeus sananvapauteen siinä missä sullakin. Voit toki leikkiä jotain etuoikeutettua lumihiutaletta.

Itse nyt en ainakaan näkisi ketään kahden kesken ellei tekis seksuaalisesti mieli. Tämä tulee kokemuksesta subien kans. En tule lukemaan forumia jatkossa joten sait ainakin yhden uuden jäsenen karkotettua, joskin melko kokeneen bdsm:ssä.

Voi luoja  :D No. Kiitos sentään, että noteeraat mun olevan uniikki lumihiutale! Hyvää jatkoa sulle foorumin ulkopuolella.

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #24 : 09.04.2024, 08:35 »
"Jos taas ois kahden kesken niin seksiä varmasti tekis kummankin mieli.'

Täh?

Ei välttämättä tekisi ja kellään ei oo oikeus yleistää toisen haluja tai tarpeita. Mun ei esim tee mieli seksiä lähes ollenkaan, koska oon grayseksuaalinen. En tunne kyseistä ihmistä, joten en tiedä. Mutta et varmaan sinäkään tunne? Varsinkin alkaville kinkyille tälläinen yleistäminen on haitallista ja sulla ei ole oikeutta siihen.
Näköjään kaiken voi ymmärtää tahallaan väärin ja vetää raget kun päättää niin. Olitpa ihan mitä tahansa omasta mielestäsi niin tällä pallolla olemme kaikki samalla viivalla ja mulla on oikeus sananvapauteen siinä missä sullakin. Voit toki leikkiä jotain etuoikeutettua lumihiutaletta.

Itse nyt en ainakaan näkisi ketään kahden kesken ellei tekis seksuaalisesti mieli. Tämä tulee kokemuksesta subien kans. En tule lukemaan forumia jatkossa joten sait ainakin yhden uuden jäsenen karkotettua, joskin melko kokeneen bdsm:ssä.

Ole ystävällinen, äläkä mene henkilöön vastatessasi viekä hyvinkin yleisellä tasolla käytävään keskusteluun.
Toki omaan ilmaisuun ja asenteisiin voi kiinnittää huomiota, antaa ja saada aina enemmän.

Yleistys, ilman muotoilua, oletus, ilman kommunikaatiota ja ilmaisun pohjalta henkilöön meneminen on omiaan saamaan aikaan sen että tulee pahamieli. Ihan näin ilman sen kummempia, voin kertoa että mielikuva jonka jo annoit olisi omiaan saamaan aikaan melkoisen rumasanaista yleistystä, oletusta ja persoonaasi ei todennäköisesti toivotulla tavalla hahmottavaa palautetta, mutta näin ei kuitenkaan käynyt, eikä näytä käyneen vielä nytkään. Mikä sinänsä on kiva, mukava puoli, mukavalla foorumilla keslustellessa.

-HPM

"Se on väärin ihminen jos
Sattuu toden parkaisemaan
Tottuu pian karkaisemaan
Kaiken valheen teräkseen
Alhaisimman yhteisimmän
Nimittäjän nimittämät
Nimittäytyy tuomareiksi leveydeltä sivuston
Kansa sitä, kansa tätä
Vaan ei tiedä ettei tiedä
Eikä ole, kun ei tule
Viisaudessa kummemmaksi
Yhtä suurta arvoitusta yksikköä, yksilöä
Kammiossaan rehottavaa kaukosäädinkuningasta"



Kaksi_kahletta

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 55
  • O_ _ _ _O
  • Galleria
Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #25 : 09.04.2024, 11:07 »
Onko oikeasti sellaisia bileitä, missä voin tulla anonyymisti (maski) piiskattavaksi ison yleisön eteen siis jonkun luotetavan piiskaajan kanssa ja vaan poistua paikalta sen jälkeen?

Onx tällainen ihan normaalia jossain bileissä?

Onx pelkkä vitsan antaminen ok vai odotetaanko multa myös seksii tai vastapalveluksia automaattisesti vai voinko olettaa et vain piiskaus sovituis rajois riittää?

Onx ok pitää kasvomaskia mut edellyttää et toinen ei pidä?

Sorry tyhmii kyssäreitä.

On, oikeasti. Ainakin Smfr:n (Helsinki), Baletin (Turku) ja Rsykkeen (Tampere)bileissä on ollut ihan järjestettyjä piiskausmahdollisuuksia. Eli bileissä on ollut joku luotettava henkilö järjestävän kerhon taholta, jolta voi käydä pyytämässä päästä piiskattavaksi. Ilman mitään vastapalvelusodotuksia.

Pukeutuminen (maskit yms) ovat ihan omassa vapaassa valinnassa.

Fat Bastard

Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #26 : 10.04.2024, 14:38 »
En tule lukemaan forumia jatkossa joten sait ainakin yhden uuden jäsenen karkotettua, joskin melko kokeneen bdsm:ssä.

Kaipaamaan jäivät... ai, eikö kukaan?

Kuten huomasit, löytyy piireistä niitäkin ihmisiä, jotka eivät ehkä ole suositeltavinta seuraa ensikertalaiselle.
Tule käymään miitteihin, esim. maanantaisin Hakaniemessa (katso etusivulta Miitit). Tutustu johonkin luotettavan oloiseen ihmiseen jonka et aio sessioida mutta joka voi lähteä kanssasi johonkin bile- tai leikkitapahtumaan. Eli siis jos vaikka olet tiukasti hetero niin lähde samaa sukupuolta olevan kanssa jne.

Varsinaisia bileitä kevyempiä tapahtumia Helsingissä ovat esim. saunaillat tai Meet&Play -tilaisuudet, niissä pääsee kyllä kokeilemaan vaikkapa piiskan saamista mutta tilaisuus on vapaamuotoisempi. Niihin ei tosin välttämättä pukeuduta esim. maskiin.

Ainakin Smfr:n (Helsinki), Baletin (Turku) ja Rsykkeen (Tampere)bileissä on ollut ihan järjestettyjä piiskausmahdollisuuksia. Eli bileissä on ollut joku luotettava henkilö järjestävän kerhon taholta, jolta voi käydä pyytämässä päästä piiskattavaksi. Ilman mitään vastapalvelusodotuksia.

Varsinaiset organisoidut bilepiiskurit ovat vähenemään päin, ainakaan Smurffien bileissä ei ole viime aikoina näkynyt. Jossain vaiheessa levisi käsitys, että se saatettaisiin käsittää niin, että bilelipun hinnalla on taattu jotain seksuaalisia palveluita, joka saattaisi olla rinnastettavissa paritukseen. Vapaaehtoisia piiskaajia kyllä joka bileissä on näkynyt.

Pera

Vs: Nuori vitsaneito
« Vastaus #27 : 14.04.2024, 19:41 »
Voisin lisätä tähän vielä sen, että kipua on monenlaista eivätkä kaikki masokistit pidä kaikesta kivusta. Esim. terävä ja tylppä kipu ovat kaksi eri asiaa.