Kirjoittaja Aihe: Joensuun Miitit 2014  (Luettu 9023 kertaa)

JJ15

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #30 : 26.02.2014, 18:47 »
Eiköhän tuo käyne.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #31 : 03.03.2014, 20:37 »
Nostellaanpa tätäkin hiukan, muistutukseksi ja vinkiksi porukoille :)

submiesjns

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #32 : 10.03.2014, 09:03 »
Taitaapi olla Itä-Suomenkin hiihtolomat vietetty, joten nostetaanpa tätäkin näkyviin hiukan! :)

Emily.

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #33 : 11.03.2014, 10:10 »
Kriteerit:
- pitää olla näkyvä (=värikäs)
- ei saa näkyvästi viitata kokoontumisen aiheeseen
- pieni, jottei liian näkyvä
- ei mikään yksittäinen juttu jota jonkun pitää kantaa mukanaan, koska ei voida olettaa että joku on pakosti aina siellä. Eli jotain mitä voi löytää kotoaan mukaansa otettavaksi.

Onneksi nämä uudet tulokkaat on hyvin kertoillut tällä palstalla tuloaikeistaan. Mitä olen mennyt muihin kaupunkeihin uutena, ei ole ollut mitään pöytäkoristeita. Kysyvät katseet ovat kohdanneet ja seura löytynyt. Mutta en ainakaan itse jaksa tuijotella baaria ja etsiä eksyneitä.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #34 : 13.03.2014, 08:56 »
Kriteerit:
- pitää olla näkyvä (=värikäs)
- ei saa näkyvästi viitata kokoontumisen aiheeseen
- pieni, jottei liian näkyvä
- ei mikään yksittäinen juttu jota jonkun pitää kantaa mukanaan, koska ei voida olettaa että joku on pakosti aina siellä. Eli jotain mitä voi löytää kotoaan mukaansa otettavaksi.

Onneksi nämä uudet tulokkaat on hyvin kertoillut tällä palstalla tuloaikeistaan. Mitä olen mennyt muihin kaupunkeihin uutena, ei ole ollut mitään pöytäkoristeita. Kysyvät katseet ovat kohdanneet ja seura löytynyt. Mutta en ainakaan itse jaksa tuijotella baaria ja etsiä eksyneitä.

Siis tänään klo.18.00 Gloria! Lainaukseen viitaten, tällä kertaa vielä :) tuntomerkiksi. Joukossa mies jolla yllään, Oranssi takki. Huonoatuuria on jos, sattuu paikalle joku toinenkin kellä sen väristä on yllään...

submiesjns

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #35 : 14.03.2014, 09:37 »
Minäpä Kiitän Joensuun miitailijoita, eilisestä mukavasta höpöttelytuokiosta Gloriassa. Samalla Kiitoksia kaikkille, kehen olen saanut tutustua miiteissä. Väistyn nyt muutonmyötä takavasemmalle näistä miiteistä Joensuussa. Ehkä joskus vierailijana sitten taas. Toivottavasti liikkeelle lähtenyt miittailu jatkuu täällä tulevaisuudessakin ja porukkaa aktivoituu lisää mukaan. Ehkä jotain tapahtumiakin pikkuhiljaa...

"Pää toimminan avaukseen" on avattu Itäisessäkin osassa Suomea. Ehkä esm. yhteistyö Kuopiolaisten kanssa joissakin jutuissa olisi mahdollista. Tietty se vaatii sen jonkun aktiivinjäsenen...Vaikkapa yhteinen "mökki-ilta" puolimatkassa jossain Tuusniemen korpimökissä....tutustumismielessä!!

Kunhan heitin ajatuksen :D Itä rulettaa!!

Hyvää kevättä kaikille! Raipallista Rakkautta elämäänne ;)

submiesjns

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #36 : 08.05.2014, 21:43 »
Ei kait se Joensuun seutu vaan meinaa torkahtaa! Pistäkääs miitejä pystyyn siellä reipaasti. Alkutulet kun on jo sytytetty... Muistakaa, kun väki vähenee ni pidot paranee :D ja on siellä kinkyjä...ainakin jokatoisessa kylässä yksi >:D

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #37 : 19.08.2014, 09:43 »
Moi Täällä myös yksi joensuulainen. Onko täällä päin vielä miittejä tai muuta toimintaa?

henki

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #38 : 08.12.2014, 19:53 »
Järjestetäänkö niitä miittejä vielä? Täällä olisi yksi utelias BDSM-taipumuksia omaava immeinen. Olisi
mukavaa keskustella näistä aiheista jonkun kanssa.

X-Myster

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #39 : 08.12.2014, 19:56 »
Sovitte vain tapaamisen ja kutsutte porukkaa paikalle niin, ne tulee keitä se kiinostaa tai on mahdollisuus tulla. Jotain about kymmenkunta persoonaa siellä aikoinaan pyöri. Kuka enempi, kuka vähempi :)

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #40 : 08.12.2014, 19:59 »
Mie oisin kiinnostunut miiteistä, mutta siihen liittyy kuitenkin aika monta muttaa... Jos joku järkkäisi, niin saattaisin ehkä uskaltautua paikalle.

X-Myster

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #41 : 08.12.2014, 20:04 »
Laita vain kyselyä ja ehdotuksia ajankohdista tänne. Gloria se aikoinaan oli paikkana heti torinlaidalla, vielä silloin kun minä siellä paikkakunnalla vaikutin submiehenä. Nyt on välimatka jo hiukka liianpitkä miun järkkäillä sinne mitään :)

Siitä se alkaa! Toivottavasti saatte sinne elämää hiukan :)
« Viimeksi muokattu: 09.12.2014, 05:57 kirjoittanut X-Myster »

henki

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #42 : 08.12.2014, 20:14 »
Omasta puolestani voin vastata, että ensi viikon lopulla lähden kaupungista joulun viettoon, mutta ennen sitä on arkena runsaastikin aikaa. Kohtaamispaikalla ei ole itselleni niin väliä, kunhan sinne pääsee 20-vuotiaat (Gloriaan taitaa olla korkeampi ikäraja?) ja ajankohta ei olisi myöhäinen ilta.

X-Myster

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #43 : 08.12.2014, 20:39 »
Arkena glorian ikäraja on 18v

sidottu_tanssija

  • Vieras
Vs: Joensuun Miitit 2014
« Vastaus #44 : 08.12.2014, 21:35 »
Mä tulen myös mielelläni mukaan! :) Mulle sopii myös lähes mikä vain arki-ilta ennen joulua.