Kirjoittaja Aihe: KKK eli Kouvolan KinkyKerho presents the Mökkiviikonloppu 2. - 3.2.2013  (Luettu 14111 kertaa)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Kouvolan kinkyt järjestävät mökkiviikonlopun 2.-3.2. Enäjärvellä, josta matkaa Kouvolan keskustaan on n. 30 km ja Kotkaan n. 55 km. Suunta siis Kouvolasta itään. Tarkoituksena on tutustua toisiimme paremmin ja kiireettömämmin, kuin mitä ravintolamiiteissä on mahdollista. Mukaan pääsevät vain ne, joiden naama on miiteistä tai muuten tuttu.

Mökki on talviasuttava ja 2000-luvulla rakennettu eikä lähettyvillä ole naapureita. Mukavuuksista vastaavat täysin varusteltu tupakeittiö, varaava takka, puusauna suihkutiloineen, sisävessa sekä parvi, jonne isompikin rymyjengi mahtuu päänsä loppuillasta kallistamaan. Mikä tärkeintä kattohirsiä ja parven kaidetta riittää siinä määrin, että sidontoja mahtuu tekemään yhtä aikaa useita.

Ilmoittautuminen käy niin yksinkertaisesti, että kun osallistumismaksu 30€ on minulla, kyseinen kinky saa nimensä osallistujalistaan ja varmistaa paikkansa seutukunnan suurimmassa pervohappeningissä sitten.... öööhh, en tiedä minkä. ;) Joka tapauksessa maksut siis heti, että saadaan varausmaksu hoidettua ongelmitta. Jos rahaa jää mökkivuokran jälkeen vielä käyttämättä, ostetaan loppulla varallisuudella syötävää ja juotavaa viikonloppua varten. Siinä tapauksessa, ettei pääsekään paikalle sairastumisen tai muun syyn takia, osallistumismaksua ei kuitenkaan palauteta.

Tarvittaessa multa tai Juuttisedältä saa yv:nä lisätietoja.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
The Mökkiviikonlopun osallistujat:
1. Syntsapop
2. Nyytti
3. Nahkatöminä
4. Nahkatöminän avec
5.-6. Köysipariskunta
7. Ripaska
8. Vaihtovärinen
9. SeUpeePunapää
« Viimeksi muokattu: 11.01.2013, 19:43 kirjoittanut ailouna »

switcher

  • Vieras
Onko noissa Kouvolan miiteissä käynyt kuinka paljon porukkaa? Pitäis itsekkin osallistua joku kerta :)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Eilen taisi olla 15hlöä, vähimmillään kai siellä 8-9 paikkeilla...eli ihan hyvin ajatellen että puhutaan Kouvostoliitosta.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Olen juuri tuolloin Savon sydämessä, mutta ehkä joku toinen kerta...

switcher

  • Vieras
Hitto löytyyhän tältäkin seudulta sit näköjään pervoilijoita  ;D vaikka ei uskoisi kouvostoliitosta :)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
On esitetty toivomus, että KKK:n viikonloppuun voisi osallistua anonyymisti, mikä tietenkin sopii... Joten muokkaan sitten kaikkien nickit uuteen uskoon, joista ehkä saattaa saada vinkkiä tai sitten ei... :D

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
YV:llä on tullut kysymys aiheesta, jonka itsekin ajattelin, että pitää nostaa keskusteluun. Eli laitanpa sen sitten tänne:

Lainaus
Mitenkäs mökkiviikonlopun syömiset. Tehdäänkö joku kaikille sopiva ruoka vaikka makaronilaatikko
vai tuoko jokainen omat ruuat?
Jotain yhteistähän voisi ostaa vaikka hedelmiä chipsejä mehuja...... jokainen laittaa vaikka 10eur niin
nyt jo on kasassa 70eur naposteltaviin.
Yhteis ruoka voipi tosin olla hankala kun on niin monta makua, filosofiaa ja allergioitakin.

Eli ruokapuolesta todellakin pitää sopia. Miitissä puhuttiin, että hintaa otetaan 30€, jotta ollaan omillamme jos tulee 10 osallistujaa. Jos taas innokkaita löytyy enemmän, edelleen kustannus olisi se 30€ ja ylimääräisillä rahoilla ostetaan syömistä ja juomista kaikille. Nyt jo osallistujia on listassa 9 ja parilta muulta on odotettavissa maksua kunhan pankit saavat keskenään asiasta sovittua. Eli jo nyt näyttäisi siltä, että rahaa voisi jäädä ylikin. :)

Itse olen sitä mieltä että filosofiset syöjät valitettavasti jäävät hankalasti huomioon otettavina vähäiselle huomiolle ja myös rajoittuneesta mausta saa kukin itse kärsiä, jollei pientä paastoa katsota jopa asialle soveliaaksi omistautumiseksi. ;) Allergiat ja muut terveydelliset ruokavaliot sen sijaan pitää huomioida eli niitä sitten vaan ilmoittelemaan minulle yv:llä.

Tuo ehdotettu makaronilaatikko kuulostaa sopivalta vähän joka makuun ja sopivan helpolta ruokasubien valmistaa... ;)

Mutta toinen juttu on vielä alkomahoolin käyttö... Sovitaanko yhdessä jostain linjasta, esim. että kukin juo mitä ja niin paljon kuin haluaa, mutta pöhnäiset saavat sitten viettää aikaansa sohvalla röhnöttäen sillä aikaa kuin selvemmät pääsevät jotain tekemäänkin...?

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Makaroonilaatikko kuulostaa kovinkin hyvältä, tuollahan on takka joten kyrsiäkin voi järsiä jos kyrsii.

Voitaisiin vaikka sopia että reipas viikko ennen h-hetkeä maksaneet on mukana tuossa, eli silloin jo tiedetään paljonko sitä makaroonia saadaan ostettua taikka sitä c-luokan makkaraa. Toki tuota voisi myös käyttää muun tarvittavan naposteltavan osteluun, tarpeiden mukaan.

Mitä alkoon tulee niin mieluusti näkisi yhtään pöhnäistä persoonaa, siinä hämärtyy arvostelukyky ja voi olettaa liikoja taikka ei vain tajua puhetta. Toistaminenkin on tylsää kuunneltavaa. Itse meinaan toki ottaa pari porejuomaa, mutta en sen enempää. Kivasta seurasta ja seuraleikeistä on kivempi nauttia selvinpäin.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Joo minunkin mielestä kännijuhlat on erikseen. Toki sivistyneet ihmiset voi saunakaljan tai siiderin juoda.
Itse en ole sivistynyt ihminen joten en aijo juoda mitään alkoholipitoista, kun sitä ei sitten tiedä meneekö
siihen päivä viikko vai kuukausi.

Ruokapuoltahan voi sitten lähempänä katsoa mitä tehdään ja miten paljon kun on osallistujamäärä kasassa
ja mitä kukin haluaa. Voi sitten tehdä semmoisen yleisruoan joka ei sovi oikein kenellekään. ;D

Maedde

  • Vieras
nyyttäri meinkiä kannatetaan! Ps. Aika hämy alias=D

kameleontti

  • Vieras
Oma 2cents tähän:

Alkoholi linjasta: jokainen voi juoda sen mitä haluaa, pysyen asiallisena, känniset saa luvan röhnöttää/seurata sivusta. Eli jos mielii osallistumaan niin ei sitten lotrata.

Ruoka: 1 yhteinen sapuska jota kaikki syö, valmistaa sen sit kuka tahansa (subitkin käy jos osaavat kokata eikä myrkytä muita).
Hifistelijät saa sitten ostaa itse itselleen hifi-eväät ja hifistellä keskenäänsä ja kokata itse.. (ellei ole saanut sovittua että joku muu sen tekee omasta tahdostaan).

Naposteltava tms: yhteinen pikku kassa voisi olla ok ettei tartte raipan kanssa vahtia jokaisen omaa sipsi-kippoaan (mikä sinänsä olisi kyllä mielenkiintoinen asetelma ;) )

Jyrki73

  • Vieras
Mulle sopii hyvin tuo saunakaljalinja. Ja taas kerran, jos tiukempaa linjaa noudattamalla saadaan enemmän toimintaa tai naisia paikalle niin kannatan. Röhnöttää voi muissa miiteissä ja tapaamisissa.

Niwliog

  • Vieras
Tortillat kävis hyvin tuohon, kun kaikki täytteet saa valita oman maun mukaan  :P

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Tortillat kävis hyvin tuohon, kun kaikki täytteet saa valita oman maun mukaan  :P

tai pitaleivät, samasta syystä... :)