Kirjoittaja Aihe: KKK eli Kouvolan KinkyKerho presents the Mökkiviikonloppu 2. - 3.2.2013  (Luettu 14104 kertaa)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Tuollaiset "pikkupurtavat" voisi olla jopa kivempia kuin kotiruokamättö, alkaa silmä luppaamaan kun vatta pingottuu liiaksi....kun se saunakin tuolla on.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Koska tuntuu tulevan uppo-oudoista paikoista noita kyselyitä niin selvennetään vielä kerran:
jos et ole ollut miitissä (Kouvolan) taikka ole todella hyvä tuttu jonkun paikalle tulevan kanssa niin turha laitella niitä privoja.
Kyseessä EI ole mikään avoin mökkiviikonloppu, vaan tarkoituksena on tutustuttaa meitä miiteissä olijoita paremmin toisiimme muualla kuin baarissa.
Jos et tiedä ketä on tulossa taikka tunnista nickejä, on se selvä merkki siitä että et ole tarpeeksi tuttu, joten: taas turha laitella privoja.
Piste.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Enpä pääse sitten muokkaamaan avausviestin sisältöä...

Mutta Juutti sen sanoi... Mökkiviikonloppu ei ole yleiset bileet vaan tarkoitettu Kouvolan miitteihin osallistujille parempaan tutustumiseen. Jos asut jossain huitsin Nevadassa etkä ole osallistumassa Kouvolan miitteihin... niin miksi vaivautua...

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Siirretään osallistujalista tänne ja täydennetään...

The Mökkiviikonlopun osallistujat:
1. Syntsapop
2. Nyytti
3. Nahkatöminä
4. Nahkatöminän avec
5.-6. K/köysipariskunta
7. Ripaska
8. Vaihtovärinen
9. SeUpeePunapää
10. Seiskakolmonen
11. SeJokaKeksiNiinJumalattomanVaikeenNickinEtteiSitäKukaanOsaaKirjoittaa

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vuokrasumma on siis jo kasassa ja hieman riittää myös syömisiin ja juomisiinkin.

Mökki saadaan käyttöön jo perjantaista alkaen ja lauantainakin voi siis tulla niin aikaisin kuin vain haluaa. Nyytti jo lupautui pitämään lämpöjä mökissä yön yli yllä... :D

Jyrki73

  • Vieras
vieläkö sinä muistat itse mikä on kenenkin koodinimi? :)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
vieläkö sinä muistat itse mikä on kenenkin koodinimi? :)

Mulla on harvan pään tukena selkokielinen lista muualla, jos iskee se dementia tällä välin... ;)

Ripaska tuossa lupaili, että voisi ottaa mökille mukaan joitakin medieval torture välineitä, mitä nyt pakettiautoon saa mahtumaan. Itseä ainakin syyhyttää päästä tutustumaan jalkapuuhun, häpeäpaaluun ja piikkituoliin...  >:D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Voisin luvata seuralaiselleni tuollaisen yksipiikkisen tuolin istuttavaksi  >:D :-X

oikku

  • Vieras
kuulostaa hyvältä  :)

Tuoko Ripaska sen 70-luvun Hiltin kanssa? Vai enkö mä olekaan medieval kun olen 70-luvulta?

Naru

  • Vieras
Siis jos kalusteita on olemassa enemmän kuin pakettiautollinen, niin sittenhän pitää lainata jostain suuuuurempi auto että loputkin mahtuu  >:D

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Viimeisimpänä itsensä mökkeilemään on ilmoittanut Kumihimo, joten kaikkiaan tähän mennessä ilmoittautuneita on komeasti tusina. :)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Häppeninkiin on aikaa vajaa viikko  ;D ja odottava tunnelma on aistittavissa osallistujien jutuista...  8)

Ilmoittautuminen on nyt sulkeutunut ja kaikkiaan paikalle odotetaan 15:tä innokasta osallistujaa. Kimppakyydeistä, lisäpatjan tuomisista ja vastaavista yleistä mukavuutta lisäävistä asioista voitaisiin sopia tämän viikon aikana.

Ruokarahaa on ihan mukavasti, joten ajattelin, että voitaisiin hankkia pitaleipiin ainekset ja jos niitä on runsaasti, voi loput nauttia sekalaisena salaattina. Lisäksi luulisin rahan riittävän myös ainakin jonkinlaisiin aamupalatarpeisiin (leipää, voita, kinkkua, juustoa, kurkkua, jugurttia...). Paikalla on kaivovesi, että kuivin suin ei ainakaan tarvi olla. Ehdotuksia ja rajoituksia saa ilmoitella mulle, koska luulen olevani se multiallergisin, joten mielelläni otan ruokaostoksista vastuun. Nyyttäriperiaatteella voidaan sitten täydentää eli jokainen toisi etukäteen sovitusti esim. sipsejä, limsaa tai muuta naposteltavaa.

Niwliog

  • Vieras
*ilmoittautuu vapaaehtoiseksi keittiösubiksi*  O:-)

Jyrki73

  • Vieras
Siellä on siis täysin varusteltu tupakeittiö.
Mahtaako siltikään olla riittävästi lautasia ja muita ruokailuvälineitä 15 hengelle?

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Pitaleivät sun muut menee miehekkäästi kertiksilta..jotka sitten tuottaa lämpöä meille kaikille takassa...
Kahvikupit voi kyllä olla kortilla aamusella....