Kirjoittaja Aihe: Kinkyteko 2013  (Luettu 21913 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #15 : 24.07.2013, 23:24 »
Ja keskustelu aiheesta - mihinkäs se on tänä vuonna jäänyt?!

Loppunut riitojen ja henkilökohtaisuuksiin menevien herjausten sekaan?


(Muuten mietiskellyt itekseni, että onko Kinkystä ja BDSM:stä jo tulossa valtavirtaa Suomessa tai onko Suomi niin väsynyt maa,ettei se enää jaksa kuin suorittaa töitä ja haalia euroja)

Hra K

Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #16 : 25.07.2013, 01:50 »
Ehdottaisin Kinkyteoksi jotakin vuoden sisällä alkanutta viikkotapaamista millä tahansa Turkua pienemällä paikkakunnalla.

Minusta "Kinkyteko" ei voi olla henkilö edes siinä tapauksessa, että hän on saanut alkunsa kinkyssä aktissa.

 K

Jake

Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #17 : 25.07.2013, 09:10 »
Ehdottaisin Kinkyteoksi jotakin vuoden sisällä alkanutta viikkotapaamista millä tahansa Turkua pienemällä paikkakunnalla.


+1

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #18 : 25.07.2013, 09:57 »
Ja edelleen rautalankaa  ;)

Muistattehan, että täällä ketjussa ehdotukset ja keskustelu on tosi hyvä juttu - mutta ollakseen oikea ehdotus ja päätyäkseen raadille pitää tulla sähköpostia sihteerille. Muutaman sanan perustelu olisi myös suotavaa.
Osoitetiedot löytyvät yltä.

Pistäkää nyt jurkele mulle sitä postia!!!  C:-)
Simone

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #19 : 25.07.2013, 10:10 »
Äänestin sähköpostilla Chilipalan sarjakuvia, kun ne ovat tänä vuonna ainoa uusi juttu kinkykulttuurissa johon olen päässyt omin silmin tutustumaan ja ne ovat hemmetin hyviä sarjakuvia. Jatkuvasti ilmestyvän sarjakuvan tekeminen on valtavan haastavaa, tiedän sen kun olen itsekin muutamaa nettisarjakuvaa aikoinani yrittänyt tehdä ja epäonnistunut sarjojen jatkamisessa paria osaa pidemmälle.  8)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #20 : 25.07.2013, 16:16 »
Tosi monihan on nähnyt ja kehunut TörkyTeatterin esityksiä, joten ehkä voisitte osoittaa fanituksenne myös äänestämällä sitä palkinnon saajaksi?

Itse en ole harmikseni TörkyTeatterin esityksiä päässyt katsomaan ja en periaatteesta äänestä asioita joihin en ole etukäteen tutustunut. Mutta halusin näin eritefetisistinä muistuttaa, että tässä voisi olla hyvä ehdokas.  8)

Lisäksi myös BDSM-baari ei ole vielä saanut Kinkyteko-palkintoa, joten siinäkin on hyvä ehdokas.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #21 : 25.07.2013, 17:07 »
Tosi monihan on nähnyt ja kehunut TörkyTeatterin esityksiä, joten ehkä voisitte osoittaa fanituksenne myös äänestämällä sitä palkinnon saajaksi?

Itse en ole harmikseni TörkyTeatterin esityksiä päässyt katsomaan ja en periaatteesta äänestä asioita joihin en ole etukäteen tutustunut. Mutta halusin näin eritefetisistinä muistuttaa, että tässä voisi olla hyvä ehdokas.  8)

Lisäksi myös BDSM-baari ei ole vielä saanut Kinkyteko-palkintoa, joten siinäkin on hyvä ehdokas.

Minähän en nyt tähän saisi enkä voisi sanoa mitään, mutta sanon silti  >:D - olen kyllä odottanut että joku näitäkin ehdottaisi!

peksu

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #22 : 26.07.2013, 23:20 »
Onhan noita hyviä ehdokkaita useitakin .

Mielestäni vuoden kinkyteko maininnan ansaitsee Bambinmetsästys .

Perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään todella mielekästä, mieleenpainuvaa intensiivistä toimintaa . Valtava määrä vapaaehtoista talkootyötä . Itseasiassa kuukausien työ ja tekijöitä paljon . Yhteistyö jatkui vielä itse tapahtumassa mukanaolleiden toimesta .

Juttelulle nuotion ääressä ja tutustumiselle oli aikaa sopivasti .

Itse peli oli sinänsä aivan mahtava . Sääntöjä hiottiin koko kevättalvi . Ja ne toimivat yllättävän hyvin .

Tapahtuma herätti myös varsin paljon keskustelua baarin palstoilla .

Paljon yhteydenottoja ympäri Suomen : " ens kerralla varmasti mukana jos järjestetään ... "

Mielestäni kinkyteoista paras . Paras vertaistensa joukossa !




Uniform

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #23 : 27.07.2013, 03:46 »
Peksulta hyvä veto.
Meikäläinen on kanssa tässä kovasti pohtinut mitkä tahot olisivat palkinnon arvoisia ja täytyy todeta että kuluneen kinky vuoden aikana on esille noussut vain kaksi uutta ilmiötä. Vinoparkki ja bambinmetsästys.
Toinen on jo tapahtunut, toinen vasta lämmittelee itseään.
Kummastakaan en tiedä muutakuin mitä olen täältä baarista lukenut.
Jos jostain syystä laitan sähköposti ehdotuksen, taidan kallistua vinoparkin puoleen.
Kallistumisen syy on siinä että jotenkin olen ymmärtänyt että sillä olisi merkitystä skenessä hivenen poljettuna olevien subimiesten pariutumismahdollisuuksien kasvamiseen.
Pelkästään oma mielipide kallistuisi bambin metsästykselle, tietyistä syistä  ;) Mutta skeneä ehkä laajemmin koskettaa vinoparkki.

kide

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #24 : 27.07.2013, 09:25 »
Meikäläinen on kanssa tässä kovasti pohtinut mitkä tahot olisivat palkinnon arvoisia ja täytyy todeta että kuluneen kinky vuoden aikana on esille noussut vain kaksi uutta ilmiötä. Vinoparkki ja bambinmetsästys.
Toinen on jo tapahtunut, toinen vasta lämmittelee itseään.

Uutta on myös Lahden Ketjureaktion Kinkykino, joka on bileitä edeltävänä päivänä (ja se EI ole mun idea, vaikka olenkin jäsen ja äänessä tässä   ;D ). Tällaista leffatapahtumaa ei tietääkseni ole koskaan järjestetty, lisäksi se on kaikille avoin ja maksuton! Ketjureaktiolle pisteet noin muutenkin, koska ovat onnistuneet aktivoimaan hiljaiseloa viettäneen (mutta hengissä pysyneen) yhdistyksen. Elokuussa jo toiset bileet. Miititkin pyörivät säännöllisesti.

Bambinmetsästys ja Törkyteatteri ovat hyviä ehdokkaita myös. Vinoparkki ei vielä - koska ei ole tietoa siitä, miten hyvin se alkaa pyöriä ja pysyy toiminnassa.

Lisäys: Myös Baarin voisi jossakin vaiheessa palkita - onhan Tuntematon Maa ja Leikkikehäkin saaneet tunnustuksensa. Mutta ehkä sen vois jättää sellaiselle vuodelle, jolloin ei tapahdu mitään erikoista ;)

Uniform

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #25 : 29.07.2013, 02:25 »
Voihan peeveli. Nyt kyllä hävettää. (arvoisa ylläpito, voisko saada sen oikein punaisena loistavan häpeä hymiön tähän?)

Niin, siis onhan kuluneen kinkyvuoden aikana ollut kovasti tapetilla myös Törkyteatteri ja kohta tulossa tuo Lahden Kinky Kino.

Nyt tulikin vormulle tenkkapoo kun yritän näistä neljästä päättää mitä ehdotan...
-Törkyteatteri
-Kinky Kino
-Vinoparkki
-Bambin metsästys

Jos joku keksii mitä muuta uutta on kuluneen vuoden aikana ilmaantunut niin pistäkää ihmeessä ehdotusta.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #26 : 29.07.2013, 07:05 »
Palkinto tuntuu ainaelävän menneessä vuoden 2006 jälkeen saajatkin on olleet enemmän ja vähenmmän

kyseenalaisia. mm edellisvuoden tapahtumien takia enaio osallistua tänävuonna tähän pelleilyyn.

Wibbe

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #27 : 29.07.2013, 10:01 »
OT:
Mikä on Vinoparkki?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #28 : 29.07.2013, 10:19 »
OT:
Mikä on Vinoparkki?

Varamiesfoorumi. Lyhytaikaiseen seuranhakuun tarkoitettu paikka.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #29 : 29.07.2013, 12:39 »
Pihlajasaareen retket.

Verrattuna Vinoparkkiin, Sidominut -foorumia  ja bambinmetsästyskseen,
tapahtuma on kaikille avoin ja siten tukee hyvin kaikkien kinkyjen yhteistä asiaa.
Tällaiset vapaamuotoiset ja oma aloiteteiset tapahtumat ovat erittäin tärkeitä.
 
 Pienten piirien jutut ovat tärkeitä niihin pääseville/päästetyille