Kirjoittaja Aihe: Kinkyteko 2014  (Luettu 14484 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #15 : 28.07.2014, 16:16 »
K linjalla mutta idea " nimettömän talkoolaisen" pystistä saa ääneni !! mutta en ehdota virallisesti.

-katy-

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #16 : 29.07.2014, 03:27 »
Mitä stalkannu toimintaa muutaman vuoden, niin tälle vuojelle antasin äänen Mr. Vic:ille. Pyyteetön puurtaja,enemmän kuin taitava köysissä,ei hermostu kai mistään, valokuvaushommat ja ei ryyppää,tai sitä ei kai sitten vaan huomaa,kun ite on niin tuhannen kännissä. Lisäksi muutaman muun järkeen perustuvan seikan vuoksi suatan äänestää,tai olla äänestämättä. En oikein tajua näistä julkkisjutuista  :D

isabella

Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #17 : 29.07.2014, 09:41 »
Katy, kinkytekopalkinnon saajaa voi ehdottaa kuka vaan mutta äänestää saavat vain yhdistykset (yhdistyksten hallitukset siis) ja muutama muu taho, jotka oli mainittu vissiin ensimmäisessä viestissä

-katy-

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #18 : 29.07.2014, 13:29 »
Katy, kinkytekopalkinnon saajaa voi ehdottaa kuka vaan mutta äänestää saavat vain yhdistykset (yhdistyksten hallitukset siis) ja muutama muu taho, jotka oli mainittu vissiin ensimmäisessä viestissä

Ahaa, okei. Olen vähän huonosti tutustunut näemmä tuohon äänestystapaan,kiitos vinkkauksesta.  :)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #19 : 02.08.2014, 08:07 »
Minusta henkilöitä ei tule asettaa suoraan ehdolle vaan otsikkona tulisi olla jonkin teon nimi. Tietysti palkinnon vastaanottajan on teosta vastaava henkilö tai ryhmä. Fingerpori on oikein hyvä ehdotus kun sillä on varmasti särjetty jäätä aihepiirin taholta täältä kylmästä Suomesta.

 K


  Fingerpori  :finn:




Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #20 : 07.08.2014, 02:57 »
Reilu viikko vielä aikaa ehdottaa Kinkyteko -tunnustuksen saajaa.
Ja se ehdokkaaksi ehdotteluhan tapahtuu siis sähköpostitse kinkytekosihteerille, aloitusviestissä tarkempi info.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #21 : 13.08.2014, 12:08 »
Vielä nosto, muutama päivä aikaa!

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #22 : 13.08.2014, 21:15 »
Vähän sama haaste kuin viime vuonna - Kuopiolaiset - OHOI!!
Keneen voin kinkytekoraadin puitteissa olla yhteydessä?
Mulla on vanhoissa muistioissa nimikkeet SavonVinot sekä Kuopion Vinot, mutta muuta viitettä en sitten löydäkään, eli pistäkääpäs sukkelasti viestiä kinkytekosihteeri (at) gmail.com kontaktihenkilöstänne.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #23 : 15.08.2014, 01:34 »
Ja vielä kerran;
tänään, perjantaina 15.8. on viimeinen hetki ehdottaa raadille vuoden 2014 Kinkyteko tunnustuksen saajaa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #24 : 07.09.2014, 12:28 »
Kuka sen voitti? Joku väitti että tulos olisi mainittu TAFFissa ja voittaja olisi ollut mm. itse ehdottamani Pertti Jarla. Mutta ehkä joku sen voisi vahvistaa?

Pip

Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #25 : 07.09.2014, 12:36 »
Kuka sen voitti? Joku väitti että tulos olisi mainittu TAFFissa ja voittaja olisi ollut mm. itse ehdottamani Pertti Jarla. Mutta ehkä joku sen voisi vahvistaa?
Kyllä. Pertti Jarlan Fingerpori voitti kinkytekopalkinnon 2014.

submit

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #26 : 07.09.2014, 14:16 »
 ::)
Kuka sen voitti? Joku väitti että tulos olisi mainittu TAFFissa ja voittaja olisi ollut mm. itse ehdottamani Pertti Jarla. Mutta ehkä joku sen voisi vahvistaa?
Kyllä. Pertti Jarlan Fingerpori voitti kinkytekopalkinnon 2014.
Lehdistötiedote on varmaankin lähetetty jo ;)

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #27 : 07.09.2014, 15:13 »
..hmmm koen itseni uuvakkeeks ja vähintään a-kuldurelliks, enkä ymmärrä ollenkaan tämän vuotista valintaa.. Ilmeisesti raadissa oli riittävästi introvertteja joiden jalo aate oli hakea kosketusta yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen oikean tekemisen kustannuksella -- vilpitön harmistukseni oddartistin ja anonyymien roudareiden puolesta.
ps. Mainittakoon että jarlan tuotanto on tuttua jo vuosikymmenten takaa

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #28 : 07.09.2014, 15:28 »
Kieltämättä hieman omituinen valinta, enkä itse ainakaan keksi Jarlaa äänestäneiden motiiveiksi muuta kuin mahdollisen medianäkyvyyden saannin tämmöisen valinnan myötä.

Eiköhän skenen sisältäkin olisi löytynyt useampikin kaveri, joka olisi ansainnut saada tunnustusta tekemisistään.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2014
« Vastaus #29 : 07.09.2014, 18:40 »
Kieltämättä hieman omituinen valinta, enkä itse ainakaan keksi Jarlaa äänestäneiden motiiveiksi muuta kuin mahdollisen medianäkyvyyden saannin tämmöisen valinnan myötä.

Sitä voisi toki kysyä valitsijaraadilta, mikä heidän motiivinsa oli. Eikös kinkytekopalkinnoilla yleensä ole joku virallinen perustelu myös, miksi palkinto on annettu?


Fingerpori on toki monien kinkyjen mielestä hyvä sarjakuva, koska siinä käsitelty monia kinkykulttuuriin liittyviä asioita. Jos vaniljalukija ei ole tajunnut vitsiä, hän on todennäköisesti ottanut selvää asioista ja näin sivistänyt itseään. Lisäksi Fingerpori on koko kansan suosikki. Siinä mielessä Fingerpori on onnistunut kinkytiedon levityksessä vaniljakansan keskuuteen paljon paremmin ja laajemmin kuin moni muu taho, ja vieläpä huumorin keinoin. (Tämä siis oma tulkintani asiaan, en kuulu valitsijaraatiin.)

Kun Sexpo palkittiin vuonna 2011, toivottiin medianäkyvyyttä Kinkytekopalkinnolle,  mutta sitä ei ilmeisesti saatu. Ehkäpä Jarlan palkitseminen sentään kiinnostaisi mediaa? Toivottavasti valitsijaraati ottaa mediaan yhteyttä.  8)



Toivottavasti kaikki he, jotka valittavat äänestyksen tuloksesta, muistivat itse tehdä ehdotuksia kinkytekosihteerin sähköpostiosoitteeseen ja myös perustelivat ehdotuksensa hyvin. Jos ei ehdottanut, ei ole järkevä valittaa äänestyksen tuloksesta.