Kirjoittaja Aihe: Pohjanmaan Vinot - Österbottens onormal to 12.5 klo 19 =>  (Luettu 8447 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Pohjanmaa goes RY! Tulevan yhdistyksen perustamiskokous pidetään torstaina 12.5 klo 19 El Gringossa Vaasassa.

Ole paikalla tekemässä historiaa, kun suomen ensinmäinen (korjatkaa jos olen väärässä) kaksikielinen PerwoKerho perustetaan Suomeen. Kaksimielisiä RY:itä on mäet ja notkot pullollaan, mutta me meinaamme hoitaa homman molemmilla kotimaisilla. Koska kielitaitoni ei piisaa, en ota vastuuta ruotsinnoksistani :D Och samma på svenska!

Povi, Brösterbotten, rakkaalla lapsella on jo nyt monta nimeä  :love:

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Hieno juttu! Samaan syssyyn kyllä pakko nillittää teidän miittipäivästä. Ikinä tuu pääsemään näihin miitteihin.  :(

Kahlittu

  • Vieras
Hieno juttu! Samaan syssyyn kyllä pakko nillittää teidän miittipäivästä. Ikinä tuu pääsemään näihin miitteihin.  :(

WOWit väliin ja miittiin :P
Päivää voidaan koittaa kyllä räätälöidä, mutta lienee lähes mahdotonta saada semmoinen päivä ja aika aikaiseksi joka sopii kaikille.

Suunnittelilla myös alkaa pitämään miittejä pitkin Pohjanmaata. Ehkä seuraava miitti sitten Seinäjoella ;)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Hieno juttu! Samaan syssyyn kyllä pakko nillittää teidän miittipäivästä. Ikinä tuu pääsemään näihin miitteihin.  :(

WOWit väliin ja miittiin :P
Päivää voidaan koittaa kyllä räätälöidä, mutta lienee lähes mahdotonta saada semmoinen päivä ja aika aikaiseksi joka sopii kaikille.

Suunnittelilla myös alkaa pitämään miittejä pitkin Pohjanmaata. Ehkä seuraava miitti sitten Seinäjoella ;)

No jos sekin on torstaina niin siinähän miittaatte. ;D
Jos kerta paikkakuntakin vaihtuu, niin kai välillä voisi päiväkin olla eri?

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Jospa pääsisi nyt paikalle! Tosin jonnekin sitä joutuu yöksi jäämään, kun ei Kolkkolaan tule oikein iltasella kulkuvälineet. Ellei sitten joku täältä ole autolla menossa, että pääsis jousille?

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Mää oon tuolloin ulkomailla hakemassa oppia, ei pääse  :(

Inna

  • Vieras
Heeei mahtavaa! Ollaan just puhuttu tästä kavereiden kanssa ettei Vaasassa/Pohjanmaassa ole mitään täntyyppistä toimintaa. Ja sitten tämä tapahtuu!
Olen ehdottomasti tulossa mukaan Gringolle kunhan uskallan  ;D Ja mä voin sitten olla se tyyppi, joka ottaa vastuun ruotsinnoksista ^^ Vastustan esimerkiksi miedosti nimeä "Österbottens onormal", mutta siitähän voidaan keskustella.

Eli minä ja pari muuta hurria tulossa vielä!

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Tämähän on aivan ässää, kun sana näin lähtee leviämään!

rabszolga

Olis kyllä kiva olla paikalla mutta ei onnistu...

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Eli minä ja pari muuta hurria tulossa vielä!

Välkommen, trevligt at treffäs!

kick my ass - lick yours!

  • Vieras
Heeei mahtavaa! Ollaan just puhuttu tästä kavereiden kanssa ettei Vaasassa/Pohjanmaassa ole mitään täntyyppistä toimintaa. Ja sitten tämä tapahtuu!
Olen ehdottomasti tulossa mukaan Gringolle kunhan uskallan  ;D Ja mä voin sitten olla se tyyppi, joka ottaa vastuun ruotsinnoksista ^^ Vastustan esimerkiksi miedosti nimeä "Österbottens onormal", mutta siitähän voidaan keskustella.

Eli minä ja pari muuta hurria tulossa vielä!
Ni ska absolut gå dit, de e riktigt sköna typer...Ja sku nog o medverka, men jobbet ser till att jag återigen missar allt roligt. Ni blir väl mötta och välkomnade. När stadgarna översattes, funderade vi nog en del på namnet, men det bestämdes att detta namn är och förblir. What's in a name anyway...snedvridna är vi ju alla ändå...på ett eller annat sätt.

Tämä apina jää taas töihin...ass-usual!
« Viimeksi muokattu: 05.05.2016, 11:00 kirjoittanut kick my ass - lick yours! »

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Grattis till er onormala! :D Vi Tammerforsborna kommer och hälsar på er igen nån gång! :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Kudduna i föyse, he ny yysli saatans! (Kokkolan ruottia, elekee kysykö. Ja ei varmana kirjoteta noin, ku kirjoitin miten se sanotaan.)

kick my ass - lick yours!

  • Vieras
Kudduna i föyse, he ny yysli saatans! (Kokkolan ruottia, elekee kysykö. Ja ei varmana kirjoteta noin, ku kirjoitin miten se sanotaan.)

Tulee ihan teiniajan tappelut mieleen...kyllä se meni hyvinkin oikein! Taputus, kumarrus, läpsy perseelle ja sampanjaa rinnoille...ja poistuu takavasemmalle...

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Alkuviikon muikkari torstain tulevasta miitistä / perustamiskokouksesta! :love: