Kirjoittaja Aihe: Uutta ja ihmeellistä: Tampereen Baarimiitti to 16.6. klo 18- @ 2H+K  (Luettu 8241 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oletko koskaan halunnut käydä miitissä, muttet ole uskaltanut? Oliko miitti vain tietyn sukupuolen tai suuntautumisen edustajille? Etkö jaksa katsella humaltuvia ihmisiä? Onko kokoontuminen mennyt ohi tiedonpuutteen vuoksi?

Ei hätää, sillä meillä on sinullekin ratkaisu: uutuuttaan hohtava, toistaiseksi vielä kohdunsuuta kutitteleva Tampereen Baarimiitti (kyllä, sukua Oulun miiteille)!

Lyhyesti:


Milloin: Torstaina 16.6. klo 18 alkaen, ainakin klo 20 asti
Missä: Ravintola 2H+K, Aleksanterinkatu 33, vihreä ovi, ravintolan takaosassa
Miten löydän: Bongaa punamusta kiltti ja kysäise, onko tämä se baaritapaaminen
Kenelle: Kaikille, jotka haluavat tutustua uusiin ihmisiin

Pitkästi:

Tämä häikäisevä konsepti on vihdoin rantautunut eteläisempäänkin Suomeen, ja se haluaa juuri sinut mukaan. Ei ole väliä, oletko nuori vai vanha, edustatko jotain sukupuolta vai et, mistä pidät makuuhuoneessa tai kenen kanssa puuhailet mitäkin. Riittää, että haluat tutustua ihmisiin nimimerkkien takana.

Luvassa on rentoa jutustelua kaikesta ei-kinkystä ja kinkystä maan ja taivaan välillä, seurassa jossa ei tarvi kököttää kaapissa ja pelätä, että nyt nuo pitävät ihan outona kun tykkään tämmöisestä. Kenenkään mieltymyksiä ei arvoteta paremmiksi tai huonommiksi niin kauan, kuin minä voin asialle jotain tehdä.

Oletko ensikertalainen ja miittiin tulo jännittää? Ei hätää, nakkaa minua yksityisviestillä ja nähdään ennen miittiä jossain, niin voit saapua paikalle varmana siitä, että tiedät ainakin yhden ihmisen nimeltä. Eikä näitä ole koskaan aiemmin Tampereella pidetty, eli ensikertalainen olen minäkin.

Vaihtoehtoisena lähestymistapana voit saapua paikalle, bongata vaivihkaa pöytäseurueemme ja istua turvallisen välimatkan päähän tsekkaamaan, mitä siellä oikein tapahtuu. Liittyä saa, jos näyttää siltä että hotsittaa.

Tunnistuksen koitan tehdä mahdollisimman helpoksi pukeutumalla punamustaan kilttiin ja sävyihin sopivaan T-paitaan. Kenestäkään muusta en osaa sanoa, voihan se olla että istun illan siellä keskenänikin. Helpointa lienee kysäistä pöytään tullessa, josko täällä olisi se baaritapaaminen. Mielelläni kuulisin esittäytymiset kaikilta, mutta muuten ei ole pakko sanoa mitään jos ei halua.

Kokoontumisen ajankohta ja sijainti ovat siis torstai 16.6. klo 18 alkaen, ravintola 2H+K:ssa eli kavereiden kesken Kaksiossa. Osoite on Aleksanterinkatu 33, sisään vihreästä ovesta ja baaritiskin ohi perälle istumaan. Jos kuljet naisten WC:hen asti, olet kävellyt liian pitkälle. Aion olla paikalla ainakin klo 20 asti, eli myöhemminkin kuin kuudelta voi saapua.

Kaksiosta saa pubityylistä ruokaa, erilaisia juomia sekä aiemman kokemukseni mukaan iloista ja ystävällistä palvelua. Vaikka kyseessä onkin anniskeluravintola, miittaan mieluiten ihmisiä, jotka eivät ylitä rattijuopumuksen promillerajaa.

Tulkaa kaikki kynnelle kykenevät paikalle, minä haluan tutustua teihin ja saada uusia kavereita uudesta kaupungista! Kertovat, että olen kova puhumaan, mutta teen parhaani kuunnellakseni keitä olette, miten ajattelette ja minkälaisia olette ihmisinä.

Mua ehkä vähän jänskättää nyt.

Mimiel

  • Vieras
Perkeleen Tampere ku veit meidän miittimestarin :'c

Mutta niin siis. Suosittelen. Hihattoman miiteissä ei lystistä ole puutetta.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Jos ollaan ton yhen *osottaa sormella* kaa viel kaupungis ja
ei olla epäsiveellisissä aktiviteeteissä ni miksei.

Hiha tuo sit neulat, mä tuon aineet!  >:D
(Tota *osottaa sormella* vois vähä tökkiä)

 ;D

ps.

Tolta *osottaa sormella* ei oo kysytty, enkä meinannukkaa kysyä.  >:D

TEGAMi

  • Vieras
Tegukin suuttuu hieman, mutta onnittelee tarpeneelaisia hihattoman varastamisesta.
Tuo ihmeellinen "kiltti" setä on muuttanut miun elämää hurjasti. Hänen ansiostaan olen tavannut monen monta ihanaa ihmistä ja kourallisen aivan älyttömän ihania pussattavia henkilöitä, jotka hyväksyvät minut minuna eivätkä valita jos olen oma itseni :love:
Pakko tulla käyän Tarpeneella katsomassa miittien vakiintumisen jälkeen, millaista herkkua teillä on tarjota.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Hiha tuo sit neulat, mä tuon aineet!  >:D
(Tota *osottaa sormella* vois vähä tökkiä)

Selvä pyy, sano oululainen kun metsäkanalinnun ampui. Neulat saa tosin odottaa autossa, viimeksi kun vein niitä baariin, ne veti hirveät rynnäkkökännit pirtulla ja meinattiin saada porttikielto. Ei ihan saatu, joten voidaan jatkossakin harrastaa porttiteoriaa sun aineilla.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Hätätapauksessa ;

Mul on AINA linkkari taskussa.

 >:D

Mut lisää sit siellä möötissä jos sinne päästään.

 :o

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Jahas vai tällästä se stoge on päättänyt. ;D

Kai me sit ollaan tulos kun tuo *osoittaa nyrkillä kohti stogen hanuria* kerta tahtoo nähdä mut lävistettynä ja vuotamassa.
Tuon *tekee stogesta käsinuken* vaan tarttee nyt sitte huolehtia, että ollaan vielä kaupungissa. ;D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Kai tänne voisi tulla, ei pitäisi olla torstaina mitään :)

Miten tää muuten eroaa esimerkiksi Rsykeen miiteistä vai onko erona oikeastaan vain se, että järjestäjä on eri?

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Sepä kai ja paikka. Baarimiitit tampereella on yleensä olleet montussa, joka taas on peruja siitä vuosien takaisesta hesalaisten valituksesta kun tampereen miitit ei koskaan ole vkl eikä niissä koskaan ryypätä tai ole halpaa kaljaa. Siksi tuli ne monttumiitit korvaamaan tuota aukkoa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Miten tää muuten eroaa esimerkiksi Rsykeen miiteistä vai onko erona oikeastaan vain se, että järjestäjä on eri?

En ole kokenut tiistaitapaamisia kovinkaan omikseni, ja useimmat menevät ohi kun missään ei ole muistutusta. Tiedotusta on täällä Baarissakin toivottu lisää, joten en liene asian kanssa yksin.

Kun järjestää itse, saa tehdä juuri sellaisen kuin haluaa:

Sepä kai ja paikka. Baarimiitit tampereella on yleensä olleet montussa, joka taas on peruja siitä vuosien takaisesta hesalaisten valituksesta kun tampereen miitit ei koskaan ole vkl eikä niissä koskaan ryypätä tai ole halpaa kaljaa. Siksi tuli ne monttumiitit korvaamaan tuota aukkoa.

Minä halusin miitin, jossa ei ryypätä, ja johon ensikertalaisenkin on helppo tulla. Kysyntää on toivon mukaan kaikille kolmelle Tampereella järjestettävälle miitille.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Sepä kai ja paikka. Baarimiitit tampereella on yleensä olleet montussa, joka taas on peruja siitä vuosien takaisesta hesalaisten valituksesta kun tampereen miitit ei koskaan ole vkl eikä niissä koskaan ryypätä tai ole halpaa kaljaa. Siksi tuli ne monttumiitit korvaamaan tuota aukkoa.

Minä halusin miitin, jossa ei ryypätä, ja johon ensikertalaisenkin on helppo tulla. Kysyntää on toivon mukaan kaikille kolmelle Tampereella järjestettävälle miitille.
En minä tuota minään kritiikkinä tarkoittanut, kunhan tuli mieleen taustoista mainita jos joku miettii miten nää baarimiitit eroaa keskenään :)  Onhan tampereella kai nytkin teoriassa ainaki 5 eri miittiporukkaa :)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Miten tää muuten eroaa esimerkiksi Rsykeen miiteistä vai onko erona oikeastaan vain se, että järjestäjä on eri?

En ole kokenut tiistaitapaamisia kovinkaan omikseni, ja useimmat menevät ohi kun missään ei ole muistutusta. Tiedotusta on täällä Baarissakin toivottu lisää, joten en liene asian kanssa yksin.

Kun järjestää itse, saa tehdä juuri sellaisen kuin haluaa:


Mä olen yhdessä tiistaimiitissä käynyt, mutta sekin olisi jäänyt käymättä jos tuo yks *osoittaa sormella* olisi asiasta sattunut mainitsemaan. Mäkin oon Tampereella kuitenkin rampannut jo toista vuotta, niin varmasti olisi päässyt useampaankin miittiin, jos olisi muistanut niiden olemassa olon.

Lisäksi jostain syystä, en tuntenut oloani kovinkaan miellyttäväksi kyseisessä paikassa. Näin ollen, saattaa olla muitakin, joilla on samat fiilikset, ja silloin varmasti on kysyntää myös toisenlaiselle miitille, joka tapahtuu eri paikassa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
En minä tuota minään kritiikkinä tarkoittanut, kunhan tuli mieleen taustoista mainita jos joku miettii miten nää baarimiitit eroaa keskenään :)  Onhan tampereella kai nytkin teoriassa ainaki 5 eri miittiporukkaa :)
Juu, tarkoitin vain jatkaa sitä taustoittamista omista motiiveistani. En ottanut kritiikkinä, no worries.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Miten tää muuten eroaa esimerkiksi Rsykeen miiteistä vai onko erona oikeastaan vain se, että järjestäjä on eri?

En ole kokenut tiistaitapaamisia kovinkaan omikseni, ja useimmat menevät ohi kun missään ei ole muistutusta. Tiedotusta on täällä Baarissakin toivottu lisää, joten en liene asian kanssa yksin.

Kun järjestää itse, saa tehdä juuri sellaisen kuin haluaa:

Sepä kai ja paikka. Baarimiitit tampereella on yleensä olleet montussa, joka taas on peruja siitä vuosien takaisesta hesalaisten valituksesta kun tampereen miitit ei koskaan ole vkl eikä niissä koskaan ryypätä tai ole halpaa kaljaa. Siksi tuli ne monttumiitit korvaamaan tuota aukkoa.

Minä halusin miitin, jossa ei ryypätä, ja johon ensikertalaisenkin on helppo tulla. Kysyntää on toivon mukaan kaikille kolmelle Tampereella järjestettävälle miitille.
No ainakin tiistaina ensikertalaiset tuntuivat viihtyvän tiistaimiitissä. Eikä Montunkan miiteissä mitään huonoa ole ollut ...

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Hihattoman koolle kutsumia Oulun miittejä on jo kova ikävä!  :'(  Nauttikaa Tampere hulvattoman hauskasta ja ihanasta hihattoman seurasta miiteissä! Ehkä hihaton joskus vielä tekee vierailuja ja pistää taas pohjoiseen miittikutsun. :)