Kirjoittaja Aihe: Uutta ja ihmeellistä: Tampereen Baarimiitti to 16.6. klo 18- @ 2H+K  (Luettu 8240 kertaa)

lambda0

Täytyypä tulla ottamaan selvää, pitääkö jatkossakin pyrähtää paikalle. Toisin sanoen olen liian utelias jättämään välistä.

Draugo

Eipä ole toistaiseksi Torstai-iltana mitään joten saatan ilmestyä paikalle tai sitten en riippuen ihan siitä miten huvittaa. Tiistaimiiteistä en ole koskaan innostunut lähinnä ympäristön ja "virallisemman" fiiliksen vuoksi mutta montussa on ollut aina mukavaa joten eiköhän tule tämäkin katsastettua.

Corsected

Jess, aamuvuoro kyseisenä päivänä eli yritän parhaani mukaan kiskoutua paikalle! :3
Tässähän onkin ehtiny tuleen niistä muutamasta Oulun miitistä jo vierotusoireita niin tällä on hyvä paikata!

Bambi

Ihanaa tällainen munch -kulttuuri myös Suomessa. Täytyy tulla paikalle. :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oho, tännehän on tulossa monta ihmistä. Hurjaa!

Mainittakoon vielä, että mun pikkuinen on töissä kaheksaan asti ja aikoi saapua paikalle sieltä, jos miitissä on vielä ihmisiä. Suosittelen lämpimästi jäämään, se on hurjan söpö  :love:

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Mun on parasta pysytellä vaan kotona >:D Sit kaikenlisäks täytyy kerätä voimia viikonlopun Tampere Metal Meeting -hulinoihin, eihän tuossa nyt kolmatta päivää putkeen ihmisten keskuudessa jaksa :o :P Mutta kiva että järkätään, pitäkää hassu ilta. :)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Oho, tännehän on tulossa monta ihmistä. Hurjaa!

Mainittakoon vielä, että mun pikkuinen on töissä kaheksaan asti ja aikoi saapua paikalle sieltä, jos miitissä on vielä ihmisiä. Suosittelen lämpimästi jäämään, se on hurjan söpö  :love:

Itse pääsen töistä kahdeksalta, joten liittyisin kans porukkaan vasta vähän myöhemmin. :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Itse pääsen töistä kahdeksalta, joten liittyisin kans porukkaan vasta vähän myöhemmin. :)
Eiköhän me siihen asti viihdytä, jos ei muuten niin järjestetään kukkotappelu kahdella kumikanalla. Onpa sitten taas kerrottavaa jälkipolville.

Subtle

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 48
  • Pikku-pehmolelu
  • Galleria
Mainittakoon vielä, että mun pikkuinen on töissä kaheksaan asti ja aikoi saapua paikalle sieltä, jos miitissä on vielä ihmisiä. Suosittelen lämpimästi jäämään, se on hurjan söpö  :love:

Oooh, tämäkin pikkuismainen tulisi heti innolla paikalle ihan vaan vaikka katsomaan sitä toista pikkuista  :love:
Mutta kun tällä on semmoinen ihmisen poikanen, jota ei voi jättää yksin kotiin... huoh. Ehkä 5 vuoden päästä sitten.

Tai ehkä joskus onni potkii, ja miitti osuu lapsivapaaseen aikaan.

Hauskaa miittiä  :)

nti N

Jos ei mene kovin kauaa uuteen työpaikkaan tutustuessa, niin tulen ainakin teekupposelle. Kerrankin osuu sellainen aika, etten ole kiinni töissä tai harrastuksissa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ooh, enää alle 20 tuntia. Mitenhän tässä malttaa nukkuakaan?

Huomenna nähdään, te kauniit ihmiset!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
No sehän meni hyvin :D

Ajattelin, että menenpä edeltä tsekkaamaan paikkaa ja varaamaan pöytää, niin eiköhän paikka ole vielä kiinni. Aukeaa kuudelta, aion olla roikkumassa ovenkahvassa.

Niille, jotka mahdollisesti saapuvat etuajassa: istuskelen nurkan takana (kohti linja-autoasemaa ja Koskikeskusta) Gastropub Nordicissa, heti ulko-oven vieressä. Tuntomerkkeinä edelleen punamustaa. Kuudeksi Kaksioon.

dskk

  • Vieras
Taidamme pikkusen kanssa tulla ainakin joksikin aikaa moikkailemaan tuttuja ja tuntemattomia. 

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Huh, sehän meni oikeasti hyvin! Paikalla oli ilahduttavan paljon ihmisiä ja toivon mukaan kaikilla oli hauskaa. Minulla ainakin oli, eikä kertaakaan tullut mietittyä että paljonko kello on ja joko saa lähteä kotiin.

Saa heitellä kaveripyynnöillä, mulle tuli ihan liian monta uutta nimeä muistettavaksi.

Seuraavan miitin ajattelin kutsua kahden viikon päästä, kun on noita pääsiäisiä tai jotain semmoisia välissä.

Kiitos kaikille osallistujille!

dskk

  • Vieras
Kiitos Hihaton järjestämisestä. Mukavaa oli vaikka jouduimmekin livahtamaan ensimmäisten joukossa pois. Oli hienoa tutustua uusiin naamoihin.
Isäntä ja sen pikkunen