Kirjoittaja Aihe: Tampereella miitataan jälleen: baaritapaaminen ke 29.6. klo 18- 2H+K:ssa  (Luettu 2553 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Taas mennään!

Koska viime miitti oli Super Bowliin verrattava spektaakkelimainen yleisömenestys, suunnittelukomiteamme on päättänyt järjestää uuden tapahtuman. Täysistunnossa annettiin aiheesta ääniä seuraavasti:

Jaa 1
Ei 0
Tyhjiä 0
Poissa 0

Kun näistä muodostetaan binääriluku, saadaan 1000 eli kymmenjärjestelmässä 8. Tämä on puolestaan tasan 61 vähemmän kuin (*tirsk*) 69! Sattumaako?

No mutta nyt puolituhmat vitsit sikseen, höpsö, nehän piti kertoa töissä. Takaisin asiaan, hophop.

Niin, miitti. Oltiin viimeksi siellä Kaksiossa ja todettiin, että se on monella tapaa hauska paikka. Viskivalikoima oli kapeahko ja burgerit odotettua vähemmän tulisia, mutta baarin perällä oli edes vähän omaa rauhaa ja naapuripöydässä ilmiselvää saannin valmistelua. Mennään siis tälläkin kertaa sinne ja toivotaan, että päästään tirkistelemään soidinmenoja läpänheiton lomassa. Osoite on edelleen Aleksanterinkatu 33, sisään vihreästä ovesta ja tiskin ohi ravintolan perälle. Mut löytää sieltä punamustassa kiltissä aika tarkkaan heti, kun baari aukeaa klo 18.00.

Luvassa on tälläkin kertaa hyvää ruokaa ja juomaa, huonoja vitsejä sekä kiimaisia manaatteja, jotka ovat luvanneet hypätä kermakakusta ilman vaatteita. Tosin viimeksi kun lupasivat näyttävän öljypainishown, koko homma päätyi Hannu Karpon reportaasiin paavin kaltoinkohtelusta. Älkää siis odottako liikoja.

Me sovittiin viimeksi, että pii on tasan kolme ja aurinko kiertää maata, eli muistakaa olla hakeutumatta pyöreeseen pöytään. Siitä on tullu vähän mahottomuus kun ympärysmitta ei yllä enää perille asti, niin että nelikulmainen sen olla pitää.

Niin ja vissiin mun pikkunenkin on pääsemässä alusta asti mukaan, jos ei tuu työvuoroja yllättäin. Tulkaa kaikki muutki ja kertokaa ketjuun hassuja juttuja odotusta lievittämään!

alice

Olispa kiva ehtiä tällä kertaa ajoissa, toivotaan tosiaan ettei työt yllätä. Viimeksi oli hurjan mukavaa, toivottavasti tälläkin kertaa paikalle eksyy paljon ihmisiä :) Hassuja juttuja mulla ei nyt kyllä oo kerrottavaksi.

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Voisin uskaltautua ihmistenilmoille.

Tämä oli siis myös vitsi

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Voisin uskaltautua ihmistenilmoille.

Tämä oli siis myös vitsi

Riittää kun uskaltaudut miittipöytään, se on omassa kuplassaa ihmisten ilmojen keskellä. Toki sinne päästäkseen pitää kulkea niiden ilmojen kautta, jos ei satu omistamaan teleporttia.

Ehkä mää sitte kerron ite vitsin:

Loputon määrä matemaatikkoja käveli baariin. Ensimmäinen tilasi oluen.

Toinen matemaatikko tilasi puolikkaan oluen, kolmas puolestaan neljännesoluen.

Ennen kuin neljäs matemaatikko ehti tilata, baarimikko löi pöytään kaksi tuoppia ja totesi:

"Tietäkää rajanne."

(Vitsi loppuu tähän)




lambda0

Äh, tämä jää välistä tällä kertaa. Jotkut osaavat näköjään sairastaa ennen loman alkua. Mutta heinäkuun lopussa koittanen taas päästä paikalle.

Vorsma

Viimeksi oli niin rattoisaa että pitää tulla paikalle uudestaankin. Nyt voin kehua olevani myös täältä tuttu! (Tai no, ainakin olen kirjoittanut edes jotain)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Toipumisia sinne aallonpituuden suuntaan ja kaikille muille tervetuloa! Haluatteko kuulla toisenkin vitsin?

Ei se mitään, kerron sen silti.

Ootteko valmiit? Tää on aika vaikee.

No, Newton, Pascal, Planck ja Tesla leikki kuurupiiloa.

Ensin oli Planckin vuoro etsiä, ja hän laski kuuliaisesti sataan. Avatessaan silmänsä hän näki Newtonin, joka seisoskeli hiekalle piirretyssä neliössä muina miehinä. Max tietty hihkaisi:

"Löysin Isaacin!"

Johon tämä vastaa:

"Katso tarkemmin. Newton neliömetrin alalla on tietenkin Pascal."

Sisuuntuneena Planck jatkoi etsimistä, ja suuntasi kurkkaamaan läheiseen ulkohuussiin. Siellähän istuikin Tesla, jolle Max toteaa:

"Näen Nicolan!"

Planckin pettymys oli suuri, kun Tesla vastasikin:

"Eksä nää et mä oon Pascal?"

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Toipumisia sinne aallonpituuden suuntaan ja kaikille muille tervetuloa! Haluatteko kuulla toisenkin vitsin?

Ei se mitään, kerron sen silti.

Ootteko valmiit? Tää on aika vaikee.

No, Newton, Pascal, Planck ja Tesla leikki kuurupiiloa.

Ensin oli Planckin vuoro etsiä, ja hän laski kuuliaisesti sataan. Avatessaan silmänsä hän näki Newtonin, joka seisoskeli hiekalle piirretyssä neliössä muina miehinä. Max tietty hihkaisi:

"Löysin Isaacin!"

Johon tämä vastaa:

"Katso tarkemmin. Newton neliömetrin alalla on tietenkin Pascal."

Sisuuntuneena Planck jatkoi etsimistä, ja suuntasi kurkkaamaan läheiseen ulkohuussiin. Siellähän istuikin Tesla, jolle Max toteaa:

"Näen Nicolan!"

Planckin pettymys oli suuri, kun Tesla vastasikin:

"Eksä nää et mä oon Pascal?"

Saatoin nauraa aika perkeleesti liikaa :D

Draugo

Tänään eksyn paikalle sen verran klo. 18 jälkeen kun bussin saapuminen ja jalanpohjien rakot antaa myöten. Viimeksi unohdin koko tapahtuman kun päivällä oli vieraita mutta tällä kertaa tuskin tässä alle kahdessa tunnissa ehtii unohtaa.

Eli kun paikalle tulee iso kaljupää jolla on Path of Exile paita niin se olen minä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Hienoa, ei tarvi olla yksin!

Ja kun olen näemmä melkein vitsin per viesti tässä ketjussa kertonut, tässä vielä yksi:

Basisti käveli baarin ohi.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olipas siellä taas hilpeää! Päätettiin ainakin, että elämässä voittaa kun työntää kalun pohjaan asti ja kuolee siihen, kerrottiin poliittisesti epäkorrekteja vitsejä ja keskusteltiin Doomin syvimmästä olemuksesta. Vähän myös sivuttiin vanhoja foorumikeskusteluja, jos joku ei löydä viitteitä niin kysykää yksärinä. En postaa tähän koska paavi suuttuis.

Ja mitäpä olisikaan viesti ilman vitsiä:

Vegaani, feministi ja TrueMaster kävelivät baariin. Mistä tiedät, kuka on kukin?

Ei tarvi kantaa siitä huolta, jokainen kyllä kertoo kysymättäkin.

Lemmetty

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 34
  • ~Myyttistä alkuvoimaa etsien, palvoen ja nauttien~
  • Galleria


Vegaani, feministi ja TrueMaster kävelivät baariin. Mistä tiedät, kuka on kukin?

Ei tarvi kantaa siitä huolta, jokainen kyllä kertoo kysymättäkin.

 ;D ;D ;D ;D No nyt nauroin ääneen, aplodit siitä. Tämä menee kiertoon..

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Pelottavia ihimisiä kaikkialla. Ens viikol uusiksi?

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Multa meni tääkin ohi, kiitos töiden. Jos näitä miittejä on jatkossakin vain keskiviikkoisin, en taida oikein päästä paikalle, koska mulla osuu työvuoroja just keskiviikoille :(

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Multa meni tääkin ohi, kiitos töiden. Jos näitä miittejä on jatkossakin vain keskiviikkoisin, en taida oikein päästä paikalle, koska mulla osuu työvuoroja just keskiviikoille :(

Eiköhän noita päiviä saada puljattua tarvittaessa?