Kirjoittaja Aihe: Tampereen 2h+k -miitit esittää: Setä täyttää vuosia 17.3. klo 18-  (Luettu 4439 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Himmel, sukeltakaa!

Nyt on kuulkaas käymässä sillä tavalla, että mulla tulee pyöreitä vuosisatoja täyteen, ja sitä pitää tottakai juhlia! Koska sosiaalinen elämäni on jo vuosia ollut vähintäänkin toisen munuaisensa velkaa Tampereen kinkyille, haluan juhlia tätä merkkipaalua yhdessä teidän kanssanne. Ja koska kakun saamisesta Kaksiossa ei ole merkittävän hyviä kokemuksia, päätin että miitti on paras tapa toteuttaa tätä riemua. Torstai ei nyt ihan satu varsinaiselle merkkipäivälle, mutta sillä nyt ei ole mitään väliä. Ei silloin dinosaurusten kaduilla juostessa oltu niin päivän päälle.

Miitti on, kuten aina ennenkin, vapaamuotoinen tilaisuus, jossa istutaan pöytien ääressä arkivaatteissa ja jutellaan kuin ketkä tahansa ihmiset toisilleen. Ei sessiointia, ei alastomuutta, ei seksiä eikä muutakaan sellaista, mitä ei voisi missä tahansa ravintolassa tehdä. No okei, kaikissa ravintoloissa ei ehkä ole suotavaa keskustella höyryveturista rakennetusta panokoneesta, mutta kuitenkin. Tämä tapaaminen tykitellään ravintola 2h+k:ssa, Aleksanterinkatu 33, vihreä ovi ja sinne baarin perälle. Viimeistään henkilökunnalta voi udella, missä on pöytä numero 8, niin neuvovat kyllä perille.

Eikä siinä vielä kaikki! Koska en järjestä erikseen valtavia megabileitä, synttäribudjetti on allokoitu tämän miitin viihtyvyyteen. Minä tarjoan miittiporukalle ruoat, minkä lisäksi lupasivat meille alkoholittomista juomista -25% listahinnoista. Jos olet tulossa syömään, ilmoitathan minulle viimeistään keskiviikkona. Tiedän sitten kertoa ravintolalle, montako meitä on oikein tulossa. Koko ruokalista on tarjolla, eli jokaiselle jotakin, juomat saa kuitenkin jokainen kustantaa itse. Ilmottautumispakkoa ei ole, tarkoitus on lähinnä ilmoittaa ravintolalle, kuinka isoon poppooseen pitää varautua. Te, jotka olette jo ilmottautuneet muita reittejä, älkää turhaan ilmottautuko uudestaan.

Ja jos joku sattuu niin hövelille päälle, että miettii tuovansa minulle lahjan, toiveenani on jotain, mikä ei jää kuljeksimaan nurkkiin. Se voi olla jotain aineetonta, jotain syötävää tai jotain, mikä menee muuten nopeasti käyttöön, mutta ylimääräistä tavaraa en enää kotiini halua. En odota keneltäkään tuomisia, vaan tämä miitti on minun kiitokseni teille. Sillä ei ole mitään merkitystä, olemmeko edes tavanneet, vaan kuten aiemminkin, kaikki ovat tervetulleita.

Nähdään Kaksiossa torstaina!



P.S. Tässä vielä miittietiketti:


1. Älä koske kehenkään ilman lupaa.

Kuten bileissäkin, miitissä ei saa koskea kehenkään ilman lupaa. Älä oleta, että saat koskea johonkuhun, vaikka näkisitkin muiden koskevan. Kysy ensin.

2. Ole sellainen kuin olet ja anna muiden olla sellaisia kuin ovat. Kohtele kaikkia ihmisinä.

Vaikka et pitäisikään jostakusta tai hänen mieltymyksistään, se ei oikeuta haukkumaan tai tuomitsemaan ketään. Jos et voi sietää jotakuta, siirry toiseen pöytään.

3. Älä heitä kaveria kaapista.

Vaikka tietäisitkin jonkun oikean nimen, käytä hänestä sitä nimeä, jolla hän esittäytyy. Älä huuda kenenkään nimimerkkiä kovaan ääneen pöydästä toiseen, jos et ole varma, että se on kaikille ok. Älä kerro kenenkään mieltymyksistä, sairauksista, työasioista tai muista henkilökohtaisista tiedoista, jos et ole varma, että sinulla on siihen lupa.

4. Kaikki miitissä puhuttu ja tapahtunut on luottamuksellista, älä puhu niitä asioita ulkopuolisille.

Moni kertoo itsestään asioita, joiden ei halua leviävän miitin ulkopuolelle. Kunnioita jokaisen yksityisyyttä äläkä kerro muille, mitä miitissä on puhuttu tai tehty.

5. Älä ole kaatokännissä.

Monet miitit tapahtuvat anniskeluravintolassa, mutta niissä ei ole tarkoitus olla humalassa. Jos toiveissasi on juoda itsesi tuntuvaan humalaan, löydät siihen varmasti jonkin toisen tilaisuuden.

6. Muista, että tarkoituksena on viihtyä ja tutustua ihmisiin.

Miitti ei ole esiintymislava, lihatiski tai sessiotila. Toki joskus käy niin, että joku löytää miitistä kumppanin tai sessioseuraa, mutta niiden tarkoitus ei ole olla seuranhakutilaisuuksia.

7. Valokuvaaminen ja muu tallentaminen on kielletty.

Se, mikä tapahtuu miitissä, jää miittiin. Jos haluat ottaa kuvan itsestäsi ja kaveristasi miitin aikana, sen voi tehdä miittipaikan ulkopuolella.

alice

Oho, en ookaan tainnut olla miitissä öö, en muista kuinka pitkään aikaan, mut hyvin pitkään. Jännää. Mutta pitäähän sitä nyt synttäriburgereille tulla. Tämä ei ole ilmoittautuminen, koska ilmoittauduin jo suunnitteluvaiheessa :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oho, en ookaan tainnut olla miitissä öö, en muista kuinka pitkään aikaan, mut hyvin pitkään. Jännää. Mutta pitäähän sitä nyt synttäriburgereille tulla. Tämä ei ole ilmoittautuminen, koska ilmoittauduin jo suunnitteluvaiheessa :D
On se jo aikakin!

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 623
  • Galleria
no jopas, melkein kiinnostaa tulla paikalle! Pitää katsoa siis saanko vähän puljattua kalenteria.

Jos en onnistu niin tätä kautta sitten ONNEA!

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1677
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Voi harmi!!!!!!! En millään pääse osallistumaan Sedän synttäreille. Lähden samana päivänä vuosittaiselle etelänmatkalleni, joka sattuneesta syystä suuntautuu Ukrainan sijaan Luumäelle. Olen kuitenkin vahvasti hengessä mukana ja lupaan lahjoa Sedän seuraavan kerran kohdatessani ruokalahjuksella.

Ilona

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 919
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Ruoka (ja synttärit!!!) mainittu, olen kiinnostunut  8)

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Oho! Mulla on torstaina synttärit eikä oo synttäriohjelmaa varsinaisesti. Ehkäpä tulen, pitää vaan sitten sietää sitä, että juhlitaan jonkun toisen synttäreitä  ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
no jopas, melkein kiinnostaa tulla paikalle! Pitää katsoa siis saanko vähän puljattua kalenteria.

Jos en onnistu niin tätä kautta sitten ONNEA!
Kiitos! Tule toki käymään, jos saat puljattua, kyllä sinne mahtuu!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ruoka (ja synttärit!!!) mainittu, olen kiinnostunut  8)
Tervetuloa, Kaksiossa nähdään!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oho! Mulla on torstaina synttärit eikä oo synttäriohjelmaa varsinaisesti. Ehkäpä tulen, pitää vaan sitten sietää sitä, että juhlitaan jonkun toisen synttäreitä  ;D
Pöh, ihan hyvin voidaan viettää tuplasynttärit! Pitääpä kysyä Kaksion väeltä, josko laittaisivat meille jotkut överihauskat, alkoholittomat synttäridrinkit pöytään :D

Ariana

Enpä oo hetkeen Kaksiossa päässyt käymään, mutta nyt on ehdottomasti pakko tulla :))

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Enpä oo hetkeen Kaksiossa päässyt käymään, mutta nyt on ehdottomasti pakko tulla :))
Jee! Kiva nähdä suakin!

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Oho! Mulla on torstaina synttärit eikä oo synttäriohjelmaa varsinaisesti. Ehkäpä tulen, pitää vaan sitten sietää sitä, että juhlitaan jonkun toisen synttäreitä  ;D
Pöh, ihan hyvin voidaan viettää tuplasynttärit! Pitääpä kysyä Kaksion väeltä, josko laittaisivat meille jotkut överihauskat, alkoholittomat synttäridrinkit pöytään :D

Uu sehän oiskin hienoa  ^-^ Ja pääasia on että juhlitaan  ^-^

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Jaahas en mää mihinkään pääse, Domilla on rutto, pitää välttää kontakteja  :(

tumppi94

  • Vieras
No kaise täytyy ilmoittaa kerran kolmeen vuoteen että on tulossa miittiin ilmaisen ruuan takia