Kirjoittaja Aihe: 22.5. Bar Bertel klo 19, kurveja ja kaaria kehossa eli korsettimiitti  (Luettu 2441 kertaa)

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
22.5.2018 klo19 keskustellaan Bar Bertelin alakerrassa korseteista

Siitä miten korsetilla saaadaan korostettua kehon omia kurveja tai loihdittua sellaiset esiin, kuinka korsettia hoidetaan ja käytetään ja mitä merkitystä sillä voi olla muutrn.

Tuon mukanani omia korsettejani, ompelijani lupasi muutaman toisentyyppisen myös mallikappaleiksi ja muillekin riittää tilaan sanoa sanansa.

Jos paikalle on tulossa joku joka harrastaa tight lacingia, laitahan mjnulle jo etukäteen viestiä jos viitsit, olisi kiva kuulla näkemyksiäsi!

Tervetuloa!

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vielä kaksi viikkoa .... argghhh .....
Tänään pääsi piiskaamaan, pääsisköhän seuraavaksi kiristämään oikein kunnolla. ::)

submit

  • Vieras
Ihana aihe! Harmi kun harvoin viikolla pääsee Tampereella asti käymään. Ootte ihan etuoikeutettuja siellä kun näyttäis jatkuvasti olevan niin kiinnostavia teemoja.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Täällä vaan asuu paljon hyviä pervoja, jotka on valmiita tekeen pikkusen joskus. Pisaroista ne tulevatkin koostuu  :D

Persilja

Mä tuun tänne töiden jälkeen, eli oon puoli yhdeksän maissa!

Myöskin HUOM jos oot maksanu Rsykkeen jäsenmaksun ja oot jäsenkorttia vailla, niin tuu hihkaseen mulle  :) Uuden hallituksen myötä kun Jalosta tuli puheenjohtaja, niin jäsenvastaavan homma siirty meikälle!

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
 Jos joku korsetillinen haluaa toimia esineellistettävänä kiristysmallina niin hihkaiskoon!

jenna

  • Vieras
« Viimeksi muokattu: 21.05.2018, 08:38 kirjoittanut mystif »

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria

RovioKuningatar

Lyllertää kiloineen paikalle suunnilleen normi aikaan.

ps.  Mysti ja Nicolaus, hymy pyllyyn ja kieli suuhun :)

MIAji

Jos joku korsetillinen haluaa toimia esineellistettävänä kiristysmallina niin hihkaiskoon!

Minä! Ehkä...  ::)

jenna

  • Vieras
no voin toimia malli nukkena telineenä :)

Lamoka

Mä sain tehtäväkseni tuoda miittiin pikkuisten piknikiltä yli jäänyttä lakritsaa. (oli maailman huonoin idea ottaa ne säilytykseen, kun ne huhuilivat jatkuvasti sieltä kaapista mihin pistin ne piiloon :D). Vähän lakua siis tarjolla. :) Hallussapitäjän pieni lakritsivero siitä on luonnollisesti mennyt. 8)

Ja niin, mua saa kiristää kans. :))