Kirjoittaja Aihe: Sinkkujen lautapeli-ilta!  (Luettu 40866 kertaa)

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #45 : 16.11.2011, 15:35 »
On mullakin natsiperiaate että mun peleillä pelattaessa ei syödä sipsejä... Se nyt on selviö. Kotioloissa kiellän myös kaikki juomalasit samalta pöydältä. Ovat jotkut lautapelit aika arvokkaita ja mun tuloilla en halua ostella jatkuvasti uusia klähmääntyneiden tilalle.

Ja eipä baareissa omia eväitä syödä muutenkaan.

Mites Dalmuti tai Bang! ? Bangiin ainakin mahtuu montaa pelaajaa.

LordiMenneisyys

Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #46 : 16.11.2011, 15:40 »
Dalmutiin mahtuu myös 6 pelaajaaja ja yksittäinen peli ei kestä kovin kauaa. Peli on tosin sopivan koukuttava :D

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #47 : 16.11.2011, 15:42 »
Vähänkö mä oon vanhanaikainen (tai modernisti retro), mutta mä oon kyl niin ehdottomasti Kimblen ja Unon kannalla. Juomapelinä tai tavallisesti.

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #48 : 16.11.2011, 16:17 »
Kimble ja Uno toimivat hienosti, ne on ainakin monille tuttuja, helppoja opettaa ja kynnys tulla mukaan on matala. Uno kaiken lisäksi kulkee kätevästi mukana.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #49 : 16.11.2011, 16:51 »
Perussetti, mikä minulta löytyy:
- rappakalja
- carcassonne
- menolippu
- kuusi riviin (aka härkäpeli)
- saboteur

Uutta finanssia tuli penskana pelailtua paljonkin; olisi kiva kokeilla onko aika vain kullannut muistot :) Monopoli-kopioista minulla olisi Ghettopoly  ;D

-tt

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #50 : 16.11.2011, 16:54 »
Lainaus
Perussetti, mikä minulta löytyy:
- rappakalja
- carcassonne
- menolippu
- kuusi riviin (aka härkäpeli)
- saboteur

Uutta finanssia tuli penskana pelailtua paljonkin; olisi kiva kokeilla onko aika vain kullannut muistot :) Monopoli-kopioista minulla olisi Ghettopoly  ;D

Noista rappakalja ja carcassonne on tuttuja ja ne ovat ainakin oikein sopivia. Noita muita en oo pelannu ni en osaa kommentoida. Monopoli saattaa olla vähän turhan kilpailullinen ollakseen leppoisa :P

swan

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #51 : 16.11.2011, 17:05 »
Mukava idea tääkin. Mä en tiedä et olenko oikeaoppinen sinkku mutta kai sitä voisi osallistua joskus vain illanviettomielessä? Toisaalta en voi pelata jos en saa aina voittaa :D

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #52 : 16.11.2011, 20:40 »
Voisko seuraavan sinkkuillan järkätä ilman pelejä?  Ei sillä että varmaan muutenkaan kannattais tulla Trelta pks-sinkkumiittiin mutta lautapelit saa mun karvat nousemaan pystyyn.
Oli pakko kuitenkin sanoa kun en varmaan ole ainoa joka ei ole pelien ystävä...

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #53 : 17.11.2011, 13:22 »
Voisko seuraavan sinkkuillan järkätä ilman pelejä?  Ei sillä että varmaan muutenkaan kannattais tulla Trelta pks-sinkkumiittiin mutta lautapelit saa mun karvat nousemaan pystyyn.
Oli pakko kuitenkin sanoa kun en varmaan ole ainoa joka ei ole pelien ystävä...

no jaa jotain toimntaa on hyvä olla ,vai jurotetaanko vaan pöydissä ja ei varmaan jutella kun tuttujen kaa?

Huntress

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #54 : 17.11.2011, 17:45 »
Voisko seuraavan sinkkuillan järkätä ilman pelejä?  Ei sillä että varmaan muutenkaan kannattais tulla Trelta pks-sinkkumiittiin mutta lautapelit saa mun karvat nousemaan pystyyn.
Oli pakko kuitenkin sanoa kun en varmaan ole ainoa joka ei ole pelien ystävä...

Musta on sääli et ihmiset lakkaa pelaamasta (ulko)pelejä heti kun lapsuus on ohi :( Joko ei yhtäkkiä kiinnosta, ei kehtaa tai sit on jotain mielenkiintosempaa tekemistä, kuten vaik sitä ryyppäämistä ja telkkarin tuijotusta. Tai sit niit pelataan vaan juhannuksena mökillä kun muutakaan tekemistä ei ole. Kaikkina muina iltoina voi tehdä sinkut mitä lystää, mut tää yksi sinkkujen peli-ilta vuodessa on hieno idea.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #55 : 17.11.2011, 18:23 »
Voisko seuraavan sinkkuillan järkätä ilman pelejä?  Ei sillä että varmaan muutenkaan kannattais tulla Trelta pks-sinkkumiittiin mutta lautapelit saa mun karvat nousemaan pystyyn.
Oli pakko kuitenkin sanoa kun en varmaan ole ainoa joka ei ole pelien ystävä...

Musta on sääli et ihmiset lakkaa pelaamasta (ulko)pelejä heti kun lapsuus on ohi :( Joko ei yhtäkkiä kiinnosta, ei kehtaa tai sit on jotain mielenkiintosempaa tekemistä, kuten vaik sitä ryyppäämistä ja telkkarin tuijotusta. Tai sit niit pelataan vaan juhannuksena mökillä kun muutakaan tekemistä ei ole. Kaikkina muina iltoina voi tehdä sinkut mitä lystää, mut tää yksi sinkkujen peli-ilta vuodessa on hieno idea.

Mun henkkoht peli-inhoni on säilynyt ihan lapsuudesta asti koska on sen verran luonnevikaa etten kestä häviötä joten en viitti itteäni kiusata pelaamalla pelejä ja ahdistumalla kun yritän peitellä sitä piirrettä itsessäni.
Toinen vaihtoehto on että pelaan ja saan raivarin kun häviän. Kumpi lie kivempi sinkkuillassa.
Ärsyttäviä ennakko-olettamuksia taas tässä. Pelatkaa toki, ehdotin vaan että jos järkätään toisenkin kerran tämä niin sitten siellä vois olla jotain muuta kuin pelejä.


Nick

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #56 : 17.11.2011, 19:03 »
Pinkkis, eiköhän sinne muitakin peleistä vähemmän innostuvia eksy ja voit sit pikadeittailla heitä muiden keskittyessä lautapeleihin :)

Kattinen

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #57 : 17.11.2011, 21:01 »
Mulle käy periaatteessa molemmat noista sunnuntaista, mutta 15.1. on parempi. Tilliksen mainitsemista peleistä myös "Härkäpeli" ja Saboteur ja Menolippu (mulla Eurooppa-versio) on hyviä. Hitto, pitääkö tuonne asti odottaa :(

Smooth

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #58 : 17.11.2011, 22:11 »
Mun henkkoht peli-inhoni on säilynyt ihan lapsuudesta asti koska on sen verran luonnevikaa etten kestä häviötä joten en viitti itteäni kiusata pelaamalla pelejä ja ahdistumalla kun yritän peitellä sitä piirrettä itsessäni.
Toinen vaihtoehto on että pelaan ja saan raivarin kun häviän. Kumpi lie kivempi sinkkuillassa.

Et ole yksin. Minä en pela myöskään ja kahdesta syystä: en kestä kun häviän (mä oikeasti saatan ottaa homma tosisaan ja itkeä tihruuttaa muutama tunti) ja minä en ikinä muista mitään sääntöjä. Olen joskus pelanutkin, jotain peliä intohimoisesti muutama viikko, esim ginirommia mutta nyt totean etten muista edes paskahousun tai ämpärin sääntöjä. Ja Lemmingsien kanssa viihdyin tasan niin kauan kun niistä tuli kolmiulotteiset.

Mutta tämä oli erittäin OT, joten muille vaan hyviä pelaamisia... :-[

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #59 : 18.11.2011, 12:13 »
Mun henkkoht peli-inhoni on säilynyt ihan lapsuudesta asti koska on sen verran luonnevikaa etten kestä häviötä joten en viitti itteäni kiusata pelaamalla pelejä ja ahdistumalla kun yritän peitellä sitä piirrettä itsessäni.
Toinen vaihtoehto on että pelaan ja saan raivarin kun häviän. Kumpi lie kivempi sinkkuillassa.

Et ole yksin. Minä en pela myöskään ja kahdesta syystä: en kestä kun häviän (mä oikeasti saatan ottaa homma tosisaan ja itkeä tihruuttaa muutama tunti) ja minä en ikinä muista mitään sääntöjä. Olen joskus pelanutkin, jotain peliä intohimoisesti muutama viikko, esim ginirommia mutta nyt totean etten muista edes paskahousun tai ämpärin sääntöjä. Ja Lemmingsien kanssa viihdyin tasan niin kauan kun niistä tuli kolmiulotteiset.

Mutta tämä oli erittäin OT, joten muille vaan hyviä pelaamisia... :-[
Toimisiko tuohon siedätyshoito? Jos kokeilisitte pelata fps-pelejä verkossa, voisitte saada tilaisuuden hävitä nopealla tahdilla ympäri vuorokauden ilman, että kukaan on näkemässä alun raivoamista. Jossain vaiheessa aivojen on pakko turtua häviämisen tunteeseen ja kykenette rauhottumaan.
Toisaalta tuo raivoaminen häviämisestä tuo varmasti mielenkiintoisia aspekteja D/s-suhteeseen, kun se on tiedossa.