Kirjoittaja Aihe: Sinkkujen lautapeli-ilta!  (Luettu 40841 kertaa)

FatamorgaNa

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #60 : 18.11.2011, 18:20 »
Kuullostaa hyvältä setiltä.

Tuun mukaan jos saan majotuksen järjestymään (15.1?). Ehdottomasti haluan pelata Bangia tai Menolippua, jos niihen sais jengin kasaan!

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #61 : 18.11.2011, 21:39 »
Pokeria anyone? :D

Huntress

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #62 : 18.11.2011, 21:46 »
Miksi mulle tuli heti mielleyhtymä pokerista SMFR:n Salakapakka-clubiin ja sen pelipöytään, jonka kansoittivat lähinnä miehet? Millainenhan osanottajakanta saataisiin, jos iskettäisiin käyntiin strippipokeri.....?

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #63 : 18.11.2011, 22:04 »
Luultavasti lauma alastomia miehiä ja pari nauravaa naista.

Huntress

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #64 : 19.11.2011, 01:16 »
Luultavasti lauma alastomia miehiä ja pari nauravaa naista.

xDDDD

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #65 : 07.12.2011, 11:51 »
Miksi mulle tuli heti mielleyhtymä pokerista SMFR:n Salakapakka-clubiin ja sen pelipöytään, jonka kansoittivat lähinnä miehet? Millainenhan osanottajakanta saataisiin, jos iskettäisiin käyntiin strippipokeri.....?

Inhoan sekä pokeria että fuskua. jotain muuta kortti-, tai lautapeliä voisin kokeilla strippinä tai ilman.
baarin pitäjällä saattaisi tosin olla asiasta oma mielipiteensä.

BlackFairy

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #66 : 11.12.2011, 21:10 »
scrabblea on aina kiva pelata pervojen kanssa  8)

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #67 : 17.12.2011, 19:01 »
Paikkaa ja kellonaikaa?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #68 : 18.12.2011, 18:17 »
Olisko Majava mitään? Tila on hyvin romanttinen ja alakertaan kykenee eristäytymään miittiporukalla.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #69 : 18.12.2011, 19:36 »
Olisko Majava mitään? Tila on hyvin romanttinen ja alakertaan kykenee eristäytymään miittiporukalla.

Majavan pyöreät pöydät ovat hieman epäkäytännölliset lauta- ja korttipeleille. Itse ehdottaisin paikaksi Kaisaniemen Ravintola Kaislaa.

-tt

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #70 : 19.12.2011, 11:54 »
kaisla kai jo mainittu aiemminkin,siellä hyvät ja suht rauhalliset tilat,jotain pelejäkin talon puolesta.

itsellä nyt sairastelussa huononpi vaihe menossa,eli jos kunto sallii tulee.

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #71 : 19.12.2011, 22:44 »
Itsekään en viihdy majavassa yhtään ja Kaislan pöydät ja ilmapiiri tosiaan sopivat pelaamiseen paljon parempi. Lisäksi se on muutenkin isompi ja kivempi ja parempi. Ja Kaisaniemi on aavistuksen lähempänä ydinkeskustaa joten sinne on helpompi tulla, tuli sitten Espoosta Vantaalta tai Turusta.

Kattinen

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #72 : 20.12.2011, 14:57 »
Komppaan Kaislaa. Iltapäivästä?

Eisengel

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #73 : 21.12.2011, 18:08 »
Tämä kuulostaa hyvältä. :) Toivottavasti paikaksi valikoituu jokin sellainen, johon ulkopaikkakuntalainenkin osaa asialliset ohjeet saatuaan.

Ja yhdyn muihin puhujiin, että tällaisessa tilaisuudessa pelit saavat olla sitä luokkaa, ettei sääntöjen selitys ainakaan paljon yli kymmentä minuuttia kestä.

Itse olen kaikkien sanapelien ystävä ja voin ottaa mukaan pari pakkaa Avistaa ja Scrabblen.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #74 : 22.12.2011, 06:56 »
Tämä kuulostaa hyvältä. :) Toivottavasti paikaksi valikoituu jokin sellainen, johon ulkopaikkakuntalainenkin osaa asialliset ohjeet saatuaan.

Ja yhdyn muihin puhujiin, että tällaisessa tilaisuudessa pelit saavat olla sitä luokkaa, ettei sääntöjen selitys ainakaan paljon yli kymmentä minuuttia kestä.

Itse olen kaikkien sanapelien ystävä ja voin ottaa mukaan pari pakkaa Avistaa ja Scrabblen.

kaisla sopii ulkopaikkakuntalaisellekkin tuli sit autolla, junalla ,tai bussilla  kuitenkin kivenheiton päässä rautatieasemasta

varmasti joku ystävällinen submies,tulee vaikka vastaankin ilmottaudun oppaaksi,jos tuntuu olevan tarvetta.