Kirjoittaja Aihe: Sinkkujen lautapeli-ilta!  (Luettu 40774 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #90 : 13.01.2012, 17:26 »
Nämä olisi ollut vuosituhannen parhaat "bileet" jos olisin tullut paikalle,mutta en tule jään sairastamaan kotiin.

LaVida

Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #91 : 13.01.2012, 18:39 »
Nämä olisi ollut vuosituhannen parhaat "bileet" jos olisin tullut paikalle,mutta en tule jään sairastamaan kotiin.

Olen varma siitä, että kaikki paikalle saapuvat pitävät tunnin hiljaisen tuokion, ellei jopa kahden vuoksesi.

Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta :)

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #92 : 13.01.2012, 23:57 »
Koska olen tätä huudellut kasaan niin koen kohteliaaksi ilmoittaa, että itsekään pääse paikalle. Mullon lauantaina treffit ja en enää muutenkaan ole yksiselitteisesti sinkku. Tästä näemme, että universumi antaa ihmiselle sitä mitä itse antaa muille. :D

Antoisaa sinkkumiittiä kaikille!

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #93 : 14.01.2012, 01:41 »
Olen varma siitä, että kaikki paikalle saapuvat pitävät tunnin hiljaisen tuokion, ellei jopa kahden vuoksesi.

Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta :)
Aion ilmaantua paikalle, vaikka sinkku olenkin.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #94 : 14.01.2012, 07:00 »
Nämä olisi ollut vuosituhannen parhaat "bileet" jos olisin tullut paikalle,mutta en tule jään sairastamaan kotiin.

Olen varma siitä, että kaikki paikalle saapuvat pitävät tunnin hiljaisen tuokion, ellei jopa kahden vuoksesi.

Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta :)

Oikeastaan "loppupelissä" sama onko teknisesti sinkku vai ei,Alunperinkin huomasin 1 ongelman tässäillassa

paikan naiset ovat liian IsojaDiivoja,tunnstaakseen olevansa sinkkuja/hakevansa jotakin.

vaikka homma mennee pitkälti härkäjuhlaksi,terveenä olisin toki mielenkiinnosta käynyt.

ja jälki kanetti huumorintajuni korkealentoisuus ei näkämä tavoita kaikkia 8)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #95 : 14.01.2012, 11:57 »
Olen varma siitä, että kaikki paikalle saapuvat pitävät tunnin hiljaisen tuokion, ellei jopa kahden vuoksesi.

Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta :)
Aion ilmaantua paikalle, vaikka sinkku olenkin.

Paikalle ilmaantuvien varattujen sinkkumiesten harmiksi en pääse paikalle huomenna :(.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #96 : 14.01.2012, 14:01 »
Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta :)

Öh, ai onks sinne tulossa varattuja? Mikä juttu tää on, vittuilua vai aito kommentti?
En mä nyt ainakaan viitsi sitten tulla jos paikalle on tulossa enempi varattuja kun ne pelitkään ei kiinnosta.

Mr.Vic

Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #97 : 14.01.2012, 19:54 »
Näistä näyttää tulevan varattujen miesten kokous muutenkin. Parempi jättää väliin mun osalta :)

Öh, ai onks sinne tulossa varattuja? Mikä juttu tää on, vittuilua vai aito kommentti?
En mä nyt ainakaan viitsi sitten tulla jos paikalle on tulossa enempi varattuja kun ne pelitkään ei kiinnosta.

No siis näyttää yleisesti siltä että paikalla kokoontuu majavan peleistä kiinnostumaton varattujen "sinkkumiesten" kerho.
Itsekin olin tulossa paikalla vaan pelejä pelailemaan, ettei tapahtuma ihan kasaan kuivuis...

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #98 : 14.01.2012, 20:08 »
Huumori taitaa olla vaikea laji, joka ei sovellu kaikille.

LaVida

Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #99 : 14.01.2012, 23:11 »
Ei hyvää päivää, jos nyt otitte tosissaan mun heiton :)
Yhtä tosissani minäkin olin sen hiljaisen tunnin suhteen! Oh my... :)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #100 : 15.01.2012, 07:03 »
Kiitos hiekotuksesta.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #101 : 15.01.2012, 09:23 »
Eli siis tänään kello 15 Kaislassa.
Aivan huumori on vaikea laji, ja jos joku väittää mua varatuksi, niin haluaisin itsekin tietää, kuka on varannut.
Että älkää yleistäkö.

FatamorgaNa

  • Vieras
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #102 : 15.01.2012, 16:06 »
Tää Iso Diiva jättäytyi pois. En tiennyt että pitää olla haku päällä.


(eh eh..voi että toivottavasti mun huumori nyt aukee sit kaikille, ...) Plah!

chaste

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #103 : 15.01.2012, 16:35 »
Mikä iso?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Sinkkujen lautapeli-ilta!
« Vastaus #104 : 15.01.2012, 17:14 »
Kiitos kaikille hyvästä seurasta.