Kirjoittaja Aihe: Subin kanssa ensimmäinen kerta  (Luettu 9798 kertaa)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #15 : 04.11.2017, 18:48 »
Hmm. Olisiko mahdollista tosiaan sopia ehkä jo ennalta sitten, että pidetään 1-2 taukokohtaa jossain kohti, missä tsekataan fiilikset, että jatketaanko sessiossa syvemmälle?  (Tämä tietysti niiden turvaelejuttujen ohella.)

Itse en sovi etukäteen mistään tauoista mutta tauko on aina ekalla kerralla ( ja muillakin kerroilla ) jossa höpötellään kaikesta älyttömästä ja nauretaan sylikkäin hölmöille jutuille  :)
Ohan se vaan niin kivaa siinä tokasta että nyt kun on pettinki hoidettu niin voitas vaikka vähän nussia  >:D

Fetishpari

Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #16 : 04.11.2017, 18:51 »
Kiitos teille jokaiselle vastauksista. Lisää varsinkin subien näkökulma kiinnostais

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #17 : 04.11.2017, 20:11 »
Niin, kokonaisuus varmaankin riippuu kovin monesta eri asiasta. Sessioita voi olla kovin monenlaisia. Ei kai tuo ole mitenkään mahdotonta määritellä etukäteen puhumalla mennäänkö lähempänä rajoja vai ei. Aika harvinaista on ensimmäisellä kerralla saada kaikkea sitä mitä useampi harjoite sitten tarjoaa.

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #18 : 05.11.2017, 11:09 »
Meillä natsas kemiat niin hyvin, että päädyttiin heti ensi tapaamisella sessioimaan. Miellytimme toisiamme ulkonäöllisesti, mieltymyksellisesti ja henkisesti. Se vaan tuntui siltä, että pakko päästä hommiin.  :) En unohda sitä hetkeä koskaan. Saattoihan se sessiointi olla vähän kömpelöä, mutta nautinnollista. Ajan ei tarvitse kullata sitä muistoa.

CRPulse

  • Vieras
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #19 : 05.11.2017, 11:31 »
Esimmäinen kerta - aina ollut naiselle (subille) sokkosessio luonani. Koskaan kukaan ei ole jättänyt tulematta, koskaan kukaan ei ole lähtenyt ennen seuraavaa päivää. Koskaan kukaan ei ole kieltätynyt jatkosta. Koskaan en ole käynyt kaffella.
Ok, kerran olen scenemiitissä erään tavannut jolloin suhde ei saanut alkuansa sokkosessiosta, harmittaa :(( yksi poikkeus sallittaneen noin viidestäkymmenestä..
« Viimeksi muokattu: 06.11.2017, 06:38 kirjoittanut CRPulse »

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #20 : 05.11.2017, 15:34 »
Esimmäinen kerta - aina ollut subille sokkosessio luonani. Koskaan kukaan ei ole jättänyt tulematta, koskaan kukaan ei ole lähtenyt ennen seuraavaa päivää. Koskaan kukaan ei ole kieltätynyt jatkosta. Koskaan en ole käynyt kaffella.
Ok, kerran olen scenemiitissä erään tavannut jolloin suhde ei saanut alkuansa sokkosessiosta, harmittaa :(( yksi poikkeus sallittaneen noin viidestäkymmenestä..

Voin sanoa, että toimi.. ennen ensimmäistä tapaamista/sessiota takana oli hyvin intensiivinen 6 viikkonen viestittelyn, etätehtävien ja juttelun merkeissä tutustuen toiseen ja mieltymyksiin/rajoihin.

Tunne seisoessaan ensi kerran toisen oven takana oli jännittävä ja kihelmöivä. Jännitettä lisäsi se, että kummallakaan ei ollut hajuakaan miltä toinen näyttää ja itselle tiesin sessiossa tulevan useita uusia asioita ja jännitti miten keho/mieli reagoisi niihin  ;D. Silti en voi sanoa, että minua olisi pelottanut tuleva vaan luotu luottamus viikkojen aikana loi enemminkin nälkäisen uteliaisuuden  :P. En myöskään koe, että kummankaan olisi tarvinnut himmata/ olisi jäänyt nälkäiseksi sessiossa vaan hyvällä suunnittelulla ja tilannetajulla/lukukyvyllä sessio oli ihan täydellinen.

Mitä tulee taukoihin niin nekin olivat ensi sessiossa luonnollisia eikä niitä pidetty sen takia ettenkö olisi ollut kykeneväinen jatkamaan/tilaa olisi pitänyt tarkastaa vaan ne ennemminkin jaksottivat iltaa ja teemoja.. sisään tultaessa lasillinen - sessiointia - illallisen alkuruoka ja pääruoka - sessiointia - jälkkäri - sessiointia - lasillinen skumppaa ja illan fiiliksiä fiilistellen (jälkihoito).. eikä edes illallisen aikana oltu ns. normaalisti vaan omat elementtinsä oli myös syödessä/tauon aikana läsnä luoden taukoineen jännitteen yllä pitävän sessiokokonaisuuden.

Aloittajille lisäyksenä, että tulin itse kinkymaailmaan swinkkuilun parista ja uskon tietäväni tilanteen missä olette - olenhan itsekin kahvitellut ennen "sessioita" pariskuntien kanssa  ;D. Ehkä teidän tapauksessa kun ei aloituksessa lue, että onko kolmas pyöränne edes kinky ( vai tykkääkö vain vähän rajummasta seksistä) niin lähtökohta on eri kuin mitä kinkymaailmassa :).. mutta kannattaa keskustella avoimesti minkä tyyppistä alistamista haluaisitte toteuttaa ja onko se hänelle ok (tapoja on monia ilman, että mitään listoja tarvitsee täytättää ja niin että se lisää odotusta tulevasta ;)).. Itse en välttämättä lähtisi mitään edes kokeilemaan jos toinen on ns. vanilja joka on vaan kiinnostunut kimppailusta :). Summa summarum, ennen sitä ekaa sessiota kannattaa selvitellä mieltymykset - muutkin kuin ne ulkoisesti muodollisesti pätevyydet- ja panostaa siihen ensi sessioon niin että siitä jää hyvä fiilis kaikille :). Pidetään peukkuja!

Dariane

  • Vieras
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #21 : 05.11.2017, 15:59 »
Onhan se fiksua edetä tunnustellen ja tutustuen ja pitää niitä lepotaukoja. Yleensä siinä jotain syödäänkin, kun hermostunut subi on ehkä onnistunut järsimään jonkun näkkärin. Paljon riippuu kemioista ja siitä, kuinka kokeneita ollaan, mutta helpommin sitä subina pääsee yli liian pehmeästä aloitussessiosta kuin liian rankasta. Käytän turvasoittoa ekoissa sessioissa, sillä kanssani tehdään usein esim. sidontoja.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #22 : 05.11.2017, 16:42 »
Mä olen mun ihan ekasta sessiosta kirjoittanut sessiokertomuksen tänne. Siinä edettiin hitaasti, jännitettä rakentaen. Ja se oli todella onnistunut, vaikkei fyysisesti tapahtunut kuin rajua sormetusta ja pakotettuja orgasmeja.

Itse pidän siitä, että ensimmäisellä kerralla mennään enemmän sinne pään sisään, kuin iholle.

Eräässä suhteessa taas sitten meni session alkamisesta n. 10minuuttia kun minua jo piiskattiin ja pantiin. Ei hyvä, en kerennyt mukaan henkisesti. Asiat tapahtuivat, mutten ollut niissä läsnä vaan lähinnä jännitin. En ollut rento.

Minä kaipaan aikaa sessiossa, hyvän lämmittelyn. Puhtaassa kipusessiossa on helpompaa olla, koska kyse on vain kivusta nauttimisesta, ei tarvitse jännittää tai miettiä miten mielyttää toista. Sama köysittelyssä, voin vain olla, antaa kehoni toiselle ja rentoutua.

D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.

Nvriih

  • Vieras
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #23 : 05.11.2017, 19:29 »
Mä tapasin masterin ekaa kertaa sessiossa, joka sovittiin nopealla aikataululla. Vaikka aikaa oli vähän, homma meni nappiin. Sen kummempaa ei tapahtunut kuin suihinotto ja pano melko vaniljaan tapaan, mutta kevyt nimittely ja dirty talking, tukasta vetäminen ja kevyt lämpsiminen riittivät molemmille siihen, että todettiin seuraavien tapaamisten olevan selviö. Kemiat natsas.

Siitä sitten kerta kerran perään rakennettiin juttuja rankempaan suuntaan. Olen hirmu kiitollinen, että master on edennyt sopivalla tahdilla ja tuonut rankempia elementtejä pikkuhiljaa mukaan. On ollut aikaa omaksua uutta ja kypsytellä omia fiiliksiä tapahtuneista. Ja moni asia on hänellekin ollut uutta, esimerkiksi neulat.

Fetishpari

Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #24 : 05.11.2017, 19:45 »
Kiitos olette hyvin kultaisia kun jaksatte vastailla  :). Tästä voisi vetää päätelmää että yhtä selvää tapaa ei ole. Suurin osan kuitenkin arvostaa kevyempää liikeelle lähtöä. Siinäpä se haaste on taspainoilla mikä on se sopiva. Omasta mielestä jos ensimmäisellä kerralla joutuu käyttämään turvasanaa on mennyt pieleen, luottamus ei voi olla esimmäisellä kerralla subillakaan 100%..

Dariane

  • Vieras
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #25 : 05.11.2017, 20:15 »
Eräässä suhteessa taas sitten meni session alkamisesta n. 10minuuttia kun minua jo piiskattiin ja pantiin. Ei hyvä, en kerennyt mukaan henkisesti. Asiat tapahtuivat, mutten ollut niissä läsnä vaan lähinnä jännitin. En ollut rento.

Hyi, en tykkäis. Kerran meni ekassa sessiossa viisi minuuttia että olin alaston ja peba kihelmöivänä ja ehkä vartti, että hiippailtiin mun rajoilla. Se oli oli kuitenkin kaunista. Mut jos siinä olis ollut jotain pano- ja suihinottovaateita, niin olisin kyllä ollut tosi pettynyt. Että mikä nyt sitten kenellekin on helppoa ja kevyttä. ;D Ei se selviä puhumatta.

Kelpie

  • Vieras
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #26 : 05.11.2017, 20:42 »
D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.
Ihan kuriositeettinä, mitä tarkoitat D/s-sessiolla?
« Viimeksi muokattu: 05.11.2017, 21:10 kirjoittanut Kelpie »

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #27 : 05.11.2017, 23:22 »
D/s-sessiot ovat vaativampia, koska lämpenen aika hitaasti lopulta, ja rentoutuminen ottaa aikansa. Ekalla kerralla D/s-sessiossa kaipaan dominoivalta kärsivällisyyttä ja varmuutta. Hätiköinti ja hermostuneisuus dominoivassa ahdistavat ja saavat jännittyneeksi ja paikat kuiviksi.
Ihan kuriositeettinä, mitä tarkoitat D/s-sessiolla?

Sessio, jossa on mukana valtaelementti. Itse en koe puhdasta s&m-sessiota tai köysittelyä sellaiseksi, jossa olisi valtaelementti mukana. Helpostihan valtaelementin saa mukaan vaikkapa käskyttämällä tai sitten nöyryyttämällä. Kipu, ja sen antaminen masokistille tai toisen sitominen eivät minulle ole D/s:ää.

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #28 : 06.11.2017, 00:31 »
...

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Subin kanssa ensimmäinen kerta
« Vastaus #29 : 06.11.2017, 00:38 »
Meillä natsas kemiat niin hyvin, että päädyttiin heti ensi tapaamisella sessioimaan. Miellytimme toisiamme ulkonäöllisesti, mieltymyksellisesti ja henkisesti. Se vaan tuntui siltä, että pakko päästä hommiin.  :) En unohda sitä hetkeä koskaan. Saattoihan se sessiointi olla vähän kömpelöä, mutta nautinnollista. Ajan ei tarvitse kullata sitä muistoa.
[/quote

Edit. Poistin lainauksen.