Kirjoittaja Aihe: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?  (Luettu 14981 kertaa)

Wibbe

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #45 : 27.03.2013, 08:35 »
Jos palataan takaisin asiaan.
En näe järkeä pukeutua sen kummemmin arkeen vaikka pervo olenkin. Pvc on epäkäytännöllistä arkipukeutumista minulle ja tissit palelevat pakkasessa jos ne vilkkuen kulkee. Piikkikorkosandaaleissa näillä keleillä kaatuu helposti ja saa varpaat paleltumaan. Kyse ei ole sen enempää pervouteni peittelystä tai normaaliuteni korostamisesta. Käytännöllisyys ennenkaikkea.

JaniH

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #46 : 27.03.2013, 10:53 »
Ääh, piikkikorkosandaaleihin sellaiset remmillä kiinni tulevat "liukuesteet" vaan ja paksut villasukat...  :)

Ei, kyllähän se käytännöllisyys menee ainakin itselläni aina edelle, samaa ei voi sanoa nykyteineistä, parinkympin pakkasessa laukkovat selkä ja sääret paljaana ja sitten ihmetellään nelikymppisinä kun on selkä sun muut p*skana...

Uniform

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #47 : 27.03.2013, 13:18 »
Työasuni tässä vuosien varrella on saattanut olla joillekin hyvinkin fetistinen. Itse en silloin kuitenkaan kyennyt näkemään niissä mitään seksuaalisuuteen liittyvää. Työ on työtä.
Nykyään työasut ovat (tarkoituksella) mahdollisimman paikalla olevaan massaan sulautuvia.
No ehkä kengät yritän mahdollisuuksien mukaan valkata sieltä nätimmästä päästä, silloinkun se on mahdollista.

Vapaa-ajan asuissakaan en näe mitään syytä viestittää mitään erikoista seksuaalista suuntautumista.

Metsästys asuihin vaikuttavat enemmänkin siihen hommaan liittyvät asiat mutta jostain syystä tykkään käyttää erikoisia, valtavirrasta poikkeavia (hassuja) hattuja. Mutta tätäkään asiaa en osaa yhdistää seksuaalisuuteen.

Ehkä mä sitten vaan olen tylsä ;)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #48 : 27.03.2013, 13:26 »
Mä kyllä piikkokoroissa kuljen usein talvisinkin, mutta en koe sitä minään fetissipukeutumisena, ennemminkin alkaa olemaan ihan mainstreamia. Samoin nahka-ja pvc vaatteita, kaulapantoja, ketjuja, korsetteja sun muuta näkee ihan normaalissa katukuvassa. Triskelion kaulakoru lienee mulla ainoa päällepäin näkyvä merkki, minkä jotkut saattaa tunnistaa.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #49 : 27.03.2013, 14:07 »
Täällä kans yks tylsä. Ei näy ulospäin.
Toki sitten voin tilanteen mukaisesti pukeutua erikoisemminkin. Korsettikin on käytettäessä nykyään vaatteiden alla paitsi bileissä (jos satun sinne eksymään).
Mutta arjessa linjalla pusero ja hame, hieman korolliset, yleensä, vuodenaikaan sopivat kengät, duunissa avokkaat. Sellainen arkinen 60-lukuinen sihteerilook kai enimmäkseen. Hiuksetkin oman luonnollisen brunetit; suorastaan hämmennyin kun kampaaja ehdotti että "voitaisiin laittaa vaaleita raitoja vaikka kesäksi...". Tiedä häntä, ovat sopivasti tasapitkät, hyväkuntoiset, ja saa vedettyä niukinnaukin taakse kiinni töitä tehdessä tai uidessa, vähän otsahiusten pitää vielä kasvaa että pysyvät.
Jos vaikka kulmakarvat nyppisi ja kestovärjäisi, aika hardcorea olisi jo se. Ja ei, ei mitään rakennekynsiä tänne, kiitos. Korutkin vähäisiä ja klassisia; ei ole mitään triskelioneita kaulassa tai käsissä, ei yhden yhtä tatuointiakaan. Nenäkoru on ollut alle parikymppisestä mutta se nyt on niin pieni ettei sitä välttämättä edes huomaa. Tylsis  :)

SSturmer

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #50 : 27.03.2013, 18:32 »
Kyllä nahkatakki ja bootsit ovat keskeisiä elementtejä vaatetuksessani. Silloin tällöin käsirautakoru kaulassa.

oracle

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #51 : 03.04.2013, 19:29 »
Nah, enpä usko että kiinnostustani ulkonäön perusteella tunnistaa, vaikka joku kaulapanta, korsetti tai nahkahame onkin saattanut päällä näkyä. Mutta enpä niiden (välttämättä) ole mieltänyt kertovan mitään seksuaalisuudesta. Kuten mainittua, nykyään aika yleistä pukeutumista tuollainen ja itselläni on ollut kaikenlaisia muitakin "kummallisuuksia" pukeutumisessa.

Äskettäin laitoin yhteen rastoistani helmen jossa on on kirjain s. Muitakin helmiä löytyy tukasta mutta vain yhdessä on kirjain, se on rastassa joka useimmiten roikkuu rinnalla. S on esteettisen muotoinen kirjain, mutta siihen että päädyin pujottamaan juuri tuon helmen rastoihini saattoi vaikuttaa myös sana "submissive". :) Siitäkään en usko että se kavereille/kadulla vastaan tuleville ihmisille kertoo mitään, mutta ehkä "piireissä" liikkuessa (jos sitä tekisin!) joku voisi päätellä siitä, habitukseni lisäksi, mihin rooliin olen mieltynyt.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #52 : 03.04.2013, 20:41 »
Jos joku tarkemmin seuraisi katsettani ja pään kääntyilyäni niin varmasti huomaisi kenkä-/saapasfetissini mutta tarkoituksella en kinkyjuttujani tuo esille  8)

-tt

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #53 : 06.04.2013, 04:25 »
Tähän on nyt kyllä pakko vastata, että kuulemma suuntautumiseni näkyi ulospäin jo kauan, ennen kuin se edes itselleni valkeni.  :D Kylillä on teini-ikäisestä lähtien tullut liikuttua aika dramaattisissa vetimissä, jotka eivät kyllä iän myötä ole sen pliisummiksi muuttuneet, nykyisellään on vain varaa ostaa laadukkaampia kenkiä, koruja, vaatteita ja, hmm-hmm, leluja... ;)

Erityisesti en kuitenkaan mainosta, ja ulkopuolisten huomiot tulee kuitattu huumorilla - en kiellä, en myönnä, pieni salamyhkäisyys on mielestäni aina valttia. Ne, jotka tietävät paremmin, myös osaavat valita sanansa & seuransa, joten aika hurttia sananvaihtoa voi toki tulla julkisestikin käytyä. Jos siinä nyt joku ulkopuolinen osaa laskea yhteen yks ynnä yks, ni aivan sama, liian tunkeilevat tulee palautettua ruotuunsa ilman sen kummempia "paljastuksia". >:D

subcat

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #54 : 08.04.2013, 21:27 »
Tulipas mieleen hauska sattuma lukioajoilta.. Mulla oli kädessä joku niittinahkaranneke ja joku jätkä tokas, että "ootko joku bondage bitch?" Ja en ollu sillon mitenkään kartalla mieltymyksistäni, eikä se ranneke siihen liittyny eikä liittyis vieläkään, vaikka voisinki sellasta käyttää. Se oli vaan musta siisti. Mut jostain syystä tuo juttu on jääny mun mieleen.. hmm  >:D

Mut asiaan, eipä mustakaan kyllä päälle päin mitään näy. Yleensä pukeudun aika käytännönläheisesti, töissä työvaatteet. Vapaa-ajalla enemmän laittautuessa voi olla jotain vivahdetta, mutta sekin niin hienovaraista, että se on vaan mua ja miestä varten, kiva olla vähän kinkyllä fiiliksellä. Kahdenkesken se näkyy, jos käsketään erityisesti jotain.


Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #55 : 08.04.2013, 22:01 »
Olen kuulemma aika dominan näköinen ulospäin, joten ehkä se antaa jotain viitettä. Tosin ihan väärää viitettä, kun suuntautuminen on kuitenkin tuonne alistumisen puolelle aika vahvasti. Ainoa viite sen lisäksi taitaa olla O:n sormus, joka joskus on sormea koristamassa.

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #56 : 09.04.2013, 00:18 »
Edellisessä työpaikassa kun jo olin irtisanoutunut laitoin vikoina työviikkoina pari kertaa diskreetin, kapean nahkapannan kaulaan. Ei tullut kommentteja, meni kai ihan asusteesta. Pannan käyttö töissä asialliseen toimistotyyliin yhdistettynä tuntui hyvältä, tuntui että toin työrooliin palan "omaa itseäni". Uudessa työssä ei ole asiakaspalvelua eikä mitään pukeutumiskoodia jota olisi tarvis rikkoa, joten ei tunnu tarpeelliselta ilmaista itseään kinky-asusteilla.

Jake

Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #57 : 09.04.2013, 13:04 »
Hyvin kiltisti olen ulospäin, olen muutenkin pukeutunut aina hyvin konservatiivisesti.

Olohuoneen kirjahyllyssäni olevat korkeakorkoiset platform-saappaat ja sängyn kulmassa roikkuvat piiskat toki kotonani antavat viitteitä asiasta. Alussa mietin, peitänkö ne kun luokseni tulee vanilja-kavereitani. Pähkäilyn jälkeen päätin, etten ainakaan saappaita poista, tosin mulla on niille tekosyy keksittynä. Esim. kummilapseni äidin silmät kyllä pyöristyivät kun ne näki ja vasta seuraavana päivänä otti asian varovasti esille. ;D Piiskojen päälle heitän yleensä ison tyynyn, mutta eipä sekään aina ole estänyt niitä näkemästä. Koneeni lukitsin aikaisemmin tarkasti jos meillä oli muita, mutta en näe sitäkään enää tarpeelliseksi.

Jos joku tulee kotiini, on hänen ongelmansa jos näkee jotain mitä ei halua nähdä. Kattoon tulevat kiinnityskoukut taas herättenevät kyselyitä, mutta ainahan niihin voi ripustaa vaikkapa kukkia - ehkä alan harrastamaan "kukkia ja sidontaa".  >:D

Alussa vähän arastelin ammattini takia asiaa, nyt olen saanut jo yhden asiaan liittyvän häirikköpuhelun työnumerooni. Mutta olen kyllä varautunut kaapista ulostulooni, osastoni pääasissa 50+ naisväki saattaa hieman kohahtaa jos näin käy...  ;D Ja johan miitissä tapasin entisen opiskelijani, hyvät jututhan meillä oli vaikka alussa kuulemma punastuin kovasti.  8)

MistressC

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #58 : 09.04.2013, 19:15 »
En. Ei kerta kaikkiaan uskalla ottaa sitä riskiä että maineeni menee, enkä saa sen seurauksena enää oman alan töitä.

Olen hyvin yksityinen ihminen muutenkin ja mietin pitkään heittäydynkö tänne mukaan. Esittelyviestiä lukuunottamatta en olekaan tänne vielä kirjoittanut - en sen vuoksi ettenkö haluaisi tutustua muihin kinkyihin vaan ajanpuutteen.


NaturalMystic

  • Vieras
Vs: Näytätk suuntautumisesi ulospäin?
« Vastaus #59 : 24.04.2013, 14:47 »
Olemme niin tavallinen pariskunta, ettei meistä ulkopuolinen arvaa mitä kotiseinien sisäpuolella tapahtuu. Jokin pieni merkki jota kantaa mukanaan (vihkisormuksen lisäksi) olisi ihana, mutta ennemmin sekin viestisi minulle omistamista, rakkautta ja yhteenkuuluvuutta kuin olisi viesti muille kinkyydestäni. Ehkä joku "arkipanta", esim. kaulakoru voisi olla kiva.

-n