Kirjoittaja Aihe: Tinder  (Luettu 61319 kertaa)

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #135 : 25.09.2018, 20:30 »
....siis miksi tyttökavereille pitää valehdella aiheesta, ja miksi tyttökaverit ottaa asian puheeksi? Jos itse otat asian puheeksi, niin on ilmiselvää, että peittelet totuutta.

Yritin siis selvitellä, miten naispuoleinen henkilö voisi tuoda ilmoille omat mieltymyksensä ilman, että koulukaverit saavat siitä pariksi vuodeksi illanistujaisvitsiä. Se kaulapanta renkaalla ois selkeä viesti... Toinen ois tietty naamiaispippaloissa pukeutuminen asiaan kuuluvasti, piiskaa ja käsirautaa mukana - sen kuvan selittely onnistuis vitsinä.

Kinkyyden esiintuonti on välillä hyvin haastavaa tuolla, koska toisaalta etsii myös sen suhteen sopivaa seuraa, mutta toisaalta myös monet opiskelukaverit yms. näkee oman profiilin.

apudas

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Thigh highs save lives
  • Galleria
Vs: Tinder
« Vastaus #136 : 21.10.2018, 21:00 »
Tuntuu että kyllähän tuo appi toimii ihan kun kirjoittaa vain profiilitekstin. Itse olen siinä ensitapaamisilla tuonut kinkyyden esiin ja lähinnä kiinnostusta herättänyt yleensä. Tietenkin itsellä helpottajana on että omat kinky mieltymykset eivät pahemmin poikkea siitä yleisimmästä "normista". Ei vielä tärpännyt sitä oikeaa mutta enemmänkin kyse ollut siitä että persoonallisuudet/elämäntilanteet/kiinnostukset eivät vain kolahtaneet yhteen. Pitää vaan jatkaa kärsivällisesti.