Kirjoittaja Aihe: Huonosta käytöksestä yksityisviesteilyssä (avautumis alert!)  (Luettu 18567 kertaa)

Jouha10

  • Vieras
Tulipahan vaan mieleen, kuinkahan ahdistavaa se sitten oikeasti olisikaan, kun yksärilaatikko täyttyisi säännöllisesti esimerkiksi "tule jo antamaan sitä kyrpää", "haluan imeä sun meisseliä" tai vaikkapa ihan vaan "tule ja piiskaa mun perse verille" -tyyppisiä viestejä.



Tietenkin stereotyypitettynä kukapa mies ei tuollaisia viestejä halua, mutta stereotypia johtuukin varmasti kyseisen tasoisen viestittelyn yksisuuntaisuudesta toistaiseksi.
Tarkoitan siis avasuviestinä tuntemattomille.

Uskon kyllä, että vaikka tuollainen viesti kerran pari jopa kolmekin voisi olla ihan piristävää saada, niin puolen tusinan jälkeen tosiaan voisi olla hyvinkin "joku otsassa"- fiilis.


Dominatrix

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1022
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
*miettii, että kenen miehen yksityisviestilaatikon hukuttaa "Minulle munaa nyt heti!" -viesteillä*  :whip:

Kai sitä naisetkin voivat laittaa vonkausviestejä? 

(Mutta tämähän ei tietenkään tarkoita sitä, että minun viestilaatikkooni saisi laittaa vonkausviestejä)

balance

  • Vieras
Kai sitä naisetkin voivat laittaa vonkausviestejä? 

Olisikin ihan mielenkiintoista tietää kuinka monimies tälläisiä viestejä on saanut.. Epäilen että ei kovin moni?

r_863

  • Vieras
Olisikin ihan mielenkiintoista tietää kuinka monimies tälläisiä viestejä on saanut.. Epäilen että ei kovin moni?

Silloin kun on seuraa etsinyt niin ei ensimmäistäkään vonkaus viestiä (siis tuntemattomilta). Mutta parisuhteessa useasti :D.

Pip

Kai sitä naisetkin voivat laittaa vonkausviestejä? 

Olisikin ihan mielenkiintoista tietää kuinka monimies tälläisiä viestejä on saanut.. Epäilen että ei kovin moni?
Mulle on lähinnä tullut bileitä ennen kyselyä, josko laittaisin köysiin. Mitään muita ehdotuksia ei ole tullut, siis tuntemattomilta.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Kai sitä naisetkin voivat laittaa vonkausviestejä? 

Olisikin ihan mielenkiintoista tietää kuinka monimies tälläisiä viestejä on saanut.. Epäilen että ei kovin moni?

Ei noita kyllä riesaksi asti ole tullut :P

Oona

Ihan uutena täällä tuli kyllä aika shokkina kuinka nopeasti alkoi tuo yksityisviestilaatikko täyttyä. Ja nimenomaan suurin osa viesteistä, jotka ihan suosiolla jättää huomioimatta. Ei oikein osaa myöskään niihin "Moi miten menee, sun kanssa olisi kiva jutella" -viesteihinkään reagoida kun takaraivossa joku huutaa, että se mitään ainoastaan jutella halua. Pariin viestiin jo vastanneena se seuraava viesti on ainakin ollut jo luokkaa "milloin voidaan tavata?".

Tämän ketjun intouttamana (ja hurjan viiden päivän aikana vonkausviesteihin kyllästyneenä) vaihdoin profiilin seuranhakustatukseni kavereista ja juttuseurasta ei mihinkään.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
1 puollustus " vanhanpolven miehille" on opetettu että nainen on opetettu sanomaan 3 kertaa ei ennen kun saa sanoa

KYLLÄ =)  itsehän en vonkaa eikä koko baarinaikana ole tullut yhtään vonkua naisilta muutama kysely joihin olen

mielelläni vastannut kun kokemusta on =)

perapervo

  • Vieras
Nikit esiin!!  C:-)

Fixx

  • Vieras
Nikit esiin!!  C:-)
Ei niitä kuitenkaan kukaan tunne. (Enkä ollut minä.)

tiltu

"Moi miten menee, sun kanssa olisi kiva jutella" -viesteihinkään reagoida kun takaraivossa joku huutaa, että se mitään ainoastaan jutella halua. Pariin viestiin jo vastanneena se seuraava viesti on ainakin ollut jo luokkaa "milloin voidaan tavata?".


Kun ikää karttuu, voi hyvin olettaa, että miehet haluaa vain jutella;) ja mieluummin ilman kuvaa.


edit: lainaus korjattu
« Viimeksi muokattu: 28.08.2014, 15:04 kirjoittanut Glori »

Jouha10

  • Vieras


Kun ikää karttuu, voi hyvin olettaa, että miehet haluaa vain jutella;) ja mieluummin ilman kuvaa.


Kohtalaisen varmana mutu- tietona voi sanoa, että jos kolmas viesti on luokkaa " Voidaanko tavata...." niin perusmotiivina ei kyllä ole se juttelu ihan juttelun takia. Ellei sitten alakerran kaverin haukottelua voi jutteluksi sanoa...

-J-

latexbun

  • Vieras
Joskus foorumille liittymiseni alkuaikoina vonkausviestejä saattoi tulla useita päivässä, vaikka profiilini oli kuvaton, ei ollut haku päällä, enkä mitään kuvaustakaan ollut itsestäni ja kiinnostuksistani lisännyt. Suhtaudun viesteihin itsessään aika neutraalisti, en vastaa jos ei kiinnosta (valitettavan harvoin kiinnostaa) enkä vielä ole yhtäkään sellaista saanut josta olisin kokenut tarvetta raportoida ylläpidolle. Rasittavimmat massapostittajat olen surutta lisäillyt estolistalleni.

Asiatonta foorumikäytöstä rasittavampaa on mielestäni kuitenkin se, että useamman kerran itseltäni ollaan tultu bileissä tivaamaan syytä siihen, miksi en vastannut minulle lähetettyyn yksityisviestiin, vaikka olen sillä hetkellä hakenut aktiivisesti seuraa. Onpa tultu nimittelemään ulkonäköä, bileasua ja olemustakin vain siksi, etten ole vastannut kyseisen tyypin foorumiviesteihin. Harmittavasti täällä baarissa ja bileissä joiltakin tuntuu unohtuvan ne samat kohteliaat käytöstavat, jotka muualla arjessa ovat itsestään selviä.

mirri


1 puollustus " vanhanpolven miehille" on opetettu että nainen on opetettu sanomaan 3 kertaa ei ennen kun saa sanoa KYLLÄ =)

Tollaiseen opetukseen en ole kyllä eläessäni törmännyt, vaikka toki olenkin eri sukupolvea, mutta en siis vanhempienkaan kohdalla.  ???

Mä olen kanssa välillä miettinyt viestejäni, joita ei ihan hirveästi siis kyllä keneltäkään tule mutta toisinaan tulee kuitenkin.
Mun mielestä se on erikoista, ettei tosiaan oikein tunnuta osaavan lukea profiilia, jossa mullakin lukee etten halua sessioseuraa enkä myöskään halua alistaa ketään.
Toisinaan vastailen viestien lähettäjille, lähinnä kehotan parantamaan luetun ymmärtämistä. Silti niidenkin jälkeen tulee toisinaan vielä viestiä että jos nyt kuitenkin, kun nyt ois niin kiva herra tarjolla tms.
Sinnikkyyden puutteesta ei voi syyttää, mutta tosiaan olisi ihan kiva jos osa ihmisistä oppisi lukemaan vähän enemmänkin kuin nimimerkin verran.

Oona

Kun ikää karttuu, voi hyvin olettaa, että miehet haluaa vain jutella;) ja mieluummin ilman kuvaa.

Kaipaisin näiltä juttelua haluavilta ihmisiltä ehkä jotain muutakin heti alkuunsa kuin pelkän lyhyen "jutellaanko?" -tyyppisen viestin. Ei jaksa arpapelinä vastailla jokaiseen viestiin jos puolissa sitten vongataan heti tapaamista ja toisessa puolessa ei ole mitään tietoa, että mistä tyyppi nyt sitten oikeastaan tahtois jutella.
Ehkä ei vaan sitten oo sitä ikää karttunut tarpeeksi kun kaipaan jotain persoonallisuutta.  ::)