Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 29.08.2014, 15:01yleensähän(?) aspit on hyviä nimenomaan onlinessä.ehkä kun puhuu jostaan topicista, tyyliin kirjallisuushistoria, politiikka jne. mutta ei kyllä deittailumielessä.
yleensähän(?) aspit on hyviä nimenomaan onlinessä.
Kunnioitus puolin ja toisin pitää olla. Eli vonkauksia ei tarvi jaella, ei Domien eikä subien. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ei se epätoivolla, suuttumalla tai edes loukkaantumalla muutu, tai no muuttuu...vielä vähemmän nimittäin kiinnostaa.
Viittaatko profiilissassi kasarikauhulla linkin videoon?https://www.youtube.com/watch?v=sOnqjkJTMaAvaiko tämän linkin videoon?https://www.youtube.com/watch?v=tbIEwIwYz-c
......Ps. Ja AS-ystäväni on siis mies. Asiaa on muuten jo tässä ketjussa avattu sen verran, kuin mitä itsekin olisin osannut aiheesta sanoa. Pps. Olen itse asiassa auttanut useampaakin ihmistä nettideittailussa ja taas olen luvannut auttaa erästä neitoa. On tullut palautetta, että porukka on saanut apua neuvoista ja joku jo ehdotti, että alapa tehdä tätä työksesi. Olisi aika hauska ajatus. Voisi olla jopa jonkin verran kysyntääkin. Tosin kokemustahan mulla on vain tuttujen auttamisesta ja silloin on helpompaa, kun osaa poimia heidän vahvuuksiaan yms profiiliin ja muutenkin tukea heidän omaa persoonallista tyyliä. Täysin vieraiden ihmisten kanssa voisi olla hankalampaa. Ja lisäksi koin aika kyseenalaisena, kun autoin erästä miespuolista ystävääni ihan siinä kirjeenvaihdossakin ja sain sen naisen tietämättä lukea heidän yksityistä keskustelua ja autoin sitten laatimaan vastauksia. No, heillä on jo yhteinen tytär tänä päivänä, että toimi näköjään... =p Vaikeahan näistä on tietää, että mikä sen homman saa loppupeleissä toimimaan. Tod näk ois toiminut eniveis, mut sai ainakin tää mies tukea ja itsevarmuutta siinä prosessin alkumetreillä.
assit EIVÄT ole mitään vammaisia, autistisia kommunikointifriikkejä. Assius on erilaisuutta.
Näin. Olisi kiinnostava kuulla, millaisia ajatuksia tämä teissä herättää? Onko vastaavia kokemuksia? Onko asiaa kenties puitu jossain viestikeju(i)ssa aiemmin?
Aloitanpa siis nyt vaikka tuosta viestiketjun aloittajan ajatukseen; "Nimiä en lähde mainitsemaan enkä käytyjä viestittelyjä tähän copy-pasteilemaan".Voin toki olla väärässä, mutta ymmärrykseni mukaan tällä foorumilla yksittäinen kirjoittaja ei edes saa hänelle viestittäneeltä lupaa kysymättä kopioida julkiselle foorumille tekstiä jonka joku on hänelle yksityisviestinä lähettänyt?Ja samoin käsitykseni mukaan yksittäisellä kirjoittajalla ei myöskään ole oikeutta hänelle yksityisviestin lähettäneen Nickiä julkiselle foorumille tiedoksi saattaa, varsinkaan kyseisen henkilön kirjoittamaa yksityisviestinä itselle kritisoimaan lähtien?