Kirjoittaja Aihe: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)  (Luettu 9603 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #15 : 11.12.2011, 22:54 »
Hamstereita on maa pullollaan :D

siellähän ne sopulit konttaa....
Chili sä selvästi kyseenalaistat tän ritaripöydän... Ilkee Domme/NAINEN joka subittaa Hamsterinsa hetkessä piipittämään * Reps
On vissiin kokemusta.

Pip

Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #16 : 11.12.2011, 23:16 »
Mun on jotenkin hyvin vaikea käsittää, miksi tämä tapaaminen herättää näin suuria tunteita  ;D

Hienoa, että on erilaisia tapahtumia ja ryhmiä niistä kiinnostuneille - miksi juuri Masterit käyttäytyisivät sen huonommin kuin muutkaan kinkytyypit. Ettei vaan ilmassa leijuisi vieno kateuden henkäys...
Olen tässä ehtinyt huomaamaan niin monen ihmisen taholta selkäänpuukotusta (en omalta kohdaltani, vaan muiden puolesta), etten edes haluaisi liittyä mihinkään suurempaan kuvioon, joten omalta kohdaltani kateuden voi jättää spekulaatioista pois. En halua olla toisten ihmisten sanomisista/tekemisistä vastuussa, vaan ainoastaan omista toimistani. Siksi en liity mihinkään, mikä edustaisi suurempaa kuviota (smurffit on tietysti tämän määritelmän ulkopuolella luonnollisesta syystä).

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #17 : 12.12.2011, 01:33 »
Minusta on hienoa että kaikenlaisia miittejä erilaisille ryhmille joku jaksaa järkätä.
Itse olen kuitenkin sen verran sooloilija että minkäänlaiset kokoontumiset esimerkiksi dommeille ei jaksais kiinnostaa..ajatuksena ehkä mutta koska toimin ihan omilla ehdoillani ja omilla säännöilläni niin mitään ns. kerhoa en haluaisi tähän harrastukseeni. Liian kuppikuntaista ja luokittelevaa.

Isabis

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #18 : 12.12.2011, 06:02 »
Jos saan pyytää arvon Herroilta, niin voitteko lisätä kerhonne jäsensääntöihin, ettei subien yksityisasioita jutella eikä levitellä siellä.
Onko oletuksena että masteris-miehillä ei ole maalaisjärkeä sen vertaa, että tajuaisivat tuon ilman pyytämistäkin?
Tää oli ihan pakko kysyä,  Oletteko Validoineet Masterinne jotenkin?

Ei pitäisi, ei pitäisi, mutta sanon silti. "Etkä sano, sekopää, et varmana". Mutta kun en osaa pitää suutani kiinni. "Teippaa se! Me lätkäistää sua muuten viivottimella sormille. Alumiinisella".

Kun CofeineJunkie starttaili käsityökerhoa, tuli foorumilla hirveä itku, miksi miehille ei ole mitään? Siitäkin huolimatta, ettei KinkyMarttoja rajattu mitenkään naisille. Martat oli vain työnimi. Edelleen jokaisen miitin kohdalla korostetaan että KAIKKI ovat tervetulleita, sukupuolesta ja suuntautumisesta huolimatta. Silti miehet vinkuvat säännöllisesti; muttakunMIEHET, vaikka ovatkin enemmän kuin tervetulleita. Alkuun oli myös epäilys, että mistäköhän askartelukerhossa puhutaan, ettei vain kukaan menisi haukkumaan miehiä siellä...

Tässä meillä on kerho, joka on perjaatteessa vain miehille, paitsi että naiset saavat tulla mukaan subiaveceina tai subisiivoojina. Naisen paikka on selvä. Kun laitetaan samaan tilaan parikymmentä egosentristä masterismiestä mitä siitä seuraa? Kukkoilua, egonpönkittämistä, liioittelua... Ja subit kuuntelevat vieressä. Miehet ehkä jotenkin karsitaan, ketään ei edes kiinnosta ketä mukaan tulevat naiset ovat. Eikö kukaan muu ole huolissaan, miten tämä sekalainen surakunta osaa pitää suunsa supussa? Naiset kun ovat tunnettuja...

Toisaalta näin Joulunaikaan onhan se hienoa, että sisäänpääsyyn tarvitaan vain kulkuset, kuka aivoista piittaisi...

"No nyt se vittu teki sen! Meidän maine on pilalla!" Mikä maine? Ei mulla mitään mainetta ole. "No nyt on..." NAPS* Auts!  NAPS* Auts! Lopettakaa! En mä ole mikään maso. "Tykkäät kuitenkin" NAPS* NAPS* NAPS* NAPS* Auuuuts! "No nyt se idiootti kasteli lattian, kuka siivoo?" No mites olisi tuo mun miespuolinen subiorja?

I-me

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #19 : 12.12.2011, 09:43 »

Ei pitäisi, ei pitäisi, mutta sanon silti. "Etkä sano, sekopää, et varmana". Mutta kun en osaa pitää suutani kiinni. "Teippaa se! Me lätkäistää sua muuten viivottimella sormille. Alumiinisella".


"No nyt se vittu teki sen! Meidän maine on pilalla!" Mikä maine? Ei mulla mitään mainetta ole. "No nyt on..." NAPS* Auts!  NAPS* Auts! Lopettakaa! En mä ole mikään maso. "Tykkäät kuitenkin" NAPS* NAPS* NAPS* NAPS* Auuuuts! "No nyt se idiootti kasteli lattian, kuka siivoo?" No mites olisi tuo mun miespuolinen subiorja?
*reps*  ;D >:D :)) :love:

chilinen

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #20 : 12.12.2011, 17:54 »
Hamstereita on maa pullollaan :D

siellähän ne sopulit konttaa....
Chili sä selvästi kyseenalaistat tän ritaripöydän... Ilkee Domme/NAINEN joka subittaa Hamsterinsa hetkessä piipittämään * Reps
On vissiin kokemusta.

  Kokemusta on juu. ja ne hamsterit vikisee eniten, joiden pyörä kitisee pahimmin.  Ihan näin vaan toteamuksena, ei kannanottona keneenkään henkilöön erityisesti :D
nimimerkki *sitä oikeaa Miestä odotellessa*

mastervsop

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #21 : 12.12.2011, 18:18 »

On vissiin kokemusta.


  Kokemusta on juu. ja ne hamsterit vikisee eniten, joiden pyörä kitisee pahimmin.  Ihan näin vaan toteamuksena, ei kannanottona keneenkään henkilöön erityisesti :D
nimimerkki *sitä oikeaa Miestä odotellessa*

Chili, you cowgirl, :love:

Until we meet again....

Koo

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #22 : 12.12.2011, 21:27 »
Oh, tuohan on ainakin ajatuksena hyvä juttu! Toivottavasti hyvä juttu myös jälkeenpäin, ihmiset kun on... no ihmisiä!

Pikkuisen pompöösiä pönötystä epäilemättä, mutta käsitykseni mukaan sellaista harrastaville ihmisille on kysyntää joten hyvähän se on, että kysyntään vastataan :) Kannatan kaikenlaisia kokoontumisia koska ihmiset haluavat sellaisia ja iloiset & tyytyväiset ihmiset eivät tunne niin suurta tarvetta kitistä ja kinata kaikenlaisilla foorumeilla.....  8)

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #23 : 12.12.2011, 21:38 »
Kieltämättä hieman ihmetyttää epäilevä sävy näihin juhliin liittyen. Olisiko tilanne toinen jos tilaisuuden nimi olisi
bdsm paribileet? Siitähän lopulta kyse.......??????? Ja käsittääkseni Suomessa juhlien tai tilaisuuden järjestäjällä on
oikeus kutsua aivan ketä huvittaa........ :o

mastervsop

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #24 : 12.12.2011, 22:03 »
Tuomas wildclub järjestää niitä...ai mistäkö tiedän ;) :-*

Ja sarkasmifiltterit päälle jokainen... tää on vähän inside kettuilua ei todellakaan aukea ihan täysin ulkopuolisille ;)

Cavalaria

  • Vieras
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #25 : 15.12.2011, 20:14 »
Mutta tarvitseehan isot pahat Truemasteritkin vertaistukea...Maastureiden tukiryhmä, teetä ja sympatiaa kaikille subien potkimille Massuille... Ohjelmassa myös pitsinnyppläystä ja paljon muuta...

*raportoi suoraan ytimestä*

(Eli siis salacavala uppaus :P)


Viridian

Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #26 : 03.12.2015, 14:23 »
Edit : pointti tulikin jo selväksi ☺
« Viimeksi muokattu: 03.12.2015, 15:29 kirjoittanut Viridian »

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Teräsmiekkailijoiden piirissä tapahtuu (Master Crew)
« Vastaus #27 : 03.12.2015, 14:59 »
2020 seuraava nosto?  >:D