Kirjoittaja Aihe: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.  (Luettu 4819 kertaa)

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« : 29.05.2014, 20:56 »
En nyt tiedä, meneekö kuin pahasti ohitte tämän foorumin aiheen, mutta queer-linjalla punkmusaa tai sen tapaista. Menkää viihtymään, jos siltä tuntuu.

MUSTELMIA (Hki) - hardcore riot punk
STEREOTYPIA (Hki) - ass-shaking melodipunk
http://stereotypia.bandcamp.com
RAIVORAITTIUS (Tku/Hki) - vegan sxe hc punk
http://raivoraittius.bandcamp.com
SPECIES TRAITOR (Tku/Hki) - queer edge heavycore
http://speciestraitor.bandcamp.com

Pe 30.05. Helsinki, Kupoli (Uusi ylioppilastalo, Mannerheimintie 5 B, 7. krs). Ei ikärajaa. 5e. Klo 19-24. Eka bändi klo 20.30. // [Facebook]
La 31.05. Turku, Kirjakahvila/Brinkkalan sisäpiha (Vanha Suurtori 3). Ei ikärajaa. Ei pääsymaksua. Klo 22-02. Masan grilli mestoilla. Eka bändi klo 22.30. // [Facebook]
Su 01.06. Tampere, Vastavirta-klubi (Pispalan valtatie 39). Mansen AMR:n solidaarisuusilta. Alakerta K-18 ja 4e. Klo 18-24. Ruoka yläkerrassa klo 18, eka bändi alakerrassa klo 20. [Facebook]

http://queerpunxnightout.tumblr.com

Norja

  • Vieras
Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #1 : 30.05.2014, 23:40 »
Oi-Oi-Oi-PoNX nEveR Doi!

tää todellakin sopii tänne ja kiitos tosi paljon! meitsi tietää ainakin missäpäin pispalaa löytyy tonapänä.

tattis! ja nyk kumma meen ni vois joku tulla meshii geimeihin ettei tartte yksin haastaa koko baaria tönikseen.... :o

Norja

  • Vieras
Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #2 : 02.06.2014, 02:31 »
 :love: :love: :love: Kiitos paljon tästä tiedosta kun ei oo tullu sattuneesta syystä niin pälyiltyä Vastiksen tarjontaa. Oli toudella hyvät geimit ja ei sit muuta. mitäs ette tulleet paikalle. Jos jaksan voisin linkata kuvia mutta todennäköisesti en.

PS: Queer/anarko/punkeilla/etc on Treprideilla http://www.pirkanmaanseta.fi/pride/ pridekulkueessa musta-pinkkiblokki johon toivotaan jengiä lisempää. Ei haittaa vaikka oisit perushetskukin, sateenkaaren alle mahtuu kaikki... ;D

PS2: Sateenkaarimessua tekee iso joukko vapaaehtoisia ja messun järjestää Tampereen Tuomiokirkkoseurakunta yhteistyössä Pirkanmaan Setan hengellisen ryhmän kanssa. Messu pidetään Vanhassa kirkossa torstaina 19. heinäkuuta kello 18.00. Kerrankin hyvä mahdollisuus täyttää kirkko homoilla ja pervoilla!

AlexDee

  • Vieras
Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #3 : 02.06.2014, 13:49 »
Hyvät kekkerit oli Turussa. :)

Norja

  • Vieras
Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #4 : 02.06.2014, 21:26 »
Varmaan oli hyvät kekkerit joka paikassa, jossa toi minirundi oli. Olin tavattoman tervetullut ja ilahtunut kun löysin itseni Pervparkpaidassa keskeltä kauniita, nuoria, raittiita, iloisesti tanssivia ja muutenkin ilakoivia queereja ja muita ihmisiä. Mietin, että pervot vanhemmat ihmiset saisivat ottaa oppia miten järkätään bileet yksinkertaisella D.I.Y.-periaatteella niinkuin kauan sitten ja ollaan ihmisiksi ja iloitaan toistemme seurasta sensijaan että seistään kuin tolpat ja kaivetaan nenää ja öristään tai arvostellaan toisten ja omia tehdastekoisia muka makeita kinkyvaatteita. Tampereellakin on tulossa isohkot bileet syksyllä ja livemusa olisi todella tervetullutta koska Pakkiksen tekniikka ja valot ovat huippuluokkaa. Kauankohan mä saan venata että bileissä esiintyisi punkkiorkkia? Tai yleensäkään mitään livemusaa taas vaihteeks edes...

PS: Mä en valita vaan tyydyn. Enhän mä ole miään ollut itse järkkäämässä aikoihin. Ei ole tosin pyydettykään.

Bambi

Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #5 : 03.06.2014, 12:42 »
Höh, ois pitänyt jaksaa  VV:lle, kaverin bändikin oli soittamassa! :o kiva kun täälläkin oli mainos... nyt harmittaa lisää :)

Norja

  • Vieras
Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #6 : 03.06.2014, 14:00 »
Mä en tiedä edes niiden bändien nimiä ulkoa mutta yks mimmipunkkibändi oli sikamakee. Mä oon nähny ne kai 3 kertaa ja ne pelastaa mun päivän joka kerta. Se oli taaskin ainoo mikä sai mun velton ruumiin liikkuu tahattomasti. Mulle jäi tosta keikasta niin hyvä ja toiveikas olo että ei oo vähään aikaan ollut. Oli ihan "Meidän on tulevaisuus"-tyyppinen hengellinen kokemus todellakin vaikka oon jo ikämies. Streittarit ja toi vegaanipunkkiosasto on hyvää jengiä ja oli siellä muutama bike punxtyyppikin mun ilokseni. Mun kokemus on että jos on puolikin mahdollisuutta mennä Vastikselle mitään varten, kannattaa mennä, eikä jäädä himaan haisee. samasta syystä mä meen tänään miittiin vaikka ei huvittais kapakkaan jossa ei ole livemusaa, mutta koska pervoja tulee, niin se on jotain muuta kuin tuoppinsa yli smalltalkia örisevät suomileijonakaulakoruiset tapoutpaitaiset löksöttävissä salihousuissaan ja tapparatakeissaan elbailevat lähiösedät, niinkuin esim tossa mun naapuribaarissa ravintola Katiskassa. Mä käyn Vastavirralla melkein aina kun siellä on jotain vähänkin mulle sopivaa ja yleensä onkin. Yleensä saan mennä yksin, koska tuttuni sekä kinky-että muulta puolelta ovat melko masentavan sovinnaisia tai muuten laiskoja lähtemään. Kuitenkin oon saanu uusia tuttuja ja siellä tunnen olevani tervetullut porukkaan. Mua voi kysyä mukaan keikoille aina!

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #7 : 03.06.2014, 21:16 »
Jäi välistä kun oli toinen keikka toisaalla, mutta Stereotypian näin joskus viikkoa aiemmin ja tykkäsin kyllä. Mutta kivaa jos oli ihmisillä kivaa, tällä alalla tuntuisi Suomessa aika hyvin tapahtuvan tänä päivänä.

Bambi

Vs: Queer Punx Night Out-tour 30.5.-1.6.
« Vastaus #8 : 04.06.2014, 20:45 »
Mun kokemus on että jos on puolikin mahdollisuutta mennä Vastikselle mitään varten, kannattaa mennä, eikä jäädä himaan haisee.

Hehe. Mun ongelma on se että käyn liikaa keikoilla ja välipäivät sattuu aina kohtiin jolloin olis jotain siistiä meneillään. Seuraavissa meiningeissä sitten nähdään!