Kirjoittaja Aihe: Yhdenyön outoudet  (Luettu 13874 kertaa)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Yhdenyön outoudet
« : 05.02.2014, 09:44 »
Koska on tylsää niin ajattelin kirjottaa pari riviä muutamasta jutusta jonka
oon huomannnu ns. normaalien naisten kanssa tapahtuneiden seksuaalisten aktiviteettien
parissa ja jotka on jäänyt kummastuttamaan pientä poikalasta.

Muilla miehillä lienee samanlaisia kokemuksia, mutta mites pimut ?

Kapakassa :

1. "En harrasta yhden yön juttuja"
    Tilastollinen mahdottomuus koska 95% mun seksijutuista on yhden yön juttuja.
    Miksi, miksi, miksi ? :o

Autossa / matkalla naisen luo :


2. "Tuutko käväsee kahvilla?"
    Melkeen aina, vaikka reisillä valuis mahlaa, on pakko sanoo että "Kahville" vaikka mielessä on ihan muuta.
    Tää on varmaan joku kasvatuksellinen seikka ja se viimeinen pakokeino että "SIKA! Kutsuin sut vaan kahville!"
    Miksi, miksi, miksi ? :o

Kotiovella :

3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   Oikeesti hei, ketä miestä kiinnostaa vaikka mimmi asuis lätissä jos pimppiä on tiedossa ?
   Miksi, miksi, miksi ? :o

Housut pois :


4. "Oi! Ompa se iso"
   On se nyt saatana että vaikka tietää omistavansa perus-nysän niin naisen on pakko kertoo että on sukua John Holmesille.
   Varmaan joku opetettu juttu, että miestä pitää kehua.
   Miksi, miksi, miksi ? :o

Touhuissa :

5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
    Joo. Toki. Kyllä sitä jumalauta huomaa jos sä tuut, tarttee alkaa esittää saatana.
    Miksi, miksi, miksi ? :o

Loppukaneetti :

6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
    Kiva. Kiinnostaa ku kilo paskaa.
    Miehiä pitää kehua ?
    Miksi, miksi, miksi ? :o

Taktinen poistuminen  :

7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
    Joo, ollaan Ivalossa ja oon stadin suunnilta. Tottakai mä otan suhun yhteyttä kun tuun tänne taas, neljän tai kaheksan vuoden kuluttua.
    Miksi, miksi, miksi ? :o


 ???
 

RMK

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #1 : 05.02.2014, 10:08 »
Hyvä pointti!   Myönnän,että itse syyllistyn kohtaan: 2.

(:

Puremua

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #2 : 05.02.2014, 13:00 »
Hih :) Ja mie kolmoseen. Ite en juo kahvia ja tulee sitä harvoin tajottua miehellekään   O:-)

-katy-

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #3 : 05.02.2014, 13:31 »
Vuosia sitten harrastanu noita. Meni maku aivan täysin. Ei ollut koskaan mitään puhuttavaa eli hiljaisuus,kun olen livessä aika harvasanainen.

Miksi ryhtyikään ja mitä tuosta saa,jos saa. Nykyjään kun on niin hyvät lelut yms.

Välillä iskee toki himot sata lasissa ja houkuttaa,mutta sitten muistan sen vaivautuneen hiljaisuuden.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #4 : 05.02.2014, 13:43 »
Itse olen sellainen yhden yön outo, että kumpikin pitkistä parisuhteistani alkoi "yhden yön juttuna".  Ensin "tämä on sitten pelkkä yhden yön juttu", sitten "tämä on vain pelkkä seksisuhde, sopiiko" ja sitten "koska muutetaan yhteen?". 8)

Ei minulla siis ole lainkaan kokemusta yhden yön jutuista, ellei sitten erästä kinkysessiota lasketa sellaiseksi, ja sekin tapahtui keskellä päivää.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #5 : 05.02.2014, 14:05 »
Vuosia sitten harrastanu noita. Meni maku aivan täysin. Ei ollut koskaan mitään puhuttavaa eli hiljaisuus,kun olen livessä aika harvasanainen.

Miksi ryhtyikään ja mitä tuosta saa,jos saa. Nykyjään kun on niin hyvät lelut yms.

Välillä iskee toki himot sata lasissa ja houkuttaa,mutta sitten muistan sen vaivautuneen hiljaisuuden.

Jos yhdenyön juttu tarkoittaa sulle sitä, että jutellaan kivoja yön yli niin ihan pakko kysyä tarpeen tyydyttävästä lelusta :
Mistä HELVETISTÄ saa ostettua puhuvia dildoja ?  ???

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #6 : 05.02.2014, 14:08 »
Itse olen sellainen yhden yön outo, että kumpikin pitkistä parisuhteistani alkoi "yhden yön juttuna".  Ensin "tämä on sitten pelkkä yhden yön juttu", sitten "tämä on vain pelkkä seksisuhde, sopiiko" ja sitten "koska muutetaan yhteen?". 8)

Ei minulla siis ole lainkaan kokemusta yhden yön jutuista, ellei sitten erästä kinkysessiota lasketa sellaiseksi, ja sekin tapahtui keskellä päivää.

You dirty girl!

Vittuilematta, mä en olis ikinä uskonut että sulla on ollut tollanen hairahdus ja että vielä keskellä päivää!  :o

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #7 : 05.02.2014, 14:30 »
Stoge...tämä oli vain niin hyvä *nauroin*....Totta kuitenkin nuo kaikki kohdat listallasi. Itse myönnän vuosien varrella syyllistyneeni kohtiin 1-7 eli koko repertuaari on tullut läpikäytyä.

Nykyisin erittäin, erittäin harvoin harrastan mitään yhden yön juttuja. Minulla kun ne ovat liki järjestään ihan aina olleet sitä perusvaniljaa, eikä se kiinnosta. Mieluummin olen ilman. Eivätkä ne yhden yön jutut anna mitään monessakaan mielessä, tyhjää täynnä. Yleensä.

Harvoinpa sitä voi jostakin "perusbaarista" napata miehen matkaansa ja sitten sinne jonnekin perille päästyä vinkaista seksikkään vienosti, jotta....olen masokisti, lyö, potki, piiskaa, satuta minua. Satuta minua kunnolla!! Monella perusvaniljamiehellä tuolloin se mahdollisesti jopa Holmesin kaltainen uloke surkastuisi surkastumistaan ja lopulta se olisi enää jokin mikroskooppisen pieni eliö, jota voisi tutkia alkuaineanalyysillä mikroskoopilla. 

 8) 8)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #8 : 05.02.2014, 14:40 »
Normandie,

Itse olen sattunut, touhun temmellyksessä, sanomaan esim "Jos mä leikkaisin sun pään irti ja panisin sitä?" ns. vaniljanaiselle.
Tahti senku kiihty.  :o

 ;D

Mutta, tän koko listan pointti oli nyt se, että ehkä me ei sitten loppumetreillä niin kauheasti poikeata tietynlaisesta sukupuolikaavasta kun se tulee näihin juttuihin.
Tai siis, että jollakin tasolla toimintamallit ja teot muistuttaa toisiaan henkilöstä riippumatta. Varmasti toki on täysin poikkeavia yksilöitä.

Joskus funtsinu, että mitkäköhän on ne miehiä yhdistävät outoudet.

Yksi varmastikin on se että kapakan pimennossa pyydetään 'tulemaan kainaloon ilman seksiä koska tarvitsen läheisyyttä' sun muuta diipadaapaa.
Osa miehistä varmaankin lupaa kuun taivaalta ja on maailma kovin orhi jne.

Paha sanoo, ei ihan hirveen moni mies oo tullu mulle lupaa hellyyttä.   :(

 ;D

-katy-

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #9 : 05.02.2014, 14:42 »
Onneksi otsikossa on tuo sana o u t o u s.
 
Hävettää tunnustaa,mutten omista yhtään lelua tällä hetkellä, kodin vehkeet ja käsipeli. Ja just se kun ei tarvii jutella ja keksiä valheita, niin noin parempi.
 Vielä en ole,hyvä tavaton,jutellut käteni kanssa.

(Koen kirjoittamisen tänne baariin nyt niin tulenarkana,että parempi kun jättää tähän.)

Mulla ei ole siis mitään tätä yhdenyön-tyyliä vastaan,mulla se ei vaan toimi,en osaa,enkä ole riittävän vetävä pommi tai sitten tullut liikaa suutareita kohdalle jne.

Ihmissuhde on se,jota nykyisin tavoittelen ja se alkaa kommunikoinnista.

 Se on niin kiusallista kun otettu vaatteet pois ja oltu silleen ja sit ei ookkaan mitään puhuttavaa-joku muukin ehkä joskus kokenut moisen epäonnistumisen.

Sitten kun on tuo alistuva/alistettava puoli jossain,mukamas. :D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #10 : 05.02.2014, 15:10 »
Normandie,

Itse olen sattunut, touhun temmellyksessä, sanomaan esim "Jos mä leikkaisin sun pään irti ja panisin sitä?" ns. vaniljanaiselle.
Tahti senku kiihty.  :o

 ;D

Stoge - - palauta heti se pää! Se nainen tarttee sitä  ;)

hlö

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #11 : 05.02.2014, 15:26 »
Nuorempana vitutti se, että miehelle puhuminen baarissa = lupaus panosta. Tarjotun juoman vastaanottaminen = käsiraha jatkoista. Tuli tehtyä muutama taktinen katoaminen kun ei jaksanut vääntää rautalangasta, että kyrpä ei nyt kiinnosta.  :-*

Krasavica

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #12 : 05.02.2014, 17:54 »
Sis. huumoria.

1. "En harrasta yhden yön juttuja"
    -> Saa hetken ylläpidettyä mielikuvaa kunnollisesta ihmisestä. Harvempi mies suhtautuu lungisti kommenttiin "jaan kaikille".

2. "Tuutko käväsee kahvilla?"
    -> Harvempi kehtaa sanoa että "tuutko käväsee panolla?" :D

3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   -> Tyynnyttävän kommentin kalastelu, varmistus siitä, että mies todellaki tulee lähinnä hoitamaan hommat eikä keskity johonkin fakin sisustukseen. Tää on semmonen "muodon vuoksi"-repliikki.

4. "Oi! Ompa se iso"
   -> "Tökkää se jo sisään, kelpuutan!" 1) hiljaisuus vaivaannuttaa ja 2) mies todnäk innostuu kommentin siivittämänä panemaan kunnolla.

5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
    "Vittu että on paska pano, jos feikkaan nii sais heitettyä ton ovesta ulos.."

6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
    "No niin, hommat hoidettu, pakkaa kamppees ja mee ulos! Tää on vähän niin kuin merkki siitä, että homma on hoidettu!"

7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
    "Et ollut hirveän paska, joten kelpuutan sut sänkyyni ehkä toistekin. Ja jos en kelpuuta, saan kohotettua itsetuntoani sillä, että isken vonkaaville miehille luurin korvaan."

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #13 : 05.02.2014, 18:07 »
reps, täysin, ylläolevalle *täti muistelee willejä vaiheitaan*

Hilla

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #14 : 05.02.2014, 18:40 »
Lainaus
Kapakassa :

1. "En harrasta yhden yön juttuja"
    Tilastollinen mahdottomuus koska 95% mun seksijutuista on yhden yön juttuja.
    Miksi, miksi, miksi ? :o

Hankala sanoa, kyllä mun kanssa on aina tiietty mihin ollaan menossa ja tekemässä.

Lainaus
Autossa / matkalla naisen luo :

2. "Tuutko käväsee kahvilla?"
    Melkeen aina, vaikka reisillä valuis mahlaa, on pakko sanoo että "Kahville" vaikka mielessä on ihan muuta.
    Tää on varmaan joku kasvatuksellinen seikka ja se viimeinen pakokeino että "SIKA! Kutsuin sut vaan kahville!"
    Miksi, miksi, miksi ? :o

Niin, jos minä pyydän että tuletko kahville niin ihan varmasti tarkoitan että tullaan kahville. Voisin olla aika hoomoilasena jos toinen kiskaisisi housut kinttuihin kun mulla on JuhlaMokat mielessä. Minulla myös mielenkiinto lakastuu ainaisessa kahvittelussa. Voin juoda kahvini ihan yksinänikin, en tarvitse siihen seuraa.


Lainaus
Kotiovella :

3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   Oikeesti hei, ketä miestä kiinnostaa vaikka mimmi asuis lätissä jos pimppiä on tiedossa ?
   Miksi, miksi, miksi ? :o

Paha sanoa muiden puolesta, itse sanon silloin kun en ole kerennyt siivota. Olen joskus vienyt kotiin miehiä jotka on nostaneet puudelin lattialta.


Lainaus
Housut pois :

4. "Oi! Ompa se iso"
   On se nyt saatana että vaikka tietää omistavansa perus-nysän niin naisen on pakko kertoo että on sukua John Holmesille.
   Varmaan joku opetettu juttu, että miestä pitää kehua.
   Miksi, miksi, miksi ? :o

En sano jos se ei ole iso.

Lainaus
Touhuissa :

5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
    Joo. Toki. Kyllä sitä jumalauta huomaa jos sä tuut, tarttee alkaa esittää saatana.
    Miksi, miksi, miksi ? :o

En ilmoita sitäkään.

Lainaus
Loppukaneetti :

6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
    Kiva. Kiinnostaa ku kilo paskaa.
    Miehiä pitää kehua ?
    Miksi, miksi, miksi ? :o

En kehu ellei ole aihetta. Yleensä ei ole.

Lainaus
Taktinen poistuminen  :

7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
    Joo, ollaan Ivalossa ja oon stadin suunnilta. Tottakai mä otan suhun yhteyttä kun tuun tänne taas, neljän tai kaheksan vuoden kuluttua.
    Miksi, miksi, miksi ? :o

En ota puhelinnumeroita joihin en aio soittaa. Jos otan numeron, soitan. Minun mielestä helpompaa niin.


Ja nyt on pakko sanoa tämän ketjun klassinen, en harrasta yhdenyönsuhteita  ::)