Kirjoittaja Aihe: Yhdenyön outoudet  (Luettu 13858 kertaa)

Krasavica

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #15 : 05.02.2014, 20:22 »
reps, täysin, ylläolevalle *täti muistelee willejä vaiheitaan*
Muistojen arkistosta omanikin olivat  8)

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #16 : 05.02.2014, 21:48 »
Kun minä viimeksi harrastin yksiöilyä ns. normaalien miesten kanssa niin Hindenburgin neitsytmatka oli kuuma skuuppi, ja taisin myös olla melko lailla koko ajan pleksit koska se nyt vaan oli niin Hervantaa ja eihän sitä nyt selvinpäin panemista jaksa kukaan... niin siitä huolimatta jotain outoja miesssukupuolen kommunikaatiotaktiikoita (tappavan tylsyyden lisäksi) muistan.

Nämä ihmetyttivät yhden yön pre-pano-, eli vonkaamisvaiheessa:
1) Loputon, alati jatkuva, ikuisesti kestävä ja sanoinko jo loputon selostus jostain asiasta, joka ei mitenkään liity siihen mennäänkö paneen vai ei. Esimerkiksi siis urheilusta, kavereista, autoista, parhaista/pahimmistä känneistä, atksta, scifistä, peleistä yms. Tahtia ei tainnut edes haitata se että daami (=minä) otti pikku tuppluurit pöydässä kesken monologin. Miksi, oi miksi?
Tosin aina kyllä mentiin paneen, joten kaipa se sitten toimi.

2) "Mä sit tykkään kun nainen on aktiivinen ja sanoo mitä haluaa" - ja kun sitten daami rohkaistuneena kysyy että laitetaanko tää kesäkurpitsa nyt sit sun vai mun ahteriin niin yhtäkkiä tuleekin kauhee kiire johonkin. Ja sit vielä sanotaan että naiset antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

« Viimeksi muokattu: 06.02.2014, 16:30 kirjoittanut katkaisin »

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #17 : 05.02.2014, 22:12 »
Nuorempana vitutti se, että miehelle puhuminen baarissa = lupaus panosta. Tarjotun juoman vastaanottaminen = käsiraha jatkoista. Tuli tehtyä muutama taktinen katoaminen kun ei jaksanut vääntää rautalangasta, että kyrpä ei nyt kiinnosta.  :-*

Lupauduit siis panemaan,otit käsirahan ja häivyit ?  ???

 ;D

*tsot tsot*

 ;D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #18 : 06.02.2014, 08:38 »
1) Loputon, alati jatkuva, ikuisesti kestävä ja sanoinko jo loputon selostus jostain asiasta, joka ei mitenkään liity siihen mennäänkö paneen vai ei. Esimerkiksi siis urheilusta, kavereista, autoista, parhaista/pahimmistä känneistä, atksta, scifistä, peleistä yms. Tahtia ei tainnut edes haitata se että daami (=minä) otti pikku tuppluurit pöydässä kesken monologin. Miksi, oi miksi?
Tosin aina kyllä mentiin paneen, joten kaipa se sitten toimi.

Tää pätee kumpaankin sukupuoleen, yksilökohtaisesti.
Itse olen "Lähetää panee" -tyyppinen.   ;D

2) "Mä sit tykkään kun nainen on aktiivinen ja sanoo mitä haluaa" - ja kun sitten daami rohkaistuneena kysyy että laitetaanko tää kesäkurpitsa nyt sit sun vai mun ahteriin niin yhtäkkiä tuleekin kauhee kiire johonkin. Ja sit vielä sanotaan että naiset antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Tässä taitaa olla itseasiassa taustalla se, että jos nainen on oikeasti aktiivinen ja kertoo haluistaan ja miten ne tyydytetään, moni mies alkaa olla epävarma itsestään ja kyvyistään
miellyttää naista koska kysymys on jostain mistä miehellä ei välttämättä ole kokemusta.

Omasta mielestäni parasta seksiä on juurikin se, että kaikki tuovat mielihalunsa ilmi ja nämä tarpeet yritetään parhaan mukaan tyydyttää.
Sehän on vähän niinkun koko jutun pointti.

Koska oma seksuaalisuuteni tähtää hyvin pitkälle muiden tarpeiden tyydyttämiseen, parhaat kumppanit ovat olleet hyperseksuaalisuuteen taipuvaisia naisia joilla on ollut todella
paljon kumppaneita ja jotka jo tietävät varmasti mitä haluavat ja tarvitsevat ja jotka harrastavat seksiä omien tarpeittensa tyydyttämiseksi.

Kesäkurpitsan tunkeminen perseeseen on muuten kivaa, kun kyseessä ei ole minun perseeni.  ;D

-Stoge

Puremua

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #19 : 06.02.2014, 11:41 »
Reps ;D
Toi toinen lista oli niin hauska. Siitä häätyy myöntää, että kakkosta olen käyttäny jokusen kerran tyyliin " Mennään nussii." Ja kyllä niitä miehiä silläki tyyliin on irronnu. Ihan kivojaki kavereita. Varmaan miehestäki mukavaa, ku saa lopettaa vonkauksen sille iltaa. Eikä juodakaan tartte enää, ku voi samotein häippästä lakanoihin. Mietin, että mikä vaivaantunu hiljaisuus.. touhujen jälkeen kysyy: " osaatko täältä yksin kotiin vai tuunko saattaa..?" Saa olla aamuun asti, jos tekee vielä mieli uudelleen ja saa lähtiä samonteinki. Aamulla kyllä autan lähtemisessä. Katon vaikka paikallisen aikataulut, että millon lähtee seuraava linkkari. Rehellisesti, ku sanoo, ni ei siinä jää toiselle epäselvyyttä.

hlö

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #20 : 06.02.2014, 14:41 »
Nuorempana vitutti se, että miehelle puhuminen baarissa = lupaus panosta. Tarjotun juoman vastaanottaminen = käsiraha jatkoista. Tuli tehtyä muutama taktinen katoaminen kun ei jaksanut vääntää rautalangasta, että kyrpä ei nyt kiinnosta.  :-*

Lupauduit siis panemaan,otit käsirahan ja häivyit ?  ???

 ;D

*tsot tsot*

 ;D

 :-X

Yleisimmät yritykset viedä asiat juttelua pidemmälle, vaikka olisi valanut pronssista viestin ettei ole kiinnostunut:

"Mulla on viinaa/paljon musiikkia/elokuvia/lemmikki/suihku, mennään meille."
"Ota tästä muutama shotti..." koska känniseltä naiselta irtoaa 110% varmasti. Tai sammuneelta viimeistään.  ???

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #21 : 06.02.2014, 14:52 »
:-X

Yleisimmät yritykset viedä asiat juttelua pidemmälle, vaikka olisi valanut pronssista viestin ettei ole kiinnostunut:

"Mulla on viinaa/paljon musiikkia/elokuvia/lemmikki/suihku, mennään meille."
"Ota tästä muutama shotti..." koska känniseltä naiselta irtoaa 110% varmasti. Tai sammuneelta viimeistään.  ???

Jummarran.

Tämähän johtuu siitä että miehiltä on poistettu oikeus puunuijan käyttöön naarasta haettaessa.  >:(

  ;D


vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #22 : 06.02.2014, 18:42 »
1) Loputon, alati jatkuva, ikuisesti kestävä ja sanoinko jo loputon selostus jostain asiasta, joka ei mitenkään liity siihen mennäänkö paneen vai ei. Esimerkiksi siis urheilusta, kavereista, autoista, parhaista/pahimmistä känneistä, atksta, scifistä, peleistä yms. Tahtia ei tainnut edes haitata se että daami (=minä) otti pikku tuppluurit pöydässä kesken monologin. Miksi, oi miksi?
Tosin aina kyllä mentiin paneen, joten kaipa se sitten toimi.

Tää pätee kumpaankin sukupuoleen, yksilökohtaisesti.


mitääh...  :o :o eiks kaikkee ihmisten käytöstä ei voikaan selittää sukupuolella? Eiks miehet ookaan aanuksesta ja naiset veenuksesta? Vaikuttaa epäilyttävästi joltain femakkohippihommalta... ;D
Mut mää taidankin olla TruMaster (TM) vanhan muijan ruumissa.

virgo

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #23 : 06.02.2014, 19:03 »
koska näistä melko moni liittyy jotenkin Baarissa käymiseen mulla ei siihen ole juuri muuta sanomista kuin.

en kai mä nyt Baariin mene Muijia katteleen mä meen sinne juomaan viinaa tuleen humalaan ja unohtaan
kuumotukset. eihän se toki haittaa vaikka siinä muitakin pöydän ympärillä illanaikana pyörii
yksin on helvatun tylsä jutella mutta joo Mä meen Baariin juomaan sitä viinaa se on prioriteetti.

jos sitä sitten illanpäätteeksi meinaa musta seuraa saada niin melkosen koukun saa heittää
ai niin ja soittaa vaimolle et saanx mä ny viedä tän kotiini ko tää ei pysy enään pystyssä !

chilinen

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #24 : 06.02.2014, 20:28 »
*Repeilee* siis nauruun (tarkennus) :D paljon omakohtaista, paljon hauskuutta, mutta: onko yhdenyön juttu, jos se muuttuukin moniöiseksi, saati han suhteeksi?

ja joo, jos kysyjä on mun kemiaani sopivan tuntuinen, niin vastaan kyllä joo, jos panemaan pyydetään. Jos osoittautuu huonoksi panoksi, ja vielä erehdyksessä jättää numeronsa, yhteydenpito menee niin, että "don't call me, I'll call you". Tosin nykypäivänä mä en paljoa jaksa ketään randomia, liikaa vaivaa ja ajanhukkaa. Pitäydyn mieluummin neitsytkammiossani ja odotan sopivia uhreja saapuvaksi, kunhan ensin varmistun, että laatukriteerit henkisine (ja niine toisineenkin) ominaisuuksineen on kohdillaan:D


MsSourz

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #25 : 07.02.2014, 01:28 »
2) "Mä sit tykkään kun nainen on aktiivinen ja sanoo mitä haluaa" - ja kun sitten daami rohkaistuneena kysyy että laitetaanko tää kesäkurpitsa nyt sit sun vai mun ahteriin niin yhtäkkiä tuleekin kauhee kiire johonkin. Ja sit vielä sanotaan että naiset antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Tässä taitaa olla itseasiassa taustalla se, että jos nainen on oikeasti aktiivinen ja kertoo haluistaan ja miten ne tyydytetään, moni mies alkaa olla epävarma itsestään ja kyvyistään
miellyttää naista koska kysymys on jostain mistä miehellä ei välttämättä ole kokemusta.


Joooo-o. On tullut huomattua tämä ilmiö. Yhden aiemmin (lue: useampi vuosi sitten) hyvin (lue: täydellisesti) toimineen jutun pilasin nyt toisella kierroksella juurikin liialla avoimuudella sen suhteen, että miten minä seksini nykyisin haluan. Vaikka aina olenkin samanlainen ollut, niin moni asia on kuitenkin näiden vuosien aikana muuttunut niin, että hetkellisesti tuntui hyvältä idealta iskeä faktat kehiin. Tuun katumaan sitä todennäköisesti loppuelämäni. Tuo on hemmetin hyvä pointti, että kielteinen reaktio voi kertoa siitäkin, että olettaa, että kun osaa pyytää, niin ei kykenis täyttämään toisen toiveita. Oisinpa tajunnut ajoissa.

Mut yleisemmin aiheeseen: Enää ei oikein yhdenillannjutut nappaa juurikin siitä syystä, että hetken löydöiltä olettaa saavansa liian vähän. Mitä enemmän itsestään oppii, sitä parempaan tähtää. Oon paljon tyytyväisempi kokonaan ilman, kuin että olis tilanteita, joista jäis vaan tyhjä ja kiusaantunut fiilis siitä, että joko nyt saa lähteä, kun ei tää nyt oikein toimi.

Voihan kesäkurpitsa. Yks toive elämälle: saisin vielä kolmannen mahdollisuuden. Sitä odotellessa.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #26 : 07.02.2014, 09:10 »
*bla bla bla bla*

Kiva.

Koska pannaa ?  ;D

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #27 : 07.02.2014, 09:13 »
Joooo-o. On tullut huomattua tämä ilmiö. Yhden aiemmin (lue: useampi vuosi sitten) hyvin (lue: täydellisesti) toimineen jutun pilasin nyt toisella kierroksella juurikin liialla avoimuudella sen suhteen, että miten minä seksini nykyisin haluan. Vaikka aina olenkin samanlainen ollut, niin moni asia on kuitenkin näiden vuosien aikana muuttunut niin, että hetkellisesti tuntui hyvältä idealta iskeä faktat kehiin. Tuun katumaan sitä todennäköisesti loppuelämäni. Tuo on hemmetin hyvä pointti, että kielteinen reaktio voi kertoa siitäkin, että olettaa, että kun osaa pyytää, niin ei kykenis täyttämään toisen toiveita. Oisinpa tajunnut ajoissa.


Itsellä on niin, että teen mitä itse haluan ja toisen pitäis siitä sitten osata nauttia. Jos ei osaa niin ei varmaankaan sovita yhteen.

Jos joku laittais listan käteen ja sanois että näin ja näin minun kanssani toimitaan niin ei kyllä toimis ollenkaan kanssani. Pelkkä ajatuskin siitä, että pitäis olla toisen palvelijana alkaa ärsyttää suunattomasti, en varmasti tekis mitä 'käsketään', se ei vaan sovi minulle sellainen.

Jos haluaa että teen jotain tiettyä se pitää osata kivasti sanoa ja olla kärsivällinen, kyllä sen sitten saa ajan kanssa varmasti, kun minulle sopii.

IKRM

Fixx

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #28 : 07.02.2014, 11:28 »
hyvin (lue: täydellisesti) toimineen jutun pilasin nyt toisella kierroksella juurikin liialla avoimuudella sen suhteen, että miten minä seksini nykyisin haluan.
Näinhän se menee. Jos suostuis valehtelemaan olevansa ihan normaali, niin seuraelämä olis huomattavasti vilkkaampaa.

MsSourz

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #29 : 07.02.2014, 13:13 »
Jos joku laittais listan käteen ja sanois että näin ja näin minun kanssani toimitaan niin ei kyllä toimis ollenkaan kanssani. Pelkkä ajatuskin siitä, että pitäis olla toisen palvelijana alkaa ärsyttää suunattomasti, en varmasti tekis mitä 'käsketään', se ei vaan sovi minulle sellainen.


No mulla se lähinnä meni niin päin, että miten en pääse yhtään fiilikseen, jos en oo kerennyt valmistautua mitenkään. Haluun olla näteissä vaatteissa ja venyttää odottamista sen verran, että oon sit valmiina käytettäväksi. Se, että istun verkkareissa sohvalla ja seuraava vaihe on penetraatio on vähän samanlaista, ku jos joutuis kattoo Salkkareita. Kiusallista ja ainoa tunnetila on se, että tajuaako noi, miten huonoja ne on. En siis luetellut kahtasataa tapaa, mitä mulle pitää tehdä, vaan että mä tarviin alkuun aikaa ja jännitystä, että kykenen nauttimaan, muuten vastuu päätöksistä on toisella osapuolella. Niin se meillä meni ne taannoiset vuodetkin, mut silloin homma alkoi vaan yllärikohtaamisista, ei viestistä, että pannaanko nyt.

Pahinta tässä on se, että oon niin perkeleellisen ihastunut siihen vieläkin, että kadun avoimmuuttani paljon. Ois pitänyt saada se eka sänkyyn asti ja kertoa sit.