Kirjoittaja Aihe: Yhdenyön outoudet  (Luettu 13881 kertaa)

MsSourz

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #30 : 07.02.2014, 13:14 »
*bla bla bla bla*

Kiva.

Koska pannaa ?  ;D

Veljeni, mä en innostu insestistä.  :o

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria

MsSourz

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #32 : 07.02.2014, 17:07 »
*lässytilää*

Se jos mikä ois todellakin topikin mukaisesti outoutta. Eikä taatusti kestäis yhtä iltaa pidempään.  ;D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #33 : 08.02.2014, 08:43 »
*lässytilää*

Se jos mikä ois todellakin topikin mukaisesti outoutta. Eikä taatusti kestäis yhtä iltaa pidempään.  ;D

No sitähän mäki.

LETS DO THIS SHIT!

 8)

vesimies

Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #34 : 08.02.2014, 09:37 »
Yksikään mies ei taatusti kanna huolta siitä että oma kämppä on sotkuinen jos nainen tulee kylään:D

submiesjns

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #35 : 08.02.2014, 14:56 »
Kyllä kantaa :) Yleensäkki vieraitten tullessa! Eipä silti, niin kantaa vaikka olisi vain ihan yksinäänkin kotonaan...Ei se kyllä kovin iso murhe ole...Se on Olotila kotonani.. ::)

Maire

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #36 : 08.02.2014, 21:00 »
Tulee kyllä pahoiteltua kämpän sotkua kaikille vieraille, tulivat sitten panemaan tai teelle. On käynyt joskus niinkin, että yhden yön tapaus (mies) on marissut siivottomuudesta.

T. törkynainen

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #37 : 08.02.2014, 21:17 »
Tulee kyllä pahoiteltua kämpän sotkua kaikille vieraille, tulivat sitten panemaan tai teelle. On käynyt joskus niinkin, että yhden yön tapaus (mies) on marissut siivottomuudesta.

T. törkynainen

Se mikään mies sitten ollut.

*rehellinen mielipide*

 ;D

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #38 : 08.02.2014, 21:20 »
^
^^

Samaa mieltä stogen kanssa

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #39 : 27.11.2017, 07:52 »
3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   Oikeesti hei, ketä miestä kiinnostaa vaikka mimmi asuis lätissä jos pimppiä on tiedossa ?
   Miksi, miksi, miksi ? :o


Nyt kun minä olen muuttunut, mutta maailma ei, on ylläolevaan pakko kertoa tälläinen tarina :

Kun tuon yhden kanssa homma alkoi olemaan jo vähän tiiviimpää ja ei enää oikein yhden yön outoudet jaksanut kiinnostaaa niin
kilttinä herrasmiehenä kuitenkin ajelin erään täti-immeisen kapakasta sen kotiovelle jossa sitten :

Täti-Immeinen : "Haluutsä tulla kahville, en oo ehtiny siivota, on siis aika sotkusta!"
Mä : "En mä sit tuu!"

Ja kävelin pois.

Täti-immeisen ilme oli kyllä aika


UW

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #40 : 27.11.2017, 09:30 »
Pelasti maanantain  ;D ;D ei ole niin monia, että mainostaisin, mutta ehkä 2/3/4 ekana allekirjoitan kuulleeni ???
« Viimeksi muokattu: 27.11.2017, 17:47 kirjoittanut UW »

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #41 : 27.11.2017, 11:28 »
1. "En harrasta yhden yön juttuja"
  Tätä mä en oo koskaan kenellekkään yrittäny väittää. ;D

2. "Tuutko käväsee kahvilla?"
  En muistaakseni. Kysymys on ollu "tuutko sisälle"

3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   On tullut käytettyä ehkä kerran. Ton sanoo ennemmin jollekin kaverille kun jollekin yhden yön pokalle kun niillä ei ole mitään väliä mitä ne ajattelee.

4. "Oi! Ompa se iso"
  En koskaan oo sanonu!  :o ;D

5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
  Tää täytyy vielä testata!

6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
    Joo, jos on oikeesti on ollu. On ehkä kerran tai kaks tullu huokastua hyvin tyytyväisenä "olit kyllä yks parhaista panoista ikinä". Ei ku niin, ei noikaan oo ollu yhden yön juttuja.

7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
  Ei, ei niitä tavata toiste.  :o

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #42 : 27.11.2017, 12:08 »
1. "En harrasta yhden yön juttuja"
    Joo tän voi ihan hyvin sanoa. Koska eihän se nyt oo harrastamista jos pari..kolme..kymmentä kertaa on sattunu kohdalle !


2. "Tuutko käväsee kahvilla?"

    Baarista ei mennä kahville vaan jatkoille.



3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   Ketään ei kiinnosta.


4. "Oi! Ompa se iso"

   Jos joskus näkisin ison, voisin kehaista. Pienille ei viitti antaa ees erikoismainintaa tai papukaijamerkkiä, etteivät turhaan ylpisty.



5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
    Mä en tuu-uu-uuu. Enkä esitä tulevani.



6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
    Menisi jo vittuilun puolelle ihan liikaa.



7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
    Tää on kyl paha. Naapurin/mummon/kaverin numeron antaminen olisi epäeettistä, ja et voi sanoa ettei oo puhelinta, kun kaikilla nykyään on. Et myöskään ole keksinyt valmiiksi valemailia tai puhelinnumeroa (koska et harrasta yhen yön juttuja). Pakko siis vaan antaa oikea numero ja toivoa että tyyppi itsekin kysyi sitä vain muodon vuoksi.



lemmikki

Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #43 : 27.11.2017, 12:30 »

1. "En harrasta yhden yön juttuja"
    En oo koskaan sanonu. Päinvastaista on kyllä tullut joskus kerrottua. Siis, että "älä sit luule, et tää johtaisi ikinä mihinkään muuhun.


2. "Tuutko käväsee kahvilla?"

    En ikinä oo kysyny.  Jos joku on ehottanu, että mennäänkö vaik syömään tai kahville ja katotaan sitten, jos vaikka keksitään jotain.. oon saattanu vastata, että kahvia saa kotonaki tai et ei mulla kyllä ruokaa tee just nyt mieli.


3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   En oo kyl ikinä sanonu. Paitsi sit joillekin muussa tarkoituksessa tulleille yllärivierailijoille, kavereille tms..


4. "Oi! Ompa se iso"

   Vain tosi harvoin ja vain aiheesta. Enkä aina silloinkaan.


5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
    Ei kuulu tapoihin, jos ei ole erikseen käsketty ilmoittaa asiasta. Yleensä ei oo sitli jääny huomaamatta.


6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
    No en kyl oo ikinä sortunu tähän. Laskisin kyl tän helmasynniksi miehille myös. Enkä usko sit sanaakaan, vaikka viel vuoden päästäki tyyppi olis yhteydessä ja hehkuttais seksin olleen parasta ikinä.


7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
    Pyrkiny väistään tän kysymyksen. Paha vaan, että nimi ja paikkakunta tulee usein aiemmin jutellessa paljastettua ja mut on sen jälkeen helppo löytää. Ite en ole koskaan kysyny.

latexbun

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #44 : 27.11.2017, 15:31 »
Tämähän on hauska ketju, en olisi huomannutkaan jos ei olisi nostettu tuohon tyrkylle.


1. "En harrasta yhden yön juttuja"
Tottahan se on. Tästä syystä sitä ei ole tullut kenellekään sanottua. Toisaalta olen kyllä löytänyt viihteeltä seuraa ja tuonut seuran joskus kotiin tai lähtenyt mukaan johonkin herraties minne. Viimeksi kun näin on tapahtunut, lumouduin tyypin Commodoresta sen verran, että pelattiin sillä koko yö ja lähdin aamulla kotiin. Yleensä tykkään vain jutustella mukavia.

Sitten taas kun ei ole kyse yhden illan kohtaamisista tai satunnaisesta Commodoren pelaamisesta, vaan ihan tapailusta, olen tehnyt nuo kaikki alla olevat jutut. Monta kertaa. Serial offender.

2. "Tuutko käväsee kahvilla?"
Jep. Laitoin kyllä näön vuoksi sitä kahvia, vaikka ei sitä juotukaan.

3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"   
Se on kyllä totta ja siksi palkkasin viimeksi jopa siivoojan, ennen kuin taas kehtasin kutsua toisen kylään.

4. "Oi! Ompa se iso"

No jos se on. "Oi" on kuitenkin vähän liioittelua. 

5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
Huudan muutenkin seksin aikana usein ihan helvetisti ja puhun levottomia. Eiköhän tämäkin ole tullut sanottua. Olen hiljaisen seksin ystävän karsein painajainen, en voi sille mitään enkä haluakaan voida.

Toisaalta levottomien huutaminen hallitsemattomasti voi johtaa noloihin tilanteisiin. Nolointa mitä muistan sanoneeni tuu-tuu-tullessani oli: "Voi vitun homo!". Onneksi tuolloin olimme jo suhteessa ja toisen huumorintaju riitti.
   
6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
Jos on, olen kertonut siitä. Myös omille kavereille.

7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
Annan jos huvittaa antaa, nimi nyt on ihan kohteliasta kertoa joka tapauksessa.