Kirjoittaja Aihe: Yhdenyön outoudet  (Luettu 13887 kertaa)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #45 : 27.11.2017, 16:48 »
Voi ei, olisi pitänyt lukea tämä ohjeistus ennen kuin kokeilin tuommoista viime keväänä. Joo, tämäkin kiltti sinkku-vanhus sai vihdoin ja viimein itsestään irti jotain...Kaikkien taiteen sääntöjen mukaan nätisti kerroin siellä kapakassa lähestyneelle mikä kiinnostaa, ja kun tyyppi oli ihan vetävä ja kertoi olevansa kiinnostunut, niin ajattelin että ok, lähden mukaan. A) se luola oli sotkuinen b)"se" oli pieni c) tyyppi ei yhtään tiennyt mitä naiselle tehdään eikä d) sitä kahviakaan saanut. Aika tylysti totesin että ei tästä mitään tule, laitoin housut jalkaan, pistin tupakaksi ja lähdin kävelemään kotiin. Ei mennyt kuin strömsössä ei  ;D

mooky

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #46 : 27.11.2017, 20:12 »
koska näistä melko moni liittyy jotenkin Baarissa käymiseen mulla ei siihen ole juuri muuta sanomista kuin.

en kai mä nyt Baariin mene Muijia katteleen mä meen sinne juomaan viinaa tuleen humalaan ja unohtaan kuumotukset. eihän se toki haittaa vaikka siinä muitakin pöydän ympärillä illanaikana pyörii, yksin on helvatun tylsä jutella mutta joo Mä meen Baariin juomaan sitä viinaa se on prioriteetti.

Komppaan tätä

Koskaan en kapakkaan ole vasiten lähtenyt seuraa hakemaan, ja vielä vähemmän lässyttän et lähetääks meille tai teille tai miuta sen sellasta.

Sen kerran kun tyttöjen kanssa kapakissa kehtas jutrlla, niin taustalla on ollut ajatus jostain vakavammasta, mutta ei ole tullut ku lämmintä kättä... omaa siis

Muutaman kerran joku neiti on mut mukaansa ottanu, ja aiemmin aina sanoinki että olen iskettävänä, en iskemässä

Mulle kapakka on aina edustanut kaljan juomista ja tuttujen näkemistä. Nykyään kun on vanha ja väsyny, ja tutuilleki pitäs maksaa et ne juttelis mulle julkisesti, niin sen kerran ku otan ni tenutan mieluummin kotona yksin, kuin kapakassa yksin

Jos joku tuliski jutustelee mukavia niin nykyisin varmaan hämmentyisin ja kävelisin pois. Tosin en ole ihan varma, jos ehdotettais kesäkurpitsoja tai satuttamista. Saattasin vaikka innostua

One time wonderit haen muualta, kuin kansojen juottokaukalosta, eikä niihin yleensä sisälly lupausta kahvista. Ellen sitte taas vaihteeksi haaveile jostain pidemmästä jutusta
...eikä tämä ole viittaus elimen kokoon ;)

Muutaman kerran iteki feikannu orgasmin, kun ei vaan oo kiinnostan, mut on liian kiltti et kävelis vaa pois ku toinen heiluttaa persettää mun edessä
...pitäs kai mennä viikoks tai vuodeks stogen oppiin. En tosin oo varma millanen ihmisraunio sieltä takas tulis :D

Jos joku kommentoi kämppänsä kuntoa olen yleensä todennu ettei tää oo sen pahempi ku mullakaan, ja kommentit kalun koosta oon ottanu kiitoksella vastaan asiasta sen enempää välittämättä. Ei toi mikään taikahalko ole, jolla halkaisis punaisen meren

Numeroita tai muitakaa harvemmin on vaihdettu a harvaa olen toista kertaa nähnyt.
Useimpia en ekaakaan.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #47 : 27.11.2017, 20:23 »
Heh, tähän kai pakko vastata myös omalta osaltani  ;D

1. "En harrasta yhden yön juttuja"
    Joo en mä kyllä niitä harrasta, harrastan esim. Pilatesta  O:-)


2. "Tuutko käväsee kahvilla?
     Baarista kahville? No Emmää kyllä keskellä yötä ala kahvia keittää  :o



3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   Saatan sanoa ettei oo tällä viikolla siivooja päässy käymään  ;)


4. "Oi! Ompa se iso"
   Vain silloin kun se on iso, jolloin ei tarvitse sitä erikseen sanoa vaan sen kuulee varmaan huokauksista  ;D



5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
    Joskus joo, mut ei se oo esittämistä!



6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
    Ei kai ny tommosia sentään? Kuulostaa nololta.



7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
    Joo ei, ei joo  :o

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #48 : 27.11.2017, 22:34 »
Koskaan ei ole ollut yhden yön juttua. En tiedä sitten, että olenko jotain nuoruudessa menettänyt jotain se takia, mutta kun ei ole irronnut, niin ei ole irronnut.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #49 : 27.11.2017, 22:54 »
Ihan hauska aloitus :)
Mut voi mun mielestä "yhden yön jutut" olla oikein kivojakin. Esim. se yö, kun olin puutteessa ja mua himotti, ja päätin, että etsin itselleni baarien kivoimman/kivoimmat tyypit (miehiä tai naisia) ja annan sen/niiden miellyttää mua haluamillani tavoilla. Löytyikin oikein kivat kaverukset, jotka lähtivät mielellään matkaani. Ei yhdyntää laisinkaan (en halunnu), vaan kerroin että pidän jalkojen koskettelusta. Oli hyvä intuitio, sillä tämä toinen helli ja hyväili jalkojani jonkun 4 tuntia, käyttäen myös luovuuttaan siinä, eikä kinunnut pimpsaa. Itseasiassa sattui olemaan miellytysfetisisti (ilmeisesti), koska halus vaan lisää ja lisää antaa mulle orgasmeja ja se oli hänelle kivempaa kuin oma miellytyksensä. Lopulta antoi minunki miellyttää itseään käsihoidolla ja suuhoidolla kortsun kanssa loppuun saakka. Halattiin ja erkaannuttiin hyvillä mielin, oikein kiva yö kummallekin.
Et kyllä yhden yön jutuistakin voi saada paljon irti, jos
a) pitää omat rajansa ja ilmaisee toiveensa, ei "petkuta" toista vaan sanoo suoraan mitä haluaa (sanoin jo baarissa kun juteltiin).
b) Keskinäiset kemiat toimii, pitää toista kivana ja kiinnostavana tyyppinä (vaikka tietäis, ettei aio mitään sen vakavampaa). Plussaa, jos kumpikin aidosti haluaa antaa toiselle mielihyvää.
c) itsekunnioitus on touhussa mukana ja osaa ja uskaltaa keskeyttää milloin vaan
d) menee vain luotettavan oloisen tyypin matkaan ja huolehtii mm. tautiehkäisystä hyvin


No, harvoinpa itellenikään yhden yön jutut maistuu, mutta olen nauttinut niistäkin joskus kun edeltämainitut ehdot on täyttyneet :)
Ja niin, mun mielestä ei kannata kehua kuin aiheesta. Jollakin on kauniit silmät, jollain iso penis, joku osaa koskettaa ihanasti. Jos nyt ei aivan urpon kanssa ole sänkyyn erehtynyt, toisesta löytyy kyllä ihania asioita, mitkä voi ilmaista sanallisesti tai sanattomasti. Kyllä sen toimivan keskinäisen kemiankin aistii, keskinäisen himon ja luottamuksen.

raafael-k

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #50 : 27.11.2017, 23:32 »
En ole yhdenyön juttuja vastaan. Miesten kanssa touhutessa se oli minulle ihan normaalia touhua. Oli kiva saada itse orkku ja nähdä toisen orkku ja sitten sanoa heippa. Tai multivideoissa nyt ei tullut sanottua mitään vaan odotti jo seuraava kumppania.

Minut on kerran isketty baarista mukaan. Oli ihan mukava kokemus, kyseessä oli minua yli kymmenen vuotta vanhempi nainen joka heitti parhaan iskulauseen ikinä: mulla on vodkaa kotona, lähetkö juomaan?

Kokemus oli tarpeellinen kun siihen aikaan kävin baareissa juuri seura mielessä. Itse olin vaan niin ujo että minusta ei ollut ketään iskemään. Onneksi tuo nainen iski minut niin tuli homma hoidettua. Nykyään en köy baareissa rahan puutteen ja muiden ongelmien takia. Olen esim viikonloput aina töissä niin se vähän hidastaa menoa. Ja multivideoissa en halua käydä kun en halua riskeerata tautien kanssa nyt kun on suhdekin. Kun en niin välitä kortsuista. Munan imeminen sen kanssa on kuin karkin syöminen papereineen. Tiedän että se on tyhmä ajatus mutta niin vain tunnen. Mutta olen sitten ilman karkkia.

Luotettava vakimies voisi olla jees että saisi patukkaa paljaana molempiin päihin, mutta juuri nyt ei vaan jaksa tutustua. Ja olen niin kovin epäileväinen miesten suhteen. Ihan tarpeeksi on tullut nähtyä salassa touhuavia ukkomiehiä.

momoi36

  • Vieras
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #51 : 28.11.2017, 10:35 »

1. "En harrasta yhden yön juttuja"
    - En enää koska en baarista hae seuraa. Kertaluontoisia juttuja kyllä harrastan.. 


2. "Tuutko käväsee kahvilla?"
    - Ei ei ja Ei, ketään en pyydä kotiini vaan se menee niin että ”tuunko käymään kahvilla?”. Tosin jos oon tulossa 600km päähän tapaamaan jotain ihan sessiotarkoituksessa niin siinä on kyl paritkin kahvit saatava.


3. "Tääl on sit tosi sotkusta kun en oo ehtiny siivota!"
   - Ei tarvetta selitellä kun mun koti ei ole vaihtoehto.

4. "Oi! Ompa se iso"
   - Ikinä en ole sanonu, enkä sano, koska ei kiinnosta. Oon kehunu kyl käsiä, tissejä, toimintaa (puremista/lyömistä) mutta en ikinä kenenkää elimiä. Tai ehkä joskus ” ihana pillu” on saattanu lipsahtaa mutta pillut on aina ihania..

5. "Mä tuu-uuu-uuuuu-n!"
   - Nope, en ole sanonut kuin käskystä. Sen kyllä huomaa kun mä tuun, ehkä, mutta puhekyky siinä ainakin  hankaloituu..


6. "Olit paras, ihanin, komein, isoin, mahtavin, jaadi-jaadi-jaa koskaan!"
   - Ei. Superlatiiveja ei ole luvassa.


7. "Puhelinnumero, sähköposti, osoite, nimi..."
   - ei, ne on jo vaihettu ja luultavasti niille ei tule käyttöä toista kertaa ellei sitten näy ihme ja kumma että jutusta tulee säännöllistä tai pysytään kavereina. Ihania kavereitakin olen saanut.  :love:


Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Yhdenyön outoudet
« Vastaus #52 : 29.11.2017, 15:24 »
En enää baari reissuilla seuraa hae, koska känniset vituttaa.

Tuli mieleen eräs tapaus kun kerran olin kännäämässä ja ajattelin että olisihan se mukava jos yöks löytyis seuraa. Päädyin jutustelemaan erään mukavan naisen kanssa ja hän sit päätti kysyä et mitä minä haen. Vastasin ihan suoraan et yöksi seuraa. Hän vastasi tähän et "tosi törkeää tollanen." Tuumasin vaan vastakysymyksenä et pitäiskö sitten luvata kuut ja tähdet taivaalta mutta jättää soittamatta myöhemmin? En saanu pillua mutta mielenkiintoiset oli keskustelut sen jälkeen kun tämän naisen maailma vähän avartui kun hänelle selitin että miksi pelien pelaaminen baarissa pillua tai munaa saadakseen on helkatin typerää ja rasittavaa. Samasta syystä en siedä Tinderiä.