Kirjoittaja Aihe: Yhdenvertaisuus työelämässä  (Luettu 8904 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Yhdenvertaisuus työelämässä
« Vastaus #30 : 04.07.2014, 04:54 »
Omassa ammatissa työ on niin itsenäistä, että siinä ei seksuaalisuus juuri vaikuta itse työ ympäristöön. Toisaalta olen mielen kiintoisa keskusteluja käynyt työympäristössä jossa työskentelen, joissa monelle joille kinky puoli on vierasta ja jopa pelottavaa, on voinut avata keskustelemalla  sen olevan kokemuksia, joita voi verrata uuteen ruoka-aineeseen tutustumista.  Tämän jälkeen on yleensä keskustelu ollut hyvinkin kiinnostunutta , siitä millaista on D/s  suhteessa eläminen, sen kun on selittänyt toteamalla joka tulee hätälaukun leikkaaminen yhteydessä tapahtuva kentille polkemaan toteutumisella todellisesta ja silloin että kummatkin sen tiedostaa ja hyväksyy sen, niin kummasti aina on kinky asioista puhuminen muuttunut positiiviseksi.

Epäilen vahvasti niillä aloilla joissa henkilön osaamisella on ainoa merkitys, niin näissä paikoissa myös suvaitsevaisuus  on aidoimmillaan.  Sillä yrityksen pärjääminen  on näissä pääasia, eikä se kenen kanssa paneeli tai asuu. Eli julkisella puolella, jossa luullaan olevan hyvinkin tehokkaita ja ainakin valtavan innoinnovaatisia,  mutta todellisuus on jotain aivan muuta. Niin näissä myös suvaitsevaisuus on huipussaan , josta oli juuri korkeimman oikeuden valtiovarainministeriön saama kiusaus tuomio hyvänä esimerkkinä. Sillä julkisenpuolen johtamisen järjestelmät ovat ajalta ennen modernia ajan jaksoa, joka tekee mahdottomaksi oikeasti olla suvaitsevaisuus työympäristö.
Jos elintarvikekaupan kassalla työskentelevä alkaa evankelioimaan kinkyelämää, niin olettaisin hänen saavan potkut aika nopeasti. Ehkä tämä oman katsantokannan kautta tuleva yleistäminen on vähän liiankin yleistävää?
Pitääkö taas huomauttaa sisään lukutaitoa,  vai pitääkö "Oma" alleviivata, joka muuttaa tekstin henkilökohtaiseksi,  eikä yleisesti toteutettavaksi. Sillä jokainen voi ihan itse määritellä kelle työpaikallaan menee mitäkin kertomaan, sillä itse joutuu samalla tavalla kuin minäkin siitä vastuun kantamaan. Sillä en itsekkään kelle tahansa mene asiasta puhumaan, sillä näitä tiukka feministi kukkahattutätejä, ei voi kovin avarakatseiseksi todeta, vaikka itse ovat juuri suvakiksi itsensä ensimmäisenä luokittelussa :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Yhdenvertaisuus työelämässä
« Vastaus #31 : 21.07.2014, 22:56 »
En pysty ottamaan kantaa Setan kannanottoihin, koska olen hetero. Setan silmissä en kuulu siihen porukkaan, jonka tasa-arvoisuus olisi ongelma.