Kirjoittaja Aihe: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski  (Luettu 41189 kertaa)

Simone

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #150 : 11.03.2012, 13:56 »
Kyllä oli kiva nähdä kamuja!  :-*
Järjestävää tahoa jälleen kiittäen!
Ilta oli kaikin puolin mukava ja rento, ei edes kelju ajokeli ja piiiitkä kotimatka saaneet latistettua hyvää fiilistä. Luotettava kuskimme ansaitsisi tästä kunniamerkin entisten viereen - kälättävä akkalauma ja paska ajokeli, mutta pitäähän Metsästäjällä ollakin hyvät hermot  ;)
Kyllä sitä vaan kannattaa aina välillä jaksaa roudata itsensä ihmisten ilmoille, arki katkeaa just sopivasti!

Melius

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #151 : 11.03.2012, 14:30 »
No niin, itselle taas oli juuri niin vaikeata kuin olin pelännytkin. Enhän minä sitten saanut mentyä puhumaan kenellekään, ja ihme hyypiöksi tunsin itseni.:-[  Tuntui että kaikki olivat omissa touhuissaan omien tuttujensa kanssa, ja ettei sinne sekaan uskalla änkeytyä. Enkä edes lähestymiseen rohkaisevaa katsekontaktia onnistunut luomaan kehenkään. Perhana kun vaan oli kummallisen vaikeaa meikäläiselle tuollainen tilanne, vaikka oikeasti olen ihan toimiva ja ansiokas ihminen.

Puolen yön jälkeen poistuin sitten paikalta ihan tavalliseen ravintolaan, ja siellä olikin paljon seurallisempi meininki, kun useampikin mukava tyttö tuli spontaanisti juttelemaan ja monet ottivat katsekontaktia ja hymyilivät. Ei tarvinnut sitten koko iltaa yksin olla. Voi kun Wäiskissäkin olisi ollut enemmän sen tyyppistä.

Mutta niinkuin minulle todettiinkin, niin itsestähän se on kaikki kiinni. Valitettavasti.  :(

Dominantti

Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #152 : 11.03.2012, 14:49 »
Kiitos järjestäjille ja bilekansalle, oli erittäin kiva ilta. ;D

Haluaisin vielä esittää erityiskiitokset minun ja ...........:n puolesta siitä kaikesta ihanasta palautteesta jota saatiin sessiostamme. Tollainen leikkimielinen touhu on aina tullut meille luonnostaan, ja oli ilo näyttää sitä myös muille yhtenä D/s:n ilmaisumuotona. :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #153 : 11.03.2012, 15:00 »
Isot kiitokset meiltäkin :love: Istuminen sattuu varmasti vielä ensi viikollakin, kaunis kiitos kaikille osallistuneille :)

Jarre

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 147
  • Ei pieni pervoilu pahaa tee...
  • Galleria
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #154 : 11.03.2012, 15:11 »
Kiitokset järjestäjille, mukavaa oli! Tunnelma oli lämpöinen ja muutama uusi tuttavuuskin tuli tavattua :)
-ainoastaan paluumatkan ajokeli oli mitä oli...
Jälleen näkemisiin!!

Uniform

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #155 : 11.03.2012, 15:18 »
Merci, tout les Camaraden.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #156 : 11.03.2012, 15:42 »
Kiitos ja kumarrus. Had a blast! Erityiskiitos Pipille ja Tintulle.
Kivasti sai useampi nikki kasvot :)

Tänään piti vielä jälkimasokisteilla menemällä krapulassa itikseen. Hätäseen jäin henkiin.

Cavalaria

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #157 : 11.03.2012, 15:44 »
Jees, etkot, bileet´, jatkot... KOko setti jotain aivan loistavaa.

Kiitokset erinäisille Mastereille, piiskattaville ja koko konkkaronkalle noin yleisesti. Jotain käsittämättömän siistiä.

Harmillista kyllä bileet loppui taas kesken...ei ehtinyt tehdä kaikkea mitä olisi halunnut, vaikka kulutti koko illan vaan juoksemalla. Että anteeksipyyntö kaikille joille saatoin olla hieman tyly juostessani ympäriinsä.

Tätä lisää...pian, kiitos nam.

Enää vajaa kaks viikkoa Turkuun :P

minks

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #158 : 11.03.2012, 15:53 »
Rakkaille ystäville jotka sulostuttivat iltaani, teille erityiset kiitokset, on se vaan huimaa kun ootte mun elämässäni!  :love:

Noin muuten niin tattista pippaloista ja oli mukavata nähdä frendejä.

-minks (und tshihihikikakikat)

ps. SMFR, onko todellakin niin, että kaikki info teidän omilla sivuilla eilisten(kin) bileiden osalta on tässä:
"10.3 Club SMF 38 Muukalaislegioona
Wäiski yläkerta"

Mr.Vic

Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #159 : 11.03.2012, 16:48 »
Rakkaille ystäville jotka sulostuttivat iltaani, teille erityiset kiitokset, on se vaan huimaa kun ootte mun elämässäni!  :love:

Noin muuten niin tattista pippaloista ja oli mukavata nähdä frendejä.

-minks (und tshihihikikakikat)

ps. SMFR, onko todellakin niin, että kaikki info teidän omilla sivuilla eilisten(kin) bileiden osalta on tässä:
"10.3 Club SMF 38 Muukalaislegioona
Wäiski yläkerta"

Kellonaika löytyi kalenterista, mutta saattaishan se tietty olla helpompaa jos ne molemmat olis samassa paikassa...

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #160 : 11.03.2012, 17:14 »
Ja melius, seuraaviin bileisiin kannattaa varautua, sopia treffit vaikkapa täällä. Lähesty vain rohkeasti yksärillä ihmisiä :) Paljon helpompaa tutustua sillä tavoin....

cromzer

Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #161 : 11.03.2012, 18:24 »
No niin, itselle taas oli juuri niin vaikeata kuin olin pelännytkin. Enhän minä sitten saanut mentyä puhumaan kenellekään, ja ihme hyypiöksi tunsin itseni.:-[  Tuntui että kaikki olivat omissa touhuissaan omien tuttujensa kanssa, ja ettei sinne sekaan uskalla änkeytyä. Enkä edes lähestymiseen rohkaisevaa katsekontaktia onnistunut luomaan kehenkään. Perhana kun vaan oli kummallisen vaikeaa meikäläiselle tuollainen tilanne, vaikka oikeasti olen ihan toimiva ja ansiokas ihminen.

Tiedän tunteen, joten käytin aika pitkälti koko illan pelaamalla shakkia. :) Kivaa oli kuitenkin. Pitäisi ehkä ennen ensi kertaa koittaa tutustua jonkin verran porukkaan vaikka chatissa, niin ei olisi niin ulkopuolinen, kun kaikki taitaa aika pitkälti tuntea toisensa jo valmiiksi.

PVC-Jannu

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #162 : 11.03.2012, 18:30 »
Oli ihan kivaa. Ja mikä oli myös mukavaa, että oli myös ns. värikästä porukkaa mukana ja paljon. Mukana olo sai itsenikin hyvälle tuulelle, vaikka asusteessa tulikin ensi alkuun hieman kuuma johtuen "väen" tungoksesta  ;D

minks

  • Vieras
Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #163 : 11.03.2012, 19:07 »
ps. SMFR, onko todellakin niin, että kaikki info teidän omilla sivuilla eilisten(kin) bileiden osalta on tässä:
"10.3 Club SMF 38 Muukalaislegioona
Wäiski yläkerta"

Kellonaika löytyi kalenterista, mutta saattaishan se tietty olla helpompaa jos ne molemmat olis samassa paikassa...

mä luulen notta myös hinta, osoite yms. jutut saattais kiinnostaa ihmisiä.


Saara_65

Vs: Club SMF 38, 10.3.2012, Ravintolalaiva Wäiski
« Vastaus #164 : 11.03.2012, 20:36 »
Kiittää seuraa ja kaikkia mukana olleita kivasta illasta  :love:  Erittäin kiva ilta oman bilevuoteni aloitukseksi, lisää tällaisia.