Kirjoittaja Aihe: Subit! Ilkeintä mitä omistajasi on sinulle koskaan sanonut?  (Luettu 22903 kertaa)

24hSlave

  • Vieras
Eli mikä on ilkeintä mitä omistajasi on sinulle sanonut tai mikä on jäänyt mieltä painamaan? Muistan joskus ensimmäisiä kertoja kun valtiatareni upotti Suonikkaaan strap-onin sisääni ja siinä miehisten hömpötysten keskellä hän sanoi että mussa ei ole todellista miestä yhtään jäljellä! "Ettei tosi miehet anna naisten tunkea mitään kakkoseen vaan tosi miehet tunkee naisille kakkoseen" asia vaivasi aluksi vähän kun kuuli sen, mutta pian sen hyväksyin jne. Ja tiedän että hän tarkoitti sitä oikeasti.  ;D joten jotain muistoja teillä? Ja toki kaikki jotka haluavat vastata niin antaa mennä vain..
« Viimeksi muokattu: 31.05.2017, 20:15 kirjoittanut 24hSlave »

momoi36

  • Vieras
"Sä oot kylmin ja sydämettömin nainen mitä mä oon koskaan tavannu."

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Kun kerta kaikki saavat vastata ja vituttaa muutenkin syrjintä niin pahinta mitä oon subilleni sanonut subin perseiltyä sanoin näin : en tee sulla mitään ja kävin just nussiin toista

Toki lähetin juuri ennen tuon sanomista viestin että tuo edellinen on paskapuhetta mutta tajus brätti lopettaa brättäilyt siihen  8)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Sulla on isoin muna ja paras perse mitä oon nähnyt !! siis vaniljalta normia mutta,, =)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Onkohan mun masterit olleet outoja, kun en ole oikeastaan mitään ilkeää tähän asti kuullut? :D Olen kuullut olevani toki mm. likainen lutka, mutta sehän on vain tosiasia. :D

Naisen oma

  • Vieras
Joskus mua oltiin suostuttelemassa toiselle Valtiattarelle, niin kysyttiin näillä sanoin, että ”Miltä se näyttää?”. Domina sanoi jotain ihan hyvin halventavaa, että kyllä se ihan välttää tms.. Muistan, että ei puhuttu kauhean nätisti, äänen sävy sellainen. ”Voit nukkuu mun lattialla ja myydä sun persettä.”. ”Vittu mä en sua rakasta!”. Ja nauru perään. ”Kun painat tämän verran, niin sitten saat nuolla mun persereikääni.”. Tosin tuo oli aika kiva porkkana mulle.. ”Haisko mun peppureikä?”. Istu mun naaman päälle ja enkä saanut nuolla pimppiä. Imetti myös straponia ja tiesin mikä sen takana oli.. 

Ihana Nainen  :love:

Rakastuin häneen, niin tuo yksi juttu vähän "kirpaisi".  ;)

submit

  • Vieras
Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori  ;D

24hSlave

  • Vieras
Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori  ;D

Tämän mä tiedän.. olen odottanut että valtiatareni sanoisi erään asian ääneen. Ei sillä että se "salaisuus" olisi. Tiedämme molemmat sen asian olevan totta. Hän ei vain ole vielä sanonut sit.

24hSlave

  • Vieras
Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori  ;D

Uskallatko jakaa kanssamme näitä asioita joita toivoisit omistajasi sinulle sanovan?

Misery

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Juuri siellä, missä pitääkin.
  • Galleria
"Sä olet läski. Mä en pane läskejä."

No mutta...hyvin on kurvikas nainen muille kelvannut, muru  ;)

24hSlave

  • Vieras
"Sä olet läski. Mä en pane läskejä."

No mutta...hyvin on kurvikas nainen muille kelvannut, muru  ;)

Isommat tytöt on mun mielestä hyviä kouluttajia. Voimakas tahtoisia ihmisiä. Tosin oma valtiatareni ei oo kovin iso, mut se on porun paha henkisessä alistamisessa. ;D

Naisen oma

  • Vieras
"Sä olet läski. Mä en pane läskejä."

No mutta...hyvin on kurvikas nainen muille kelvannut, muru  ;)

Kaikki ei näe pintaa syvemmälle, babe  ;)

submit

  • Vieras
Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori  ;D

Uskallatko jakaa kanssamme näitä asioita joita toivoisit omistajasi sinulle sanovan?
En nyt sen kummemmin halua fiilistellä jotain menneitä :)

Radien

  • Vieras
Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori  ;D

Minä usein aavistan etukäteen ne asiat, jotka tulevat pian sanotuksi ääneen. Ne pelottavat siihen asti kunnes ne sanotaan. Se odotusaika on hirveää kun kumpikin tietää, että norsu on olohuoneessa. Aika usein sitten päädyn kysymään suoraan. Tosin asiasta kysyminen itse on myös aika hirveää jos vastaus vahvistaa epäilyt. Oikeasti pahimpia ovat olleet ne hetket kun ei puhuta. Ei ole mitenkään mieltä ylentäviä hetkiä kun näkee, että toisen V-käyrä on niin tapissa ettei toinen viitsi edes enää jutella.

Sessiossa sanotaan vaan kauniita ja suloisia asioita <3 Paitsi joskus rangaistuksia saadessani kyllä sanotaan hyvinkin ikävältä tuntuvia asioita, mutta ne olen kyllä ansainnut.

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori  ;D

Minä usein aavistan etukäteen ne asiat, jotka tulevat pian sanotuksi ääneen. Ne pelottavat siihen asti kunnes ne sanotaan. Se odotusaika on hirveää kun kumpikin tietää, että norsu on olohuoneessa. Aika usein sitten päädyn kysymään suoraan. Tosin asiasta kysyminen itse on myös aika hirveää jos vastaus vahvistaa epäilyt. Oikeasti pahimpia ovat olleet ne hetket kun ei puhuta. Ei ole mitenkään mieltä ylentäviä hetkiä kun näkee, että toisen V-käyrä on niin tapissa ettei toinen viitsi edes enää jutella.
+1
Katkos keskinäisessä yhteydessä on paljon pahempaa kuin se hetki, kun asia viimein sanotaan. Omassa päässä asiat monesti kasvavat mittasuhteistaan ja pelko sanomattomasta vain pahentaa tilannetta sekä ahdistaa. Kun asioista ei puhuta eikä niitä kyetä sanomaan ääneen, niin silloin niitä ei voida myöskään työstää yhdessä, tai välttämättä itsekseenkään, kun ei tiedä, miten toinen todellisuudessa suhtautuu.