Kirjoittaja Aihe: Subit! Ilkeintä mitä omistajasi on sinulle koskaan sanonut?  (Luettu 22909 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria

Jos sattuu nyt yhtäkkiä olemaan huono subi, niin ei kai se voi kuitenkaan tarkoittaa sitä, että olisi ihmisenä huono? Siis tässä nimenomaisessa kontekstissa.

Tähän liittyen viime aikoina miettinyt...
Tunnen erään Masterin joka on Suomen huippuja. Todella hyvä.
Mutta ihmisenä - sääli niitä ketkä uskaltavat sanoa hänelle ei. Tai uskaltavat arvostella. Tai jotain muuta... silloin helvetti pääsee valloilleen.
Jos joku kysyisi suosituksia tästä Masterista, olen todella miettinyt voiko niitä oikeasti antaa.
Olla hyvä Master/Dominoiva mutta kelvoton ihmisenä.
Ehkä tällainen ihminen tarvitsee totaalialistujan, orjan joka suostuu ottamaan vastaan myös kaiken oikeasti ikävän hajoittavan vielä nauttii siitä.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria

Jos sattuu nyt yhtäkkiä olemaan huono subi, niin ei kai se voi kuitenkaan tarkoittaa sitä, että olisi ihmisenä huono? Siis tässä nimenomaisessa kontekstissa.

Tähän liittyen viime aikoina miettinyt...
Tunnen erään Masterin joka on Suomen huippuja. Todella hyvä.
Mutta ihmisenä - sääli niitä ketkä uskaltavat sanoa hänelle ei. Tai uskaltavat arvostella. Tai jotain muuta... silloin helvetti pääsee valloilleen.
Jos joku kysyisi suosituksia tästä Masterista, olen todella miettinyt voiko niitä oikeasti antaa.
Olla hyvä Master/Dominoiva mutta kelvoton ihmisenä.
Ehkä tällainen ihminen tarvitsee totaalialistujan, orjan joka suostuu ottamaan vastaan myös kaiken oikeasti ikävän hajoittavan vielä nauttii siitä.

Itse menisin kyllä ihmisyys edellä. Olkoonkin sitten kuinka taitava, niin ei se oikeuta perseilemään session ulkopuolella. Eikä oikeastaan mielestäni edes TPE-suhteessa. Minusta vastuutonta, naamioida kusipäisyys Dominoivuudeksi. Kaikista taitavin Dominoiva INSPIROI alistuvaa palvelemaan, alistumaan. Siinä ei ole tilaa pelolle, kusipäisyydelle jne.

Radien

  • Vieras

Jos sattuu nyt yhtäkkiä olemaan huono subi, niin ei kai se voi kuitenkaan tarkoittaa sitä, että olisi ihmisenä huono? Siis tässä nimenomaisessa kontekstissa.

Tähän liittyen viime aikoina miettinyt...
Tunnen erään Masterin joka on Suomen huippuja. Todella hyvä.
Mutta ihmisenä - sääli niitä ketkä uskaltavat sanoa hänelle ei. Tai uskaltavat arvostella. Tai jotain muuta... silloin helvetti pääsee valloilleen.
Jos joku kysyisi suosituksia tästä Masterista, olen todella miettinyt voiko niitä oikeasti antaa.
Olla hyvä Master/Dominoiva mutta kelvoton ihmisenä.
Ehkä tällainen ihminen tarvitsee totaalialistujan, orjan joka suostuu ottamaan vastaan myös kaiken oikeasti ikävän hajoittavan vielä nauttii siitä.

Tai sitten hän tuhoaisi orjan totaalisesti. Jos sessiosubi epäonnistuu niin hän epäonnistuu siinä tietyssä leikissä, hän epäonnistuu roolissaan. Se ei ole vakavaa, koska on se muukin elämä. Orjilla ei ole rooleja, vaan orja epäonnistuu ihmisenä. Se menee suoraan tunteisiin ja on hirveintä ikinä. Jos Master ei tajua sillä hetkellä peruuttaa vaan painaa eteenpäin niin sitten sattuu. Joskus se voi olla Masterin tarkoituskin ja TPE:n nojalla heillä on tietysti siihen oikeus, mutta omani ei ole ikinä sellaista tehnyt. Viimeksi hän oli itse pyytämässä minulta anteeksi ja otti tilanteen haltuun. Hänen nähdäkseen hän itse epäonnistui enkä minä, mutta eipä se omia tunteitani mihinkään muuttanut. Tässä suhteessa oli pari viikkoa kaksi henkilöä, jotka molemmat tunsivat olevansa "ei toistensa arvoisia". Tiedän suhteita joissa Master on vain painanut eteenpäin ja käyttänyt orjansa "olen huono ihminen"-fiiliksiä hyväkseen, ja sellainen herättää itsessäni hyvin ristiriitaisia tunteita. Mieluiten ei kommentoi mitenkään. Enkä todellakaan siis puhu sessiosta vaan oikeasta elämästä. Henkilökohtaisesti minä pystyn harrastamaan "mindbreak"-sessioita ilman, että mitään oikeaa "mindbreakia" tapahtuu - mutta session ulkopuolella on ne oikeat vaarat. Sen takia puhutaankin edgeplaysta.

Tämä on pakko sanoa: Se mitä joku toinen saattaa pitää "kelvottomana", ei sitä välttämättä ole sitä toiselle. Tämän takia alistuvien olisi oikeasti syytä miettiä mitä määritelmiä käyttävät itsestään. Voithan sinä LadyWhip tuollaisessa suositustilanteessa kuvailla minkälaisen alistujan luulet kyseiselle henkilölle sopivan.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Kuten sanottua, jos kusipäisyys ja empatian puute naamioidaan Dominoivuudeksi, on piru merrassa. Sellaisilla Dominoivilla ei ole mitään asiaa olla ainakaan TPE-suhteessa. Siinä rikotaan alistuvan itsetunto ja tehdään tästä riippuvainen "Herrastaan" tai "Rouvastaan". Minusta se ei ole tervettä, mitenkään päin.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria

Jos sattuu nyt yhtäkkiä olemaan huono subi, niin ei kai se voi kuitenkaan tarkoittaa sitä, että olisi ihmisenä huono? Siis tässä nimenomaisessa kontekstissa.

Tähän liittyen viime aikoina miettinyt...
Tunnen erään Masterin joka on Suomen huippuja. Todella hyvä.
Mutta ihmisenä - sääli niitä ketkä uskaltavat sanoa hänelle ei. Tai uskaltavat arvostella. Tai jotain muuta... silloin helvetti pääsee valloilleen.
Jos joku kysyisi suosituksia tästä Masterista, olen todella miettinyt voiko niitä oikeasti antaa.
Olla hyvä Master/Dominoiva mutta kelvoton ihmisenä.
Ehkä tällainen ihminen tarvitsee totaalialistujan, orjan joka suostuu ottamaan vastaan myös kaiken oikeasti ikävän hajoittavan vielä nauttii siitä.

Itse olen ratkonut vastaavan dilemman sanomalla suoraan että mun mielestä ihmisenä vaikea mutta D:nä loistava. Loppujen lopuksi "vaikea ihmisenä" on vain oma mielipide. Joku muu saattaa nähdä asian ihan toisin.

DomPatron

  • Vieras
Itse olen aina mennyt "vihaa syntiä, älä synnintekijää" -asenteella, ei tulisi mieleenkään sanoa subille mitään sellaista joka satuttaa oikeassa elämässä. Siis noita "oletpas sinä läski" -juttuja ja muita, joista monella on jo ihan riittävästi traumoja kouluajoilta yms, vaikka eivät edes olisi pyöreitä nykyään. Minä kohdistan kritiikkini siihen mitä subi tekee, tietenkin sillä näkökulmalla, että se kohdistuu siihen mitä subi kyllä osaisi tehdä, muttei halua/viitsi. Pitäisiköhän sanoa, että sanon yrityksen puuteesta/haluttomuudesta yrittää. Mutta minä olenkin tällainen kiltti  :D 

Ei kyllä tulisi mieleenkään sanoa subille "sinä olet läski paska joka ei osaa edes ottaa suihin". Jos olisi itse alistuva niin en kyllä haluaisi itsekään kuulla henkilöön meneviä sanomisia.

Sirhami-80

  • Vieras
Tää kuullosti kivalle :)

Itse olen aina mennyt "vihaa syntiä, älä synnintekijää" -asenteella, ei tulisi mieleenkään sanoa subille mitään sellaista joka satuttaa oikeassa elämässä. Siis noita "oletpas sinä läski" -juttuja ja muita, joista monella on jo ihan riittävästi traumoja kouluajoilta yms, vaikka eivät edes olisi pyöreitä nykyään. Minä kohdistan kritiikkini siihen mitä subi tekee, tietenkin sillä näkökulmalla, että se kohdistuu siihen mitä subi kyllä osaisi tehdä, muttei halua/viitsi. Pitäisiköhän sanoa, että sanon yrityksen puuteesta/haluttomuudesta yrittää. Mutta minä olenkin tällainen kiltti  :D 

Ei kyllä tulisi mieleenkään sanoa subille "sinä olet läski paska joka ei osaa edes ottaa suihin". Jos olisi itse alistuva niin en kyllä haluaisi itsekään kuulla henkilöön meneviä sanomisia.