Kirjoittaja Aihe: Liian paksu subiksi  (Luettu 25538 kertaa)

BelleDeJour666

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #90 : 06.01.2020, 10:52 »
Kyllä meitä miehiä löytyy,joiden mielestä SE nainen on Jayne Mansfield,tai sinnepäin kurvikaunotar

-> puhutaan ylipainosta ja miten on haukuttu rumaksi
-> "kyllä meille Jayne Mansfield kelpaisi"
...juuh

latexbun

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #91 : 06.01.2020, 11:10 »
OT: piti ihan kuvahaulla tarkistaa, miltä se Mansfield näyttikään ja hän ei selkeästikään ole ollut edes lievästi ylipainoinen, vaan hoikka ja isorintainen. Olen kyllä tavannut ihmisiä, joiden mielestä yli 20 bmi:n kokoinen nainen on poikkeuksetta ylipainoinen, mutta tästä ei tainnut niinkään olla kyse, vaan siitä, että kovin monelle miehelle on vaikeaa hahmottaa, miltä esim. merkittävästi ylipainoinen tai lihava (nainen) näyttää.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #92 : 06.01.2020, 13:25 »
kovin monelle miehelle on vaikeaa hahmottaa, miltä esim. merkittävästi ylipainoinen tai lihava (nainen) näyttää.
Voi se olla naisellekin vaikeaa. Itse olin todellinen riuku 30 vuotiaaksi,176cm, 52kg, nyt painoa on reilu 10kg yli ihannepainon, mutta silti koen olevani sama riuku, littana lättänä. Pituus oli nuorena suurin suruni,omassa ikäluokassani olin aina pitempi muita tyttöjä,ja jopa suurin osa pojistakin oli lyhyempiä.
Haukkumanimiä oli mm. heinäseiväs, luukasa ym. ihastuttavaa. Nyt aikuisena , oikeesti melkein haudanpartaalla, tykkään itsestäni ja niin taitaa tykätä jotkut muutkin.
Kyllä minäkin aikanaan mieleni pahoitin, mutta ei sitä kannata jäädä hautomaan.

Jolene

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #93 : 06.01.2020, 16:14 »
Itselläni oli samantapainen tilanne muutama vuosi sitten.
Pitkä vanilja liitto päättyi ja neljän lapsen äiti olin minäkin.

Viestittelijöiden suhteen minulla oli parempi tuuri, vaikka monenlaista kommenttia ja ehdotusta sainkin, kukaan ei puuttunut ulkonäköön tai painoon ikävästi.
Olen 3xl, 168 cm ja löysin itselleni upean ihmisen jonka kanssa meillä on D/s suhde ja nykyään ollaan myös naimisissa.

Bizarre72

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #94 : 07.01.2020, 19:52 »
Aika omituista käytöstä näyttää olevan. Oiskohan vastapuolella ollut ongelmia lukemisen ymmärtämisessä. Jos olet vielä maininnut erikseen, että olet ylipainoinen, niin kyllähän se vika löytyy tuolta vastapuolelta, eikä sinusta. Saamasi kommentit jättäisin omaan arvoonsa. Olen aina sanonut, että kaikkia ei voi miellyttää, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Toiselle on prinssi/prinsessa ja toiselle kyöpelivuoren noita. Tsemppiä tulevaisuuteen.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #95 : 07.01.2020, 22:56 »
Mun mielestä ylipainosta huomauttaminen kertoo yhtä paljon huomauttajasta: "hei, et varmaan tiedä että olet ylipainoinen kun naisethan ei stressaa painostaan, joten mäpä motivoin sua omalla tavallani ja avaan silmäsi" ja näin toimii hyvää tarkoittavakin ihminen. Unohtavat että on tarpeeksi ihmisiä jotka kokee sopivan ylipainon seksikkäänä. Makuja kun on monia. Sitä on ehkä vaikea muistaa itse ylipainoisena, kun joka tuutista tulee viestiä ylipainon vaaroista ja cosmopolitanissa on aina aliravittuja malleja.

"I like thick chicks, never fucked with a slim broad." - Immortal Technique
"Jos on yli 50kg niin ei mitään asiaa mun bemarin takapenkille." - eräs bemarimies

Makunsa kullakin :)

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #96 : 08.01.2020, 10:04 »
"Jos on yli 50kg niin ei mitään asiaa mun bemarin takapenkille." - eräs bemarimies

Silloinpa istutaankin kuningatarten paikalla ratin takana.  8)

T. Bemarikuski

Namunen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 309
  • I’m a free bitch, baby!
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #97 : 08.01.2020, 11:13 »
"Jos on yli 50kg niin ei mitään asiaa mun bemarin takapenkille." - eräs bemarimies

Silloinpa istutaankin kuningatarten paikalla ratin takana.  8)

T. Bemarikuski

Tää oli paras  :love:

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #98 : 08.01.2020, 18:45 »
Unohtavat että on tarpeeksi ihmisiä jotka kokee sopivan ylipainon seksikkäänä.

Tämä sopivasta ylipainosta puhuminen on myös vähän ongelmaista. Miten sopiva määritellään? Onko se pari kiloa? Parikyt kiloa? 80 kiloa? Vai siitä miten kilojensa kanssa elää?

balthazar

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #99 : 08.01.2020, 18:57 »
Kiloilla ei oo mitään merkitystä. Sillä että antaako oman painonsa määritellä itseään, on.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #100 : 08.01.2020, 19:03 »
Unohtavat että on tarpeeksi ihmisiä jotka kokee sopivan ylipainon seksikkäänä.

Tämä sopivasta ylipainosta puhuminen on myös vähän ongelmaista. Miten sopiva määritellään? Onko se pari kiloa? Parikyt kiloa? 80 kiloa? Vai siitä miten kilojensa kanssa elää?
Tähän on yhtä monta vastausta kuin vastaajia. Kuten itse en pidä siitä jos lihavuus näkyy liikaa kasvoissa.
Esim jos tuplaleuka niin ei kiitos.
Tai jos lihavuus tekee henkilöstä liikuntarajoitteisen* niin sekin on iso miinus.

*(Ei koske invalideja jotka itse eivät voi asialle mitään.)

Victoria

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #101 : 08.01.2020, 20:47 »
Kamalaa kuulla, että oot joutunut kohtaamaan tollasta käytöstä. *Ihmisviha intensifies*
Vähintäänkin alhaista toimintaa noilta ihmisiltä. Sä et millään tavalla ansaitse tuota, ja minusta tuollaisten kommenttien oksentajien ei pitäisi olla tervetulleita tälle foorumille. (Tai minnekään)
Sulla tai kellään muullakaan ole minkäänlaista velvollisuutta miellyttää kenenkään silmää. On täysin yhdentekevää, miten turhautunut tyyppi on omien oletustensa täyttymättömyyteen - Se ei oikeuta tollaseen lokapurkaukseen. Ällöttää, miten itseriittoisia jotkut voikin olla. Oma vika, jos ei osaa lukea profiilia tai on muuten vain pää pyllyssä.

Omatkin syömishäiriömöröt palaavat kummittelemaan, kun törmää tällä tavalla kuplansa reunoihin ja näkee, miten lihavuuden tai yleensä ulkonäön (tietysti erityisesti naisten ulkonäön) kommentoiminen negatiivisessa mielessä näyttäisi yhä olevan joidenkin mielestä ok. News flash: ei ole. Ulkonäköpreferenssit on ok, haukkuminen ei.

Seuranhakumielessä nää nettijärjestelyt voi kai joskus toimia, mutta suosittelisin kyl ennemmin jossain miiteissä tai muissa tapahtumissa pyörimistä. Siinä kun tutustuu oikeisiin ihmisiin, voi vahingossa löytää leikkiseuraakin.

Muista, et ihan sama mitä kuka tahansa sanoo, sun vartalo on hyvä sellaisenaan ja sulla on oikeus tuntea olosi hyväksi ja arvostetuksi ulkonäöstäsi riippumatta.

MistressC

  • Vieras
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #102 : 10.01.2020, 14:48 »
Tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää. Uskomatonta, millaisia ihmisperseitä maa päällään kantaa.

Mä olen myös ollut enemmän tai vähemmän pyöreä koko ikäni, kokoa L-XL ja helpolla olen tähän saakka päässyt. En ole joutunut painoni takia torjutuksi kertaakaan, todennäköisesti siksi että omaan vahvan itsetunnon ja sanavalmiina olen haka luun lyömisessä kurkkuun jos joku yrittää ryttyillä.

Wulfgar

Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #103 : 11.01.2020, 00:44 »
Jokaisen pitäisi arvostaa sitä kokoa mitä ihminen on ja haluaa olla. Itse olen elämäni aikana jumpannut painoni kanssa (ja kuntoni kanssa). Samalla tavalla oma haluni olla erilaisten ihmisten kanssa on kasvanut elämäni aikana. Painoa ihmisellä ei ole liikaa kun hän nauttii siitä eikä se haittaa elämää.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Liian paksu subiksi
« Vastaus #104 : 11.01.2020, 23:08 »
Tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää. Uskomatonta, millaisia ihmisperseitä maa päällään kantaa.
Se ei ole kovinkaan uskomatonta jos katsoo uutisia tai lukee vähän historiaa.

Mä olen myös ollut enemmän tai vähemmän pyöreä koko ikäni, kokoa L-XL ja helpolla olen tähän saakka päässyt. En ole joutunut painoni takia torjutuksi kertaakaan, todennäköisesti siksi että omaan vahvan itsetunnon ja sanavalmiina olen haka luun lyömisessä kurkkuun jos joku yrittää ryttyillä.
Yksinkertaista. Et ole koskaan yrittänyt iskeä ketään jolle painosi olisi ongelma.