Kirjoittaja Aihe: Dominoivan miehen ja masterin ero?  (Luettu 48700 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #90 : 25.06.2016, 20:55 »
Dominoiva mies voi olla Master, mutta dominomatomasta miehestä ei tule kuin puuhapete. Sillä kun ihmistä alistetaan, niin jos ei ole asennetta siihen, niin homma alkaa muistuttamaan perseen nuolemista, jossa tämä puuhapete kyselee saako hän tehdä jotakin.

Eli dominointia voi oppia, mutta se yleisesti näille puuhapeteille on mahdotonta, sillä he näkevät naise naisena, eivätkä ihmisenä jolta voi vaatia tietynlaista käytöstä.

Eli itse en koskaan pidä itseä Masterina, sillä olen sitä vain niille joita haluan dominoida. Sillä yleisesti moni luulee sen olevan vaikeata, mutta kyse on vain mielipiteestä ja se kenen mielipiteen mukaan mennään, joka näillä solmu fettareilla taas unohtuu, sillä heille riittää kun pääsee solmuja johonkin vääntämään :-)

Onko Guidella jotain puuhapetejä vastaan, kun nostaa heidät esille joka keskustelussa?
Ei minulla mitää heitä vastaan ole, sillä minut on arkistoitu täälä ryhmään TM, joten mielellänin näitä jotka ei tällä samalla arkistointi tunnuksella liiku, niin heillekkin on hyvä olla oma arlistointi tunnus,  johon sopii juuri kuvastava puuhapete mallikkaasti.

Eli on täälä aina noi ollut että ihmiset johonkin loketoon laitetaan, sillä täälä suurin osa ei osaa olla jos ei omaa lokeroa ole, tietenkin koulumaailmasta totuttu lokeroiminen luo näille turvaa, sillä tuntevat olonsa hyvin turvalliseksi, kun on turvlallinen pieni lastikko, jonka kantta ei tarvitse raottaa :-)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #91 : 25.06.2016, 22:18 »
Meni yllättävän pitkään tässä ketjussa, ennen kuin alettiin heittää puuhapete- ja truumasteri-kortteja pöytään. Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #92 : 26.06.2016, 00:28 »
Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.

Ajattelitko, että tässä alkaisin joksikin muuksi kuin mitä olen, tai kenties aloittaisin loputtoman itseni etsimisen johon yhdistyy epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet?

Ei kannata pidätellä hengitystä.

IKRM

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #93 : 26.06.2016, 07:42 »
Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.

Ajattelitko, että tässä alkaisin joksikin muuksi kuin mitä olen, tai kenties aloittaisin loputtoman itseni etsimisen johon yhdistyy epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet?

Ei kannata pidätellä hengitystä.

IKRM
Niin, jos tuntee itsensä, niin ei tarvitse kuin hyväksyä se. Vielä jos omaan itseensä on vielä tiedon hakennut miten vaikuttaa ympäristöön. Eli lun ei luule olevansa dominoiva, vaan tietää sen, niin ei tarvitse edes olla Master, sillä donoivuus tuo vain mieltymyksen tietynlaisista ihmissuhteista pitämiseen.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #94 : 26.06.2016, 09:14 »
Komppailen täältä pikkusiskon mielipidettä, mutta hiukan eri kulmasta.
Tämänhän kuuluukin olla vitsi. Sillain hyvällä tavalla vitsi. Kahden tai useamman ihmisen välinen leikki, illuusio. Jos joku ihan aikuisten oikeasti kuvittelee olevansa Master suhteessa toiseen ihmiseen niin huhhuh....sellainen taitaa olla juuri se huono vitsi, ja syystä. Ja vielä suuremmasta syystä jos itse ei asiaa tajua.
Mutta juuri sille vitsille, hyvälle sellaiselle, eli leikille, rakentuu koko konsensuaalinen mahdollisuus tässä jutussa. Siellä taustalla kaikuu ikuinen kosminen nauru jonka leikkijät kuulevat ja joka saa heidät voimaan paremmin. Toki leikin kuluessa voi olla että kaikkia osapuolia ei naurata yhtä hersyvästi ihan joka hetki  ;D


Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #95 : 26.06.2016, 09:47 »
Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.

Ajattelitko, että tässä alkaisin joksikin muuksi kuin mitä olen, tai kenties aloittaisin loputtoman itseni etsimisen johon yhdistyy epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet?

Ei kannata pidätellä hengitystä.

IKRM

No jopas sieltä taas koitetaan provota. Kiukuttaako taasen? :D Sinulta nyt on turha odottaa mitään uudenlaista ajattelua tai näkökulmaa mihinkään. Ja ihan se on hyvä, että on löytänyt omat tapansa ajatella ja pysyy niissä sitten vaikka mikä olisi. Tiedä sitten, oppiiko sillä tavoin itsestään tai maailmasta mitään uutta. :)


Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #96 : 26.06.2016, 09:55 »
Ihmeellistä, että niistä ei vaan suostuta päästämään irti.

Ajattelitko, että tässä alkaisin joksikin muuksi kuin mitä olen, tai kenties aloittaisin loputtoman itseni etsimisen johon yhdistyy epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet?

Ei kannata pidätellä hengitystä.

IKRM

No jopas sieltä taas koitetaan provota. Kiukuttaako taasen? :D Sinulta nyt on turha odottaa mitään uudenlaista ajattelua tai näkökulmaa mihinkään. Ja ihan se on hyvä, että on löytänyt omat tapansa ajatella ja pysyy niissä sitten vaikka mikä olisi. Tiedä sitten, oppiiko sillä tavoin itsestään tai maailmasta mitään uutta. :)



Eikös se ole niin - te psykologiaa ymmärtävät kanssaeläjät - että defensseille on ihan pätevät syyt henkilön mielessä. Eli antaa toisten ihmisten defenssien olla. Eiköpä elämä hoida, jos on hoitaakseen.  :)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #97 : 26.06.2016, 10:07 »
Eikös se ole niin - te psykologiaa ymmärtävät kanssaeläjät - että defensseille on ihan pätevät syyt henkilön mielessä. Eli antaa toisten ihmisten defenssien olla. Eiköpä elämä hoida, jos on hoitaakseen.  :)
Ja ihan se on hyvä, että on löytänyt omat tapansa ajatella ja pysyy niissä sitten vaikka mikä olisi. Tiedä sitten, oppiiko sillä tavoin itsestään tai maailmasta mitään uutta. :)

Olette siis sitä mieltä, että epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet on tavoiteltavia asioita, jotta vois sanoa olevansa maailmasta oppinut ilman defensseja elelevä keittiöpsykologien unelma.

Seura tosiaan tekee kaltaisekseen, jos ei ole varuillaan, noistakin asioista tulee ilmeisesti vääränlaisissa porukoissa tavoiteltavia asioita.

IKRM

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #98 : 26.06.2016, 10:14 »
Eikös se ole niin - te psykologiaa ymmärtävät kanssaeläjät - että defensseille on ihan pätevät syyt henkilön mielessä. Eli antaa toisten ihmisten defenssien olla. Eiköpä elämä hoida, jos on hoitaakseen.  :)
Ja ihan se on hyvä, että on löytänyt omat tapansa ajatella ja pysyy niissä sitten vaikka mikä olisi. Tiedä sitten, oppiiko sillä tavoin itsestään tai maailmasta mitään uutta. :)

Olette siis sitä mieltä, että epäonnistuneet ihmissuhteet, päämäärätön elämä ja mielenterveyssairaudet on tavoiteltavia asioita, jotta vois sanoa olevansa maailmasta oppinut ilman defensseja elelevä keittiöpsykologien unelma.

Seura tosiaan tekee kaltaisekseen, jos ei ole varuillaan, noistakin asioista tulee ilmeisesti vääränlaisissa porukoissa tavoiteltavia asioita.

IKRM

Meni sen verran paljon tulkinnan puolelle, ja pieleen siinä, että jätän vastaamisen tällä kertaa, ja siirryn jauhamaan kahvipapuja että yölennon jälkeen saan silmät sirkeiksi. Voi olla että palaan...'...kierrän vain Kalifornian ja...' .... Tai pyörällä Mustavuoren ja Aurinkorannan...

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #99 : 26.06.2016, 10:17 »
Meni sen verran paljon tulkinnan puolelle, ja pieleen siinä, että jätän vastaamisen tällä kertaa, ja siirryn jauhamaan kahvipapuja että yölennon jälkeen saan silmät sirkeiksi. Voi olla että palaan...'...kierrän vain Kalifornian ja...' .... Tai pyörällä Mustavuoren ja Aurinkorannan...

Sä itse asiassa jo vuosi sitten sanoit laittavasi minulle estot, kun loukkaannuit jostain mitä kerroin sinulle itsestäsi, että siinä mielessä ihmettelen että olet taas täällä vastailemassa minulle.

Ilmeisesti sanassa pysyminen ei ole vahvin lajisi.

IKRM

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #100 : 26.06.2016, 10:18 »
Omassa mielikuvissani Master osaa käyttäytyä, on ymmärtäväinen, suvaitsevainen ja omaa hyvät käytöstavat. Dominnoiva taas voi olla kaikkea muuta.

Joka tapauksessa "arvonimet" ansaitaan.

- Karwis

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #101 : 26.06.2016, 10:25 »
Sitä mieltä minäkin että arvonimet ansaitaan, mitä ne sitten ovatkin...yleisempiä tai ihan kahdenkeskisiä.

Enempää en ota kantaa kun en pidä itseäni dominoivana tai kovin alistuvanakaan...teen vain asiat tavallani.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #102 : 26.06.2016, 10:26 »
Meni sen verran paljon tulkinnan puolelle, ja pieleen siinä, että jätän vastaamisen tällä kertaa, ja siirryn jauhamaan kahvipapuja että yölennon jälkeen saan silmät sirkeiksi. Voi olla että palaan...'...kierrän vain Kalifornian ja...' .... Tai pyörällä Mustavuoren ja Aurinkorannan...

Sä itse asiassa jo vuosi sitten sanoit laittavasi minulle estot, kun loukkaannuit jostain mitä kerroin sinulle itsestäsi, että siinä mielessä ihmettelen että olet taas täällä vastailemassa minulle.

Ilmeisesti sanassa pysyminen ei ole vahvin lajisi.

IKRM

Minulla on edelleen esto sinulle. Nyt näin viestisi kun sitä oli lainattu. En edes tarkoittanut kommenttiani sinulle. Ja voin toki näpäyttää auki itsekin kommenttisi täällä keskustelun puolella jos halua, ja vastakin, jos haluan.
Ja siitä ei ole vuotta. Ja syy oli ihan sama kuin nyt: tulkitsit väärin ylellä ollutta kirjoitustani (jonka jälkeen yksäröit mielipiteesi minusta), joka ei edes koskenut sinua vaan kuului aivan toiselle ihmiselle. Näin estin sellaisen ihmisen yksityisviesit joita en halua vastaanottaa. Minusta täysin ok toimenpide kun kerran tämä alusta sen sallii. Ja pysyn valinnassani edelleen. Kaunista päivää kuitenkin sinullekin   :)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #103 : 26.06.2016, 10:50 »
Omassa mielikuvissani Master osaa käyttäytyä, on ymmärtäväinen, suvaitsevainen ja omaa hyvät käytöstavat. Dominnoiva taas voi olla kaikkea muuta.

Joka tapauksessa "arvonimet" ansaitaan.

- Karwis
Tässä varmaan olet katsellut näitä Dominoita, jotka käyttäytyvät ihan miten sattua, yleisesti heillä on enemmin millä saavat tahtomansa, jossa itkupotku raivarit ovat tyypillisiä :-)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Dominoivan miehen ja masterin ero?
« Vastaus #104 : 26.06.2016, 10:57 »
Omassa mielikuvissani Master osaa käyttäytyä, on ymmärtäväinen, suvaitsevainen ja omaa hyvät käytöstavat. Dominnoiva taas voi olla kaikkea muuta.

Joka tapauksessa "arvonimet" ansaitaan.

- Karwis
Tässä varmaan olet katsellut näitä Dominoita, jotka käyttäytyvät ihan miten sattua, yleisesti heillä on enemmin millä saavat tahtomansa, jossa itkupotku raivarit ovat tyypillisiä :-)

Voisin kuvitella viestesi perusteella, että olet eri mieltä oman mielipiteeni kanssa. Jos kuvittelen oikein, niin haluatko kertoa mistä olet eri mieltä?

t. Karwis