Kirjoittaja Aihe: Kuopion miitit.  (Luettu 103712 kertaa)

Mitrine

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #30 : 13.11.2013, 21:50 »
Onko nää miitit kuinka sisäpiiriläisille?  ::)
Uusi kuopiolainen täällä vaan kiinnostuneena huutelee  ;D

Muddys

Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #31 : 14.11.2013, 02:12 »
Ei millään tavalla sisäpiiriläisille, mukaan vaan. Kannattaa laittaa jollekulle viestiä olevansa tulossa niin voi vaihtaa tarkempia koordinaatteja/numeroita tms.

Seuraava miitti siis nyt lauantaina, itse en valitettavasti pääse paikalle joten mikäli olet tulossa (tai muutkin), niin laittakaa Lilithille viestiä.

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #32 : 16.11.2013, 13:38 »
Anteeksi unohdin laittaa osalle muistutuksen, ja nyt kone takkuaa, joten iitti alessa tänään klo 18.00,

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #33 : 17.11.2013, 00:40 »
Perhana kun nyt vasta huomaan tämän, itse en viikolla pääse, mutta olisi mukava pitää miittiä vaikka seuraavan viikonloppuna jos onnistuu. Minä olen vähän uusi täällä, ja näissä hommissa kans, niin olisi kiva tavata porukkaa jotka tietää vähän enemmän : ). Onko teillä miitit millasia yleensä ollut, baarissa tai kahvilassa, vai ette kai työ meinaa ihan sellasta miittiä missä kunnolla tapahtuisi :O, en ehkä sellaseen vielä uskaltais

Late

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 46
  • Kivusta on lyhyt matka nautintoon.
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #34 : 17.11.2013, 01:19 »
Onko nää miitit kuinka sisäpiiriläisille?  ::)
Uusi kuopiolainen täällä vaan kiinnostuneena huutelee  ;D
Missä seuraavaksi... uskaltaako mukaan...

Muddys

Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #35 : 17.11.2013, 09:55 »
Perhana kun nyt vasta huomaan tämän, itse en viikolla pääse, mutta olisi mukava pitää miittiä vaikka seuraavan viikonloppuna jos onnistuu. Minä olen vähän uusi täällä, ja näissä hommissa kans, niin olisi kiva tavata porukkaa jotka tietää vähän enemmän : ). Onko teillä miitit millasia yleensä ollut, baarissa tai kahvilassa, vai ette kai työ meinaa ihan sellasta miittiä missä kunnolla tapahtuisi :O, en ehkä sellaseen vielä uskaltais

Toistaiseksi miittejä on pidetty Ale pubissa, ihan puhtaasti keskustelulinjalla. Ei tarvitse siis pelätä (toivoa?) että mitään ihmeempää tapahtuisi ja paikalta pääsee helposti karkuunkin halutessaan ;)

Toistaiseksi kaikki miitit ovat olleet viikonloppuisin, Lillith tai joku muu eilen paikalla ollut osannee kertoa mille päivälle seuraava sovittiin. Yleensä on siis ollut tapana miitissä katsella kalentereita ja sopia niiden mukaan seuraava miitti. Meitä ei ole ihan niin montaa aktiivista kävijää että tämä olisi ollut edes suuremmalti hankalaa.

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #36 : 19.11.2013, 22:57 »
Rohkeasti mukaan vaan, uudet ihmiset ovat aina tervetulleita,  keskustelupohjalla ollaa menty, ja mennään jatkossakin, toki jos sieltä seuraa itselleen löytää, niin olemme iloisia voidessamme yhdistää ihmisiä silläkin saralla.

 Seuraavaksi miittipäiväksi taisimme sopia 14.12, ja alustavasti puhuttiin pikkujouluista, tai jostain sen tyyppisestä, toki jos ei nappaa (tilaa ei löydy, ei ole kiinnostusta jne...) niin sitten pidetään ihan tavallinen miitti, mutta infoa siitä jahka asia selviää, tännekkin voi(tte) huudella ideoita ja ehdotuksia, ja kiinnostaako tortunmussutus vai ei  O:-) yv.nä infoa tuonnempana.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #37 : 21.11.2013, 12:27 »
Pikkujoulu idea olisi aika kiva, ja joulutortut menee aina parempiin masuihin, ainakin minulla :D. Paikasta minulla kävi mielessä sellaista että kun esim. Onnelasta tai muusta vastaavasta pystyy niinku vuokraa tilaa ryhmälle, mutta olisiko sellaisessa sitten pahemmin järkeä. Tai jonkun asunto, mutta tunteeko täällä miten ihmiset toisiaan että osaa luottaa sitten, itse kyllä luotan ihmisiin mutta ymmärrän hyvin että itse olen uusi täällä, niin ihmiset saattaa olla haluttomia kutsumaan vieraita asuntoonsa.

morjasi

Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #38 : 25.11.2013, 17:05 »
Kuinka paljon miiteissä on ollut ihmisiä?

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #39 : 25.11.2013, 22:32 »
Kuinka paljon miiteissä on ollut ihmisiä?
Miiteissä on ollut ihmisiä yleensä  5-13 henkeä :)

Emily.

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #40 : 09.12.2013, 17:54 »
Satu kävi ilahduttamassa Joensuun miittiä ja nyt tajusin että olen Kuopiossa 14.pvä. Iltani on jo buukattu mutta kiinnostaisi kyllä istuskella ja nähdä baarilaisia :)

Lilith_Ravenfeather

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #41 : 12.12.2013, 20:54 »
Eli viikonloppuna, lauantaina pidetään aivan tavallinen miitti, alkaen klo 18.00 Ale pubissa, tervetuloa.

Muddys

Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #42 : 02.01.2014, 17:02 »
Sovitteko te joulukuun miitissä seuraavaa päivää?

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #43 : 02.01.2014, 19:46 »
Muisikuvani mukaan puhuttiin jotain 17-18.1 olevalle ajalle, se sattuisi vielä olemaan viikonloppu kuten onkin järkevintä.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Kuopion miitit.
« Vastaus #44 : 04.01.2014, 20:19 »
Tälläkertaa jos ihan oikeasti yrittäisi ajaa Kuopioon tervehtimään paikallisia. Mukavaa olisi tavata naapureitakin :) Kunhan nuo ajankohdat tarkentuu niin siellä kuin myös meillä täällä..Miitien suhteen...