Kirjoittaja Aihe: Cum control/edging  (Luettu 4692 kertaa)

kpo22m

Cum control/edging
« : 11.10.2015, 21:33 »
Tsau. Täällä kirjoittelee vasta hiljattain vähän kinkymmän puolensa ja tämän paikan löytänyt. Hirveesti kiinnostas orgasmin partaalle kiusoittelu :D Itse sitä aina yrittää, mutta ei koskaan malta pidättäytyä saamasta. Pitäisi olla joku toinen kiusoittelemassa.

Jotenkin tohon tyyliin :P
http://www.gayboystube.com/video/375734/ultimate-cum-control

Onko muilla kokemuksia? Harrastatteko, vinkkejä, ajatuksia?
« Viimeksi muokattu: 11.10.2015, 22:16 kirjoittanut kpo22m »

LehA

Vs: Cum control/edging
« Vastaus #1 : 11.10.2015, 22:01 »
Itse olen tehnyt tahdonvoimaharjoituksia:
- yksin ollessani laitan kelloon herätyksen. Ennen kellon soittoa pidän välillä aivan reunalla, välillä annan hieman tunteen laantua, mutten anna itselleni lupaa laueta.
- Toisen tekemänä olen pari kertaa tehnyt sen, että juuri kun sietoraja on ylittymässä, käsken rouvaa lopettamaan lauseella "poikki, jatketaan tästä illalla" tjsp. Rouva pitää sitten huolen, etten laukea ennen kuin hän haluaa jatkaa.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Cum control/edging
« Vastaus #2 : 11.10.2015, 22:06 »
Joskus tosi hankalaa toteuttaa, kun joitain ihmisiä on ihan hurjan vaikea lukea koska ne olisi tulossa..  ::)
Mutta jos toinen on luettavissa, niin sehän on varsin mukavaa leikkiä..  >:D

Eituu

  • Vieras
Vs: Cum control/edging
« Vastaus #3 : 15.10.2015, 13:20 »
... Hirveesti kiinnostas orgasmin partaalle kiusoittelu :D Itse sitä aina yrittää, mutta ei koskaan malta pidättäytyä saamasta.

Eikö itsensä kiusoittelussa haaste ole siinä, että pitää päättää, saako vai ei?

Olisiko tuohon yksinkertainen ratkaisu:  päättää, että ei saa koskaan?  Toisin sanoen, itsetyydytyksensä tehty edging ei voi johtaa laukeamiseen, ellei sitten epäonnistu todella pahasti, ja sellaista vastaan auttaa harjoittelu.

Tuolla tavoin itsensä kiusaamisen täydennykseksi tulee luonnollisella tavalla erilaisia muita kinkyjä leikkejä, sukupuolisen ärsytyksen lisäämiseksi.  Omalla itsellä leikkiminen monipuolistuu, kun se ei tähtää orgasmiin, ja sitä tekee pitempään ja ahkerammin, kun orkku ei tule sammuttamaan tai vaimentamaan haluja.

Pitäisi olla joku toinen kiusoittelemassa.

Pari- tai ryhmäsuhteessa taas voisi kuvitella täydellisen tyydytyksestä pidättäytymisen luonnollisella tavalla johtavan muille alistumiseen.  Muut nauttivat edgingin kohteen kiusaamisesta, kun taas kohde sukupuolisen ärsytyksen lisäksi nauttii muiden leikkikaluna olemisesta, sekä kyvystään hallita omaa orgasmiaan, myös välittämällä muille tietoa tilastaan ja toiveistaan.  Yhä kiimaisemman kohteen voisi kuvitella myös suhtautuvan myönteisesti kaikenlaisiin kinkyihin ehdotuksiin, toki keskinäisellä luottamuksella.

Toisin sanoen, kun päämääränä ei voi olla orgasmi, avautuu muita väyliä seksistä nauttimiseen.  Kuvittelisin.

Onko muilla kokemuksia? Harrastatteko, vinkkejä, ajatuksia?

Itse harrastan "ei koskaan tyydytystä" -masturbointia.  Kolme kuukautta on maksimiaika, jonka olen ollut saamatta, eturauhasta vain kiihottamalla välillä tyhjentäen (olen mies).  Lopulta aina tulee turhautuminen :-\ tai lipsahtaa vahingossa ylitse :-[, mutta harjoittelen  –  se on kivaa.

Muiden kanssa tuo on vielä kokeilematta, ja saattaa jäädäkin.  Sopivan dominoivan leikkitoverin löytäminen olisi haastellista, ja leikin harjoittelu vaatisi kärsivällisyyttä.

Martha

  • Vieras
Vs: Cum control/edging
« Vastaus #4 : 15.10.2015, 22:40 »
Välillä ihan naurattaa että naista jonka on niin vaikea laueta kun mitä mun on, mua silti kiinnostaa orgasm delay/denial. Että sen kerran kun saattais laueta niin sitä jotenkin pitkittäis entisestään, mutta kun ne orgasmit nyt vaan on aina vaan parempia mitä kauemmin niitä on jahdattu (paitsi sillon kun kaikesta pohjatyöstä huolimatta koko homma lässähtää kuin pannukakku ja laukeaminen on pettymys tai muuttuu mahdottomaksi). Eli joo, kiinnostaa, mutta tämmöinen sessio olisi omassa tilanteessa tuntien, ei minuuttien projekti, ja vaatisi jo puolisoltakin aikamoista kontrollia ja viitseliäisyyttä. Working on it...