Kirjoittaja Aihe: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??  (Luettu 4033 kertaa)

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Moro, tuli hankittua lippu Rubber Cultin bileisiin syyskuussa 2015 ja ajattelinkin kysäistä oisko jollakulla enempi tietoa kuinka sinne ois parasta mennä ja mitä siellä tapahtuu?

Oletko itse lähdössä paikalle ja onko edullisia hotelleja lähistöllä, mikä ois paras tapa liikkua öiseen aikaan Blondien kotikulmilla?

Petekuminen

Itse en ole Rubber cultin tapahtumissa vielä käynyt aikaisemmin.

Sen verran silmäilin tuota drescodea, että asustuksessa kengät, päähine ja jotkin somisteet saavat olla muuta kuin kumia, muuten osapuilleen kaikki muu täytyy olla kumia.

Metro syöttää iltasella kätevästi bilepaikan läheisyyteen ja yöllä yöbussit ajavat melko tiuhaan, että niillä liikkuminen on kätevää, eikä taksienkaan hinnat Lontoossa ole aivan mahdottomia, jos yöllä vaan semmoisen onnistuu saamaan.

Petekuminen

https://vimeo.com/107622498

Tuollainen promovideo on ilmestynt kyseisiä kemuja mainostamaan...

Oletetavasti paikan päällä on ihasteltavaa ja asujen ihmettelemistä luvassa maalaispojalle ihan yllin kyllin.  :)


Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Harkinnassa on.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Liput hankittu  8).

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Lisää mukaan lähtijöitä niin bileisiin kuin hankkimaan (kuuleman mukaan) upeita soholaisia asusteita paikan päältä.. ?  Eiku menox

Shamrock

  • Vieras
Jep, todennäköisesti tulossa. Riittääköhän tuolla kumihoudut ja kumiliivi? Vai pitääkö hankkia lisää kumia?

Norja

  • Vieras
Kun mä sanon et joo mä lähen niin mä tarkotan sitä kokonaan.
*Dave Lindholmin äänellä*

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Käsittääkseni Lontoo on juurikin paikka jossa voi ja kannattaa hankkia edullista kumia..

Meillä ainakin on aikomus kierrellä paikallisia putiikkeja ennen bileitä


Jamo

La_tex

  • Vieras
Milloinkas te olette lentämässä Lontooseen? Ja miten tuo majoitus? Missäpäin?
Jos vaikka tänne lähtisi, tuntuisi olevan just mun juttu! :P O:-)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #10 : 30.07.2015, 08:28 »
Mä lennän kumppanini kanssa 24 syyskuuta ja palaan 29 pvä. Norwegianilla oli noille päiville halvimmat lennot.
Majoitusta en oo viel varannu.

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #11 : 30.07.2015, 12:08 »
Mekin lennetään samoina päivinä mutta Finskillä ja asutaan jossain keskustan hotellissa jota en kyllä muista..

Kantsii aloittaa hankkimalla liput itse tapahtumaan..

La_tex

  • Vieras
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #12 : 30.07.2015, 19:52 »
Tänne kun vielä löytäisi avecin niin tilannehan olis täydellinen 8)

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #13 : 01.09.2015, 17:43 »
Paikallinen seutulippu tuli sitten hankittua suositusten mukaisesti. Lähettävät ko. lipun kotiosoitteeseeni neljän punnan postimaksulla.

http://visitorshop.tfl.gov.uk/

40 puntaa riittänee Qdelle päivälle?

Osaisikos joku suositelle paikallisia MUST nähtävyyksiä kuten eräs kaverini sanoi "pyhän L-kolminaisuuden" ääreltä eli Latex, Leather and lashing..

SMIle