Kirjoittaja Aihe: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??  (Luettu 4032 kertaa)

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #15 : 05.09.2015, 09:23 »
Kiitoksia SMIle

JamoFreedom

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Hedonistinen sadisti
  • Galleria
    • Ollakseen hyvä toiselle kinkylle sinun tulisi tuntea omat rajasi ja osata eläytyä toisen rooliin
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #16 : 30.09.2015, 11:06 »
Aivan upee ilta, yhtä paljon kumiasusteita olin nähnyt aiemmin vain Berliinissä kaupan kellarissa. Tylsä musta oli edelleen pääväri, meijän porukka oli onneksi valinnut muuta kuin mustaa. Järjestäjä oli varannut suht' edullisen kuvaussessionkin halukkaille johon piti tietty mennä, kuvia odotellessa toteaisin Rubber Culin tapahtuman ympärille kasatun pitkän viikonlopun olleen toiveiden täyttymyksen, kiitos koko porukallemme. Juoma- ja apetitpuolikin oli kokonaisuudessaan huomattavasti edullisempaa kuin kotomaisemissa vaikka Punnan kurssi olikin turhan huono. Pois lähtiessämme viimeiseksi kuulin Heathrow'n postissa että Suomeen postikortti maksaakin yhden punnan jolloin korttiin tarvitsisi kaksi ensimmäisen luokan (0,63£) ikimerkkiä  :-\

Ensi kertaa odotellessa

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #17 : 30.09.2015, 18:47 »
Reissu oli mahtava, ja bileet huikeat. Brittipubi täynnä kumisteja mitä hienoimmissa asuissa. Kiitokset täältäkin matkaseurueelle.

Norja

  • Vieras
Vs: Rubber Cultiin syyskuussa 2015 Lontoossa lähtijöitä??
« Vastaus #18 : 30.09.2015, 20:57 »
Oli kyl siistii taas Londonissa. Löyty yks uusi kumirelekin alennettuna mitä himosin viime kerralla Expectationsilta ja lisääkin tuli taas tingittyä. Se liike on kyllä mun mieleen ja meinaan vierailla siellä taas enskin kerralla. Ainakin tuntuu siltä että kyyl tonne tulee taas mentyy. Mielummin mä tuol käyn kun Hesassa nykyään. Kiitos hauskalle matkaseurueelle ja varsinkin sinulle beibi. Mä en ole varsinainen maailmankansalainen vaikka minkään valtion omassaoloa en kannatakaan, mutta tollasten fiksujen nuorten kanssa mäkin nekalalainen meen välillä täydestä ku väärä raha. HANX!  :love: