Kirjoittaja Aihe: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-  (Luettu 4862 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Haloo, yks kaks, yks kaks, kuuluuko? Onko tää mikki päällä?

Joo terve. Mää oon hihaton, ja tää on miittiketju. Miittiketju on karkaistua terästä, reilun metrin pitkä ja painaakin kivasti. Sillä saa hyviä mustelmia aikaan.

Eiku.

Niin joo, baarimiittiketju. Joo, kyllä mää ne hommat osaan. Oottakaas, lunttaan vähän käsikirjotuksesta...

(paperien rapinaa)

No niin, nyt. Niinku siis. Miitataan Oulun Cafe Roosterin alakerran baarissa keskiviikkona 9.9. klo 18 alkaen, ihan siviilivaatteissa ja sen enempää huomiota herättämättä. Miittiporukan löytää takimmaisesta loosista, hieman erillään muista pöydistä. Omakohtaisesti lupaan olla paikalla klo 20 asti, joten sitä ennen saapumalla pääset varmasti mukaan.

Miittiketjua en lupaa ottaa mukaan, mutta huonoja vitsejä senkin edestä. Ja lipaston. Tulkaa kaikki paikalle!

heinrich

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #1 : 06.09.2015, 22:09 »
Jyrkkä ehkä...

VeeKay

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #2 : 06.09.2015, 23:49 »
Tuskin tulen, kuten yleensä.

Macy

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #3 : 07.09.2015, 05:30 »
Tuskinpa.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #4 : 07.09.2015, 08:19 »
Oottepa te negatiivisia..

Hra K

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #5 : 07.09.2015, 15:16 »
Suosittelen tulkitsemaan enneminkin itseisarvoa kuin summaa tämän yhdistyksen osalta. Voisin jäädä vaanimaan lähimaastoon ja ruoskia kaikki uskon vähyyden vuoksi paikalta pakenevat varoitukseksi vaikkapa bussikuskeille (saavat itse keksiä aiheen - aina on kaduttavaa).

Demdem

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #6 : 07.09.2015, 15:46 »
Olen tulossa ja edeltävän mukanani tulleen uuden kasvon mukana tulee vielä uudempi kasvo joka on ainakin kiinnostunut meidän ympyröistä, en tiedä onko hänellä enemmän kuin vain kiinostusta aihepiiristä ylipäätään. Mutta emmeköhän me tämän asian kakaise tästä henkilöstä irti meidän ristikuulustelu järjestelmällämme!

RMK

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #7 : 07.09.2015, 16:01 »
Njoooo

Hra K

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #8 : 07.09.2015, 17:55 »
Jos minun ja Hihattoman yhteiskohtaamisen jälkeen on vielä vakaumuksellinen pervo vapaaehtoisesti, niin toivo normaaliin seksielämään plaamisesta alkaa jo olla aika vähissä. Suosittelen armoterapiaa vai oliko se aromaterapiaa? Ehkä kristallihoitoa tai fistausta. No jotain kuitenkin, mikä kuulostaa jykevältä ja vankalta.

Unelmoija

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #9 : 07.09.2015, 19:53 »
Eipä ole tullut käytyä vielä koskaan miitissä, mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin saisin raahauduttua paikalle.. Pitänee vain varoa lähipusikoiden vaanijoita  ;D

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #10 : 07.09.2015, 19:54 »
Eipä ole tullut käytyä vielä koskaan miitissä, mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin saisin raahauduttua paikalle.. Pitänee vain varoa lähipusikoiden vaanijoita  ;D

Älä huolehdi, jos siellä pusikossa joku vaanii niin se olen MINÄ!!! tadadadaa

RMK

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #11 : 07.09.2015, 21:15 »
Mä tuun. Mutta älkää sitten ihmetelkä kun yhtäkkiä juoksen sekavana vessaan.

Se tarkottaa vaan sitä,että saan paniikkikohtauksen. Jostain syystä tuo paikka aiheuttaa mulle niitä.

n00bba

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #12 : 07.09.2015, 21:44 »
Unelmointi on kuin käsikirjoittaisi omia uniaan, ihan kivaa ja kaunista, mutta lopputulos on aina omissa käsissä ja niin ennalta arvattavissa.

Ei siitä ole itsellänikään kuin kaksi kuukautta, kun en ollut vielä koskaan käynyt näissä Oulun miiteissä. Ensimmäisen kerran jälkeen olenkin ollut paikalla kuulemma ihan kiusaksi asti  ;)

Kannattaa rohkeasti tulla paikalle ja huomata ettei ole yksin ajatustensa ja unelmiensa kanssa.

Brade

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #13 : 08.09.2015, 07:38 »
Mä tuun. Mutta älkää sitten ihmetelkä kun yhtäkkiä juoksen sekavana vessaan.

Se tarkottaa vaan sitä,että saan paniikkikohtauksen. Jostain syystä tuo paikka aiheuttaa mulle niitä.

Jee! Sinä tuut! ;D

Pääset varmasti reunapaikalle istumaan :)

Amunet

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #14 : 08.09.2015, 09:15 »
Mä tuun. Mutta älkää sitten ihmetelkä kun yhtäkkiä juoksen sekavana vessaan.

Se tarkottaa vaan sitä,että saan paniikkikohtauksen. Jostain syystä tuo paikka aiheuttaa mulle niitä.

Sama fiilis. Se nurkkaus on jotenkin liian "suljettu" ja ahdas. Tää on ehkä suurin syy, miks en miiteissä käy. Kaipaan St.Michaelsiin.