Kirjoittaja Aihe: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-  (Luettu 4862 kertaa)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #15 : 08.09.2015, 09:49 »
Laita ensi viikoksi amunet miittiketju pystyyn ja sovi se jonnekin muualle niin saa sellaisen paikan kuin haluaa. Ainolan puisto oli iso paikka muttei sekään vissiin ollut hyvä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #16 : 08.09.2015, 10:27 »
Hmm, olisin mielelläni kuullut aiemmin jos Rooster ahistaa, mutta ainakaan tämänviikkoista en enää ala siirtää. Onko hyviä ehdotuksia miittipaikaksi? Vanha St. Michael oli muuten ok, mutta mua ahdistaa se ettei meitä sinne haluta. Amarillossa taas ei ole hyvää, rauhallista nurkkaa jossa ei olisi ulkopuolisia korvia ympärillä.

Mulla ei oo kovin hyviä ideoita, Rooster on ollu vähiten huono. Ehdotuksia kuunnellaan.

RMK

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #17 : 08.09.2015, 10:33 »
Ei mulle oo väliä missä se on. Mua ahistaa luultavasti jokapaikassa. :o

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #18 : 08.09.2015, 10:36 »
Ei mullekaan oo paikalla väliä, mua ahistaa ihmisjoukot jos on ahdistaakseen...

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #19 : 08.09.2015, 10:52 »
Itselle Rooster on toiminut. Erityisesti juuri paikan tunnelma ja intiimiys on viehättänyt. Harmi jos se joitakin ahdistaa. 
Sekä kiva kun paikasta saa myös jotakin haukattavaa eikä ole pelkkä perinteinen juottola.

Amunet

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #20 : 08.09.2015, 12:37 »
Ei tuosta nyt kannata itseensä ottaa. Toinen tykkää Roosterista, toinen ei. Ilmaisin mielipiteeni, thats all.

Hra K

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #21 : 08.09.2015, 12:57 »
Paikoista kannattaa keskustella kun Oulussa nyt on muutama mistä valita. Jos näitä nyt on joku jumalan viikko niin eihän mikään estä käymästä useampaa läpi kunhan ei sitä seuraavaa kertaa muuteta vaan sitä seuraava. Tärkeää on olla myös muuttamatta selkeää käytäntöä ilman selkeää tiedottamsita, ettei yhdistyken uskottavuus tipahda. Toiminnan pitää tietenkin elää jäsenten mukana tai se hiipuu. Joku kahvilakin voisi olla vaihteeksi ihan mukava. Itselleni etanolin ryystäminen ei ole tärkeä osa pervoilua mutta ei se nyt tapaamisessa haittaakaan kunhan ei kännääjiä tarvitse kattella tai olla alvariinsa antamassa ensiapua hieman rohkaisua ottaneille. Tärkeintä on kuitenkin saada suurin osa edes samaan paikkaan samalla kellonlyömällä koska iluusio yhteisöllisyydestä perustuu tähän.

Tapaamispohdinnalle voisi laittaa oman keskustelunaiheen kun tänne pitäisi kirjoittaa vain tähän seuraavaan tapaamiseen liittyvää asiaa eikä kaiken maiilman muita höpinöitä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2231
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #22 : 08.09.2015, 16:23 »
Sama fiilis. Se nurkkaus on jotenkin liian "suljettu" ja ahdas. Tää on ehkä suurin syy, miks en miiteissä käy. Kaipaan St.Michaelsiin.

Mää luin ihan vasta Fetlifestä, että Oulun miittien ongelmat on liian isot egot ja liian avaramielisiä, äänekkäitä keskusteluja vaniljaisessa ympäristössä. En oikein nää, miten paikan vaihtaminen korjais kumpaakaan noista.

Amunet

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #23 : 08.09.2015, 16:44 »
Stalkkeri  ;D

Demdem

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #24 : 08.09.2015, 18:33 »
Lupaamani uusi kasvo varmaan haistoi ansan jota virittelimme hänen päänsä menoksi ja ei tulekkaan huomenna miittiin mutta henkilö pyritään houkuttelemaan vielä ansaan toinen kerta.

heinrich

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #25 : 08.09.2015, 18:45 »
Sama fiilis. Se nurkkaus on jotenkin liian "suljettu" ja ahdas. Tää on ehkä suurin syy, miks en miiteissä käy. Kaipaan St.Michaelsiin.

Mää luin ihan vasta Fetlifestä, että Oulun miittien ongelmat on liian isot egot ja liian avaramielisiä, äänekkäitä keskusteluja vaniljaisessa ympäristössä. En oikein nää, miten paikan vaihtaminen korjais kumpaakaan noista.

Eeeeiiiihhhh....
Siis oikeinko tosi?
Mistä tää läppä on lähteny  ;D
Ihan mahtava...

Juu, en oo huomannu...

Tieten juu...
Saattaahan se välillä nouseva äänenpaine keskustelussa herättää erilaisia tunteita.
Joku kabinetti saattaisi sen puolesta olla kaiken paras...
Se ruoka ym. On tieten kiva juttu mutta onko se pakollista?
Voitaisiinko miittailla omilla eväillä jossain?

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #26 : 08.09.2015, 20:12 »
Sehän tässä on, että jos/kun paikkaa vaihdetaan, mua ahistaa seuraavan kuukauden tulla miitteihin. Mutta minä kestän sen kuin kettu ainakin (eli jätän tulematta jos ahistaa liikaa :P ).

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #27 : 08.09.2015, 23:47 »
Itse olen kyllä tykännyt tosi paljon roosterista ja aion tulla huomennakin paikalle suoraan työhommista toivottavasti heti kuuden kieppeillä! :)

Marco

  • Vieras
Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #28 : 09.09.2015, 17:19 »
Minäkin ajattelin liittyä seuraanne klo 18 alkaen.  :)

n00bba

Vs: Oulu-miitti Cafe Roosterissa ke 9.9. klo 18-
« Vastaus #29 : 09.09.2015, 17:43 »
Ja niistä isoista egoista... Sehän riippuu ihan siitä ketä sattuu paikalla olemaan  ::)